Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2002, 13:28
freaky me
freaky me is offline
hay,
Vraagje: is het normaal dat het nog steeds pijn doet,na toch wel euh, 6 keer ofzo (ongeveer)
achja,als ik vanboven lig doet het soms geen pijn,maar andersom doet het nog steeds pijn
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 13:41
Wuzzelez
Wuzzelez is offline
Misschien ben je nog steeds te gespannen. Probeer tot rust te komen en geniet. Praat erover met je vriend! Een goed voorspel doet ook wonderen!
Oud 01-07-2002, 17:05
sparkling star
sparkling star is offline
bij mij was dat ook wel in het begin, maar het ging beter als ik op hem ging zitten, en nu heb ik er helemaal geen pijn meer van (na 10 keer niet meer ofzo)
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 17:25
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
Bij mij deed het de eerste 13 keren (ongeveer) nog altijd pijn, maar die pijn nam geleidelijk af. Maak je maar geen zorgen, die pijn verdwijnt echt wel naarmate je 't meer doet.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 17:29
Verwijderd
bij mij doet het denk ik geen pijn (heb het nog nooit gedaan hoor) maar bij ehm 3 of 4 vingers ofzo doet het geen pijn... dus lijkt me Het ook geen pijn doen.....

ik denk dat je je gespannen gaat voelen als je gaat vrijen met je vriend...w ant je weet al dat het pijn gaat doen, dus ga je automatisch je spieren aanspannen... dusja.. misschien toch een langer voorspel...

en anders weet ik het ook niet hoor
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 20:48
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
bij mij doet het denk ik geen pijn (heb het nog nooit gedaan hoor) maar bij ehm 3 of 4 vingers ofzo doet het geen pijn... dus lijkt me Het ook geen pijn doen.....

3
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 13:42
pantzermench
pantzermench is offline
Hebbik oowk nog.... ik had de 1e keer sex.. ut deej best au... en gelijk wilde ik ut niet meer.. geen sex dan heh
Oud 03-07-2002, 14:33
Verwijderd
Citaat:
pantzermench schreef:
Hebbik oowk nog.... ik had de 1e keer sex.. ut deej best au... en gelijk wilde ik ut niet meer.. geen sex dan heh
Moet je ook niet meteen op je 13e gaan neuken, doos
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 14:35
Faery
Faery is offline
Citaat:
nare man schreef:

Zeg... zijn al deze reacties van jou op jonge neukende kotertjes puur uit frustratie, of gewoon omdat ze nog te jong zijn om te liggen rollebollen?
Oud 03-07-2002, 14:50
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
nare man schreef:

mindreader!
Oud 03-07-2002, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
Zeg... zijn al deze reacties van jou op jonge neukende kotertjes puur uit frustratie, of gewoon omdat ze nog te jong zijn om te liggen rollebollen?
Beide
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 04:16
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:

Ik vindt twee al auw
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 06:25
ZHAzha
ZHAzha is offline
gaat wel weg die pijn,
alhoewel... ik heb het al super vaak gedaan en ik ben aan het begin nog steeds (onbewust ) gespannen, dus het begin is best klote bij mij.. maar daarna gaatie goed
Oud 04-07-2002, 09:39
sparkling star
Citaat:
StefanLovertje schreef:
daar kan je echt niet op rekenen, als je het met 3 of 4 vingers probeert dan gaat de wand van je vagina wel breder worden zodat de penis er gemakkelijk in kan, maar eigenlijk moet je er gewoon voor zorgen dat je je goed voelt bij je vriend en dat je ontspannen bent, dat je er op voorhand al over hebt gepraat, dat je niet te gespannen bent, dat je niet zenuwachtig bent ed. Je kan het dus niet zien hoeveel vingers er in geraken want dan kan het nog pijn doen als je te zenuwachtig bent.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 09:41
sparkling star
Citaat:
ZHAzha schreef:
(onbewust )
ja, dat kan dat je vagina zich onbewust opspant, als je bijvoorbeeld bang bent dat er iemand binnenkomt, dan gaat je vagina zich opspannen, ook al merk je het zelf niet.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 17:16
wiwi
wiwi is offline
het kan zijn dat de penis van je vriend te groot is voor je zodat hij tegen je baarmoeder aankomt. Als je bovenop zit kan je beter controleren hoever hij in je komt enzo..... misschien heb je daarom minder pijn bij dat standje
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 17:22
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
sparkling star schreef:

ja, dat kan dat je vagina zich onbewust opspant, als je bijvoorbeeld bang bent dat er iemand binnenkomt, dan gaat je vagina zich opspannen, ook al merk je het zelf niet.
Isset niet aanspannen?
Oud 08-07-2002, 19:34
Rosie
Rosie is offline
Pijn deed het bij mij alleen de eerst 2 of 3 keer ofzo.. Maar wat ik wel heb is dat het niet meteen goed gaat, hij gaat er wel in maar ik moet hem altijd bij sturen.. (schaam schaam) Herkent iemand dit en wat doe je eraan??

xxxx Rosie
Oud 08-07-2002, 21:23
Verwijderd
Citaat:
sparkling star schreef:

daar kan je echt niet op rekenen, als je het met 3 of 4 vingers probeert dan gaat de wand van je vagina wel breder worden zodat de penis er gemakkelijk in kan, maar eigenlijk moet je er gewoon voor zorgen dat je je goed voelt bij je vriend en dat je ontspannen bent, dat je er op voorhand al over hebt gepraat, dat je niet te gespannen bent, dat je niet zenuwachtig bent ed. Je kan het dus niet zien hoeveel vingers er in geraken want dan kan het nog pijn doen als je te zenuwachtig bent.

owww ja maar wij prate d'r zo'n beetje 5 keer in de week over al 7 maande lang ofzoiets..dus dat zal wel loslope.. en gespanne ben ik absoluut nie... dus... moet lukke he..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 22:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
freaky me schreef:
hay,
Vraagje: is het normaal dat het nog steeds pijn doet,na toch wel euh, 6 keer ofzo (ongeveer)
achja,als ik vanboven lig doet het soms geen pijn,maar andersom doet het nog steeds pijn
Ach meid, ik heb het al wel 200 keer met hem gedaan, en het doet nog steeds regelmatig pijn. Is klote, maarja. Glijmiddel enzo verlicht het wel, en goed ontspannen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 10:58
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Rosie schreef:
Pijn deed het bij mij alleen de eerst 2 of 3 keer ofzo.. Maar wat ik wel heb is dat het niet meteen goed gaat, hij gaat er wel in maar ik moet hem altijd bij sturen.. (schaam schaam) Herkent iemand dit en wat doe je eraan??

xxxx Rosie
hihi, dat heb ik ook heel vaak. Ik vind t juist wel lollig. Je moet je er gewoon niet te druk om maken. Ik heb dit trouwens alleen als ik niet helemaal nat ben. Voor de rest
Wat aan te doen? Gewoon, langer opgeilen! (bij ons dan)
Oud 09-07-2002, 14:51
Rosie
Rosie is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:

hihi, dat heb ik ook heel vaak. Ik vind t juist wel lollig. Je moet je er gewoon niet te druk om maken. Ik heb dit trouwens alleen als ik niet helemaal nat ben. Voor de rest
Wat aan te doen? Gewoon, langer opgeilen! (bij ons dan)

Hahaha kee dan, tis ook niet echt erg ofzo, tenminste mij maakt het niet uit maar wil ook wel eens zonder er bij te helpen, maar dat komt nog wel..

rosie
Oud 09-07-2002, 15:08
Thutshui
Thutshui is offline
Als het niet wil, dan heb je daar maar genoeg mee te nemen...

Deal with it!

Je kunt altijd geheelonthouder worden
Oud 09-07-2002, 16:16
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ach meid, ik heb het al wel 200 keer met hem gedaan, en het doet nog steeds regelmatig pijn. Is klote, maarja. Glijmiddel enzo verlicht het wel, en goed ontspannen.
Bij jou lag het toch ook voornamelijk aan de afmetingen?
Oud 09-07-2002, 17:36
Tsoenami
Tsoenami is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
help, dit geeft me niet direct hoop, heb het ook al +10 keer gedaan en heb ook nog steeds veel last van pijn, hopelijk duurt het bij mij géén 200 keer voordat de pijn verminderd!!
Oud 18-07-2002, 14:48
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
freaky me schreef:
hay,
Dat is vrij normaal. Ik heb er soms ook nog wel eens last van en dat na een jaar nog. Misschien moet je nog even wennen of moet je vriend je niet zo hard neuken
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 14:58
Obli
Obli is offline
Citaat:
freaky me schreef:
hay,
TIP: probeer het een met een kleinere dildo
Oud 18-07-2002, 15:06
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
Faery schreef:

hij is jaloers dat hij ze niet heeft geneukt
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten