Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2006, 15:50
Roza-Roza
Roza-Roza is offline
Heej,

Ik was op het eerste gezicht verliefD op een jongen, dat was voor de zomervakantie. We zagen elkaar en ik wist het meteen. Ik heb hem 2 keer gezien en amper gesproken. Alleen kwam hij me de 2e keer vertellen dat hij ging verhuizen. Daar na heb ik hem nooit meer gezien. Ik dacht toen dat ik hem wel zou vergeten en baalde alleen een btje dat ik niet meer gezegD had. Nu echter, een maand of 4 later , waren er ondertussen alweer 3 andere " potentielle lovers" maar ik vergeleek ze alle 3 met hem. Ik wilde niks met een van deze 3 omdat ik toch nog die andere jongen leuker vond. Ondertussen weet ik zeker dat ik hem echt leuk vind en geen andere jongen leuk kan vinden tot ik hem beter ken. Ik heb alleen geen idee hoe ik met hem in contact kan komen.. (ik weet niet eens zn naam alleen zn woonplaats, uiterlijke kenmerken en 1 grote hobby van hem) Hebben jullie ook weleens zo iets gehad? Dat je een " onbekende" opeens zo leuk vond en hem nu niet meer kan vinden nu je erachter bent? wat heb jij toen gedaan?

Laatst gewijzigd op 26-09-2006 om 15:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2006, 15:54
elledc
elledc is offline
het is
verliefd en gezegd
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 15:55
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
elledc schreef op 26-09-2006 @ 16:54 :
zoek de dt-fouten
Ben toch niet zo triest en ga eens lekker de wc schrobben joh.
Oud 26-09-2006, 15:55
Roza-Roza
Roza-Roza is offline
jemig whatever zeg verliefd en gezegd dan wat jij wilt
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 15:57
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Roza-Roza schreef op 26-09-2006 @ 16:50 :
*verhaal*
Ken je niet iemand die hem kent en dat je via die persoon achter z'n naam etc kan komen. Of zoek in z'n nieuwe woonplaats naar de club van z'n hobby en vraag om een ledenlijst ofzo
Oud 26-09-2006, 15:59
elledc
elledc is offline
voel je toch niet zo aangevallen joch
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 15:59
Roza-Roza
Roza-Roza is offline
thanx voor je antwoorD
jah ik ken iemand , althans ik weet dat er zo iemand moet zijn iemand in een bepaalde winkel.. ik kan met een smoesje vragen of die persoon deze jongen kent, als ik die persoon kan vinden. Dat van die ledenlijst was ik nog niet opgekomen, wel heb ik al de raarste manieren bedacht om hem te zoeken via internet, alle hyves, cu2's en hobby forums heb ik gehad
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 16:10
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
elledc schreef op 26-09-2006 @ 16:59 :
voel je toch niet zo aangevallen joch
Ga dan geen trieste opmerking over spelling maken daar heeft ze al een Nederlands leraar voor. Geef die meid gewoon wat hulp of zeg niks.
Oud 26-09-2006, 16:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Idd, dit gaat niet om de spelling. Ookal schrijft ze verliefd met 3 h's en een q aan het eind, je snapt nog wat haar probleem is.

En Spoonie heeft volgens mij wel gelijk. Je kan het beste aan die 'kennis' vragen of hij mss een nummer of adres heeft. En als je het niet durft dan laat je het iemand anders vragen.

Zo had ik een hele leuke soort van collega en ineens was hij ontslagen en hoorde ik niks meer van 'm. Ik wist alleen z'n voornaam (want stond altijd op de kassabonnetjes) en mijn collega's hebben toen steeds aan de winkel gevraagd om gegevens en op een dag kreeg ik van een collega ineens een briefje waar hij z'n nummer en mailadres op had geschreven.

Dus, als het mij kan lukken dan lukt het met jou vast ook. Succes ermee.
Oud 26-09-2006, 16:24
Roza-Roza
Roza-Roza is offline
thanx, en bedankt voor de tips (nog meer altijd welkom hoor)
ik ga binnekort maar weereens door zijn nieuwe woonplaats rondlopen, who knows.. ik laat het hier wel ff weten als ik hem eindelijk gevonden heb
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 21:32
madelief21
madelief21 is offline
achternaam > woonplaats > telefoongids ( online )
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 21:48
Shredder
Shredder is offline
1. Een terechte opmerking over spelfouten is nooit verkeerd, dat voorkomt ergernis bij andere forummers en is leerzaam.

2. Waar slaat dat op? Wat dacht je van volg je gevoel? Je bent bezig alsof het allemaal verschillende artikelen zijn die je even moet vergelijken om ze de beste eruit te zoeken. Het gaat niet om welke hobby of welke auto ze leuk vinden, het gaat erom hoe JIJ je bij hem voelt.
Oud 26-09-2006, 23:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Shredder schreef op 26-09-2006 @ 22:48 :
1. Een terechte opmerking over spelfouten is nooit verkeerd, dat voorkomt ergernis bij andere forummers en is leerzaam.
Een hele discussie om spelfouten leidt juist tot ergenis, slimpiep.
Hou je adem in, tel tot 10 en post ontopic.
Oud 27-09-2006, 06:00
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 27-09-2006 @ 00:07 :
Offtopic: Ik zeg ook niet dat er een hele discussie moet ontstaan, maar als er zo belabberd gespeld is mag daar best een offtopic opmerking over gemaakt worden, vind ik.
Oud 27-09-2006, 11:30
mrsjones
mrsjones is offline
Ja dat heb ik een keer gehad. Ik heb hem toen opgezocht op internet en gevonden. We hebben toen een tijdje gechat gehad. En een keer gedate. Uiteindelijk is het niks geworden.
Oud 27-09-2006, 17:59
Roza-Roza
Roza-Roza is offline
Citaat:
Shredder schreef op 26-09-2006 @ 22:48 :

2. Waar slaat dat op? Wat dacht je van volg je gevoel? Je bent bezig alsof het allemaal verschillende artikelen zijn die je even moet vergelijken om ze de beste eruit te zoeken. Het gaat niet om welke hobby of welke auto ze leuk vinden, het gaat erom hoe JIJ je bij hem voelt.
ehm sorrie ik WEET wat ik voor hem voel dat is juist het probleem, ik kan hem nergens vinden nu ik erachter ben..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 20:30
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Dit is net zoiets als verliefd zijn op Brad Pitt die zo sexy aan je muur hangt.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 21:11
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 26-09-2006 @ 22:52 :

Ik zou toch heel veel geven om haar terug te vinden, het was echt *wauw*

Ik heb daarna 2 serieuze relaties gehad, ook verliefd 2x, maar nooit zo heftig als op dat ene meisje.
Ik denk nooit meer aan haar tenzij ik ergens iets lees over eenzelfde situatie, of die plek terugzie, maar als ik eraan terugdenk komt het gevoel wel weer boven
Ik ken het gevoel ook. Ik heb daarna geen serieuze relaties meer gehad, 2 keer verliefd, maar dat meisje heeft juist dat ietsje meer.(nuja ietsje is nogal zacht uitgedrukt)
Alleen heb ik ge niet op reis tegengekomen maar op school, nu ga ik naar de hoge school en zit zij nog op het middelbaar.
Probleem ik ben verlegen en zij ook. Vrienden zitten dan altijd luidop te zeggen daar heb je X en haar vriendinnen dan ook. Alleen ik kan er geen woord uitkrijgen tegen haar. Het erge eraan is dat zij mij ook wel zag staan, maar nu heeft ze een vriend.

En het meisje waar ik daarachter iets voor voel geef ik gewoon veel minder kans terwijl ze wel mijn type is enzo.

Stomkop dat ik ben.

Laatst gewijzigd op 27-09-2006 om 21:19.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 21:44
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Roza-Roza schreef op 27-09-2006 @ 18:59 :
ehm sorrie ik WEET wat ik voor hem voel dat is juist het probleem, ik kan hem nergens vinden nu ik erachter ben..
Heb je helemaal niets van hem? Geen telefoonnummer? Geen email?

Weet je wel zijn volledige voor- en achternaam? Er schijnt een nummer te zijn dat je kunt bellen, dan moet je de naam van degene zeggen die je zoekt en dan maakt die centrale automatisch verbinding met diegeen. Ik heb dit zelf echter nog nooit geprobeerd, dus ik weet niet wat ze allemaal precies vragen en of alleen een naam volstaat. Maar allicht vind je het 't proberen waard.
Oud 28-09-2006, 17:18
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Hoe kan je nou iets voor iemand voelen als je zijn naam amper weet, dat is toch jezelf voor de gek houden, of je bent wel heel leeghoofdig dat je alleen op zijn uiterlijk valt.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 18:23
Magican
Magican is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 27-09-2006 @ 00:07 :
Inderdaat, spelen maaqdt nitt uit, zolang je maar gebreidt wat er staatd
Oud 28-09-2006, 18:47
Roza-Roza
Roza-Roza is offline
Citaat:
Simoen schreef op 28-09-2006 @ 18:18 :
Hoe kan je nou iets voor iemand voelen als je zijn naam amper weet, dat is toch jezelf voor de gek houden, of je bent wel heel leeghoofdig dat je alleen op zijn uiterlijk valt.
neej het probleem is dat ik hem wel ken hoor , zo leeghoofdig ben ik gelukkig niet maar de gesprekken waren altijd in een winkel waar ik werk, en mn baas etc stonds steeds om hem heen en je mag zulke dingen ook niet vragen (alleen als mn " baas" weg is dus) ik weet dus meer van hem dan alleen uiterlijk, alleen naam en zo dus juist niet.. bedankt voor de tips tot nu toe
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 19:09
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Magican schreef op 28-09-2006 @ 19:23 :
Inderdaat, spelen maaqdt nitt uit, zolang je maar gebreidt wat er staatd
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 19:43
Sjopkje
Sjopkje is offline
ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat jullie gesprekken zodanig ergens over gingen dat je echt kan weten hoe leuk hij wel niet is.. jullie kennen elkaars naam niet eens je hebt hem in je hoofd veel leuker gemaakt dan hij echt is, en die andere drie 'potentiële lovers' kun je zolang je zo weinig van hem weet echt niet met hem vergelijken
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 09:10
snarl
snarl is offline
Citaat:
Sjopkje schreef op 28-09-2006 @ 20:43 :
ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat jullie gesprekken zodanig ergens over gingen dat je echt kan weten hoe leuk hij wel niet is.. jullie kennen elkaars naam niet eens je hebt hem in je hoofd veel leuker gemaakt dan hij echt is, en die andere drie 'potentiële lovers' kun je zolang je zo weinig van hem weet echt niet met hem vergelijken
Soms kun je dat soort dingen ruiken, maar dan heb je dat nog niet meegemaakt dus. Dan heeft ze hem maar geidealiseerd, ze kan hem toch proberen te vinden.
Oud 14-10-2006, 04:06
Nootsen
Nootsen is offline
Citaat:
pvt. stengo schreef op 27-09-2006 @ 22:11 :
Ik ken het gevoel ook. Ik heb daarna geen serieuze relaties meer gehad, 2 keer verliefd, maar dat meisje heeft juist dat ietsje meer.(nuja ietsje is nogal zacht uitgedrukt)
Alleen heb ik ge niet op reis tegengekomen maar op school, nu ga ik naar de hoge school en zit zij nog op het middelbaar.
Probleem ik ben verlegen en zij ook. Vrienden zitten dan altijd luidop te zeggen daar heb je X en haar vriendinnen dan ook. Alleen ik kan er geen woord uitkrijgen tegen haar. Het erge eraan is dat zij mij ook wel zag staan, maar nu heeft ze een vriend.

En het meisje waar ik daarachter iets voor voel geef ik gewoon veel minder kans terwijl ze wel mijn type is enzo.

Stomkop dat ik ben.
Denk overigens niet dat nu je naar de grote school gaat en haar minder gaat zien, het automatisch vlugger gaat overgaan hoor.
Ik dacht dat een jaar en 4 maand geleden ook, maar daarna volgden nog een leuke vakantie met het meisje in kwestie (festival etc), en gans vorig jaar had ik gewoon na een aantal dagen er genoeg van en moest ik haar gewoon zien, dus kwam ik ook nog veel op mijn oude school.

En nu zijn we er ook nog belange niet over hoor.
Het is begonnen met haar 1 keer zien toen ik aan het babbelen was met de zus van mijn leeftijd, maar op termijn was babbelen met het zusje veel leuker. Dus nu ken ik ze wel al lange tijd behoorlijk goed, wat het moeilijker maakt haar te vergeten natuurlijk.

Ze vond en vindt mij nog altijd leuk, of er meer heeft gespeeld bij haar zal ik waarschijnlijk nooit zeker weten. Ze heeft sindsdien ook een vriendje gehad, dat is nu gedaan, en daar is ze al een tijd het hart van in. Ze denkt dat er nooit iemand anders in haar leven gaat komen en zo, die zij zo graag kan zien en die haar ook graag wil zien. En ik wil haar dan troosten, alleen ja, eigenlijk kan ik haar ook niet vergeten dus is het weeral een rare situatie.
Maar het kan uiteindelijk toch niets worden, dus waarom er blijven mee zitten hé.

Ondertussen al één relatie gehad van een maandje en een drietal losse flirts dat op niets uitdraaiden, omdat ik al onmiddellijk doorhad dat mijn redenen waarom verkeerd waren.
Maar de vrouwen in kwestie hebben het allemaal begrepen, dus heb ik toch weer wat vriendinnen bij.
Heb zelfs mijn liefde verklaard ooit aan mijn beste vriendin, omdat ik dacht dat de oplossing was. Gelukkig wist mijn beste vriendin beter

Enfin, dat is maar mijn verhaal
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten