Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2010, 14:27
Verwijderd
Hallo, en bedankt dat jullie even bij dit topic stoppen. Dit is mijn probleem (Sorry dat hij zo lang is):

Hellup!!! Ik ben als sinds het begin van de brugklas (Dat is nu een jaar ) verliefd op een jongen. Ik hoopte dat het vanzelf over zou gaan, want hij was/is echt onberijkbaar. Maar na een tijdje merkte ik dat ik elke dag wel aan hem dacht. En ik hoopte op elke plek waar ik kwam dat ik hem tegen zou komen. Hij belde mij een keer om te vragen wat we ook alweer voor wiskunde moesten doen, en ik viel bijna flauw! Toen wist ik zeker dat ik echt verliefd was, en dat dat ook niet zomaar voorbij zou gaan.

Na ong. 4 maanden verliefd te zijn, vertelde ik het aan hem. Per SMS. Dat was waarschijnlijk het domste wat ik ooit in mijn leven heb gedaan. Ik zat in spanning te wachten, tot ik een smsje terug kreeg. Hij zei natuurlijk dat hij niet op mij was. Maar daarna kom ik hem echt niet vergeten. Ik dacht nog steeds elke dag aan hem.

Na een half jaar proberen hem te vergeten kwam de zomer vakantie. Ik dacht als ik hem zeven weken niet zie, vergeet ik hem echt wel. Niet dus. Toen ik weer op school kwam, bleek hij in een andere klas te zitten. Ik schok me dood, en was heel erg teleurgesteld. Help, me! Wat moet ik doen!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2010, 15:03
Verwijderd
Misschien is het beter dat degene in een andere klas zit. Hij heeft duidelijk gemaakt dat hij niks met je wilt beginnen, dus je kan hem beter vergeten denk ik. Dat is waarschijnlijk makkelijker als degene niet de hele tijd in je klas zit.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 15:23
Verwijderd
Tja... Dat hoop ik, maar ik kom hem nog steeds best wel vaak tegen in de gang, en zijn kluisje zit vlak bij die van mij.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 15:30
Gilraen
Gilraen is offline
Er is niet veel aan te doen denk ik, gewoon afwachten tot het overgaat. Of naar een andere school, maar dat zou zonde zijn. Ik heb het zelf ook meegemaakt toen ik in de 2e zat, alleen is hij na 2 jaar van school gegaan (examen). Ik had dus het geluk dat ik 'm simpelweg niet meer zag, maar ook doordat ik iemand anders ontmoette.
Zoek dus afleiding, probeer aan andere dingen te denken, ga met andere mensen uit, uiteindelijk gaat het wel écht over.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 18:08
Verwijderd
Niet over hem fantaseren, je realiseren dat het tussen jullie niks wordt en dat je iemand tegen zal komen die je nog leuker vindt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten