Hallo, en bedankt dat jullie even bij dit topic stoppen. Dit is mijn probleem (Sorry dat hij zo lang is):
Hellup!!! Ik ben als sinds het begin van de brugklas (Dat is nu een jaar

) verliefd op een jongen. Ik hoopte dat het vanzelf over zou gaan, want hij was/is echt onberijkbaar. Maar na een tijdje merkte ik dat ik elke dag wel aan hem dacht. En ik hoopte op elke plek waar ik kwam dat ik hem tegen zou komen. Hij belde mij een keer om te vragen wat we ook alweer voor wiskunde moesten doen, en ik viel bijna flauw! Toen wist ik zeker dat ik echt verliefd was, en dat dat ook niet zomaar voorbij zou gaan.
Na ong. 4 maanden verliefd te zijn, vertelde ik het aan hem. Per SMS. Dat was waarschijnlijk het domste wat ik ooit in mijn leven heb gedaan. Ik zat in spanning te wachten, tot ik een smsje terug kreeg. Hij zei natuurlijk dat hij niet op mij was. Maar daarna kom ik hem echt niet vergeten. Ik dacht nog steeds elke dag aan hem.
Na een half jaar proberen hem te vergeten kwam de zomer vakantie. Ik dacht als ik hem zeven weken niet zie, vergeet ik hem echt wel. Niet dus. Toen ik weer op school kwam, bleek hij in een andere klas te zitten. Ik schok me dood, en was heel erg teleurgesteld. Help, me! Wat moet ik doen!!!