Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Hou je adem in, tel tot 10 en post ontopic.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen heb ik ge niet op reis tegengekomen maar op school, nu ga ik naar de hoge school en zit zij nog op het middelbaar. Probleem ik ben verlegen en zij ook. Vrienden zitten dan altijd luidop te zeggen daar heb je X en haar vriendinnen dan ook. Alleen ik kan er geen woord uitkrijgen tegen haar. Het erge eraan is dat zij mij ook wel zag staan, maar nu heeft ze een vriend. ![]() En het meisje waar ik daarachter iets voor voel geef ik gewoon veel minder kans terwijl ze wel mijn type is enzo. Stomkop dat ik ben. Laatst gewijzigd op 27-09-2006 om 21:19. |
![]() |
||
Citaat:
Weet je wel zijn volledige voor- en achternaam? Er schijnt een nummer te zijn dat je kunt bellen, dan moet je de naam van degene zeggen die je zoekt en dan maakt die centrale automatisch verbinding met diegeen. Ik heb dit zelf echter nog nooit geprobeerd, dus ik weet niet wat ze allemaal precies vragen en of alleen een naam volstaat. Maar allicht vind je het 't proberen waard.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik dacht dat een jaar en 4 maand geleden ook, maar daarna volgden nog een leuke vakantie met het meisje in kwestie (festival etc), en gans vorig jaar had ik gewoon na een aantal dagen er genoeg van en moest ik haar gewoon zien, dus kwam ik ook nog veel op mijn oude school. En nu zijn we er ook nog belange niet over hoor. Het is begonnen met haar 1 keer zien toen ik aan het babbelen was met de zus van mijn leeftijd, maar op termijn was babbelen met het zusje veel leuker. Dus nu ken ik ze wel al lange tijd behoorlijk goed, wat het moeilijker maakt haar te vergeten natuurlijk. Ze vond en vindt mij nog altijd leuk, of er meer heeft gespeeld bij haar zal ik waarschijnlijk nooit zeker weten. Ze heeft sindsdien ook een vriendje gehad, dat is nu gedaan, en daar is ze al een tijd het hart van in. Ze denkt dat er nooit iemand anders in haar leven gaat komen en zo, die zij zo graag kan zien en die haar ook graag wil zien. En ik wil haar dan troosten, alleen ja, eigenlijk kan ik haar ook niet vergeten dus is het weeral een rare situatie. Maar het kan uiteindelijk toch niets worden, dus waarom er blijven mee zitten hé. Ondertussen al één relatie gehad van een maandje en een drietal losse flirts dat op niets uitdraaiden, omdat ik al onmiddellijk doorhad dat mijn redenen waarom verkeerd waren. Maar de vrouwen in kwestie hebben het allemaal begrepen, dus heb ik toch weer wat vriendinnen bij. Heb zelfs mijn liefde verklaard ooit aan mijn beste vriendin, omdat ik dacht dat de oplossing was. Gelukkig wist mijn beste vriendin beter ![]() Enfin, dat is maar mijn verhaal |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wanhopig verliefde ex-brugger... Verwijderd | 4 | 06-09-2010 18:08 | |
Liefde & Relatie |
onderzoek naar verliefdheid miss kittie | 19 | 06-11-2005 15:19 | |