Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2006, 17:10
botulismf
botulismf is offline
Welke fashion disasters zag jij vandaag de revue passeren? Te korte naveltruitjes, lipleesleggings, hair-don'ts, schimmelende dreads, broeken als legertenten - noem ze hier!

Geef ons een een uitgebreide beschrijving met SAPPIGE DETAILS, zodat we allemaal mee kunnen genieten!

TS begint:

Ik zag vandaag een meisje met een witte kunststof rok tot aan haar enkels en een wit shirt waar met gouden letters 'Ik word hier niet blij van' op stond. Ik dacht "Nou, meid, als jij er al niet blij van wordt, moet je je eens proberen voor te stellen wat het dan met ons doet."
Alsof het allemaal nog niet erg genoeg was, droeg ze deze bij zich:

Maar dan in tasvorm.
Oud 22-09-2006, 17:12
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Tiswa
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 17:15
Sjoerd
Sjoerd is offline
driekwart van mijn klas is een grote modeflater
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 17:15
Faerie
Faerie is offline
ik zat in de bus tegenover een vrouw die dolfijn oorbellen, sokken, ringen, t-shirt, horloge en ook nog eens een tas met dolfijnen plaatjes erop had. ja nu weet ik wel dat ze dolfijnen leuk vind
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 17:44
Otis
Otis is offline
ik in mn gele werkpolo, de foto bespaar ik jullie.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 17:51
Verwijderd
een meisje uit mijn klas met een behoorlijk grote cupmaat met een slechte of geen bh, een te kort truitje, en een vetrol waar een navelpiercing in prijkte over haar broek, ieeh, oja en ze heeft ook nog es een rastahoofd met 95 vlechtjes met kunsthaar en felgroene, roze en gele elastiekjes huuu
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 17:56
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik zag laatst een snol met kort haar (zo'n 'vlot' vrouwenkapsel) met een cool cat styl0 spijkerjasje incl print natuurlijk. Maar het ergste was dat ze de kraag daarvan omhoog had gedaan en daarin een Olily sjaaltje had gepropt. Verder had ze een lichtroze broek aan, wat je dus niet moet doen als je een spijkerjasje draagt boven je dikke ass. Ze had ook een quasi hippe zonnebril op en de druppel was dat er 'ho' op haar tas stond. Ik heb haar minutenlang aangestaard, vol ontzag.
Oud 22-09-2006, 17:58
innogen
innogen is offline
Citaat:
Otis schreef op 22-09-2006 @ 18:44 :
ik in mn blauwgele werkpolo, de foto bespaar ik jullie.
Oud 22-09-2006, 18:09
Otis
Otis is offline
Citaat:
L_angel schreef op 22-09-2006 @ 18:58 :
staan er bij jou ook obscure teksten op ?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 18:13
innogen
innogen is offline
Citaat:
Otis schreef op 22-09-2006 @ 19:09 :
staan er bij jou ook obscure teksten op ?
Nee alleen MAKRO op mijn rug/mouw/voorkant, volgens mij denken ze dat mensen het na een keer lezen nog niet snappen
Oud 22-09-2006, 19:38
Verwijderd
Ik zag vandaag de eerste crocs-mongool. Ze waren groen en hij was een man. Met een kind en een vrouw.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 19:45
RagNaa
RagNaa is offline
Een ong. 50 jarige vrouw met een taillebroek ( sowieso yuk ) met daarboven een te klein shirtje waardoor je een stuk vlees zag met nog veel rollen, maja toen draaide ze zich om en zeg ik door de broek heen een onderbroek formaat MEGA..

heel bah
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 20:40
Hagel
Hagel is offline
een meisje van een jaar of 17 met een leuke heupbroek en een naveltruitje. ze was alleen erg dik en haar buik zat onder de striemen
Oud 22-09-2006, 21:22
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Hagel schreef op 22-09-2006 @ 21:40 :
een meisje van een jaar of 17 met een leuke heupbroek en een naveltruitje. ze was alleen erg dik en haar buik zat onder de striemen
oh vreselijk is dat, laatst zag ik gewoon een dun meisje die dat ook had, allemaal paarse striemen enzo.. dacht dat je dit alleen hebt als je dik bent en je huid dus uitgerekt is.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 21:23
Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
ik zag een vrouw in een catsuit met camouflage-print en ze had geblondeerd haar met te veel lak
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 21:31
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Faerie schreef op 22-09-2006 @ 22:22 :
oh vreselijk is dat, laatst zag ik gewoon een dun meisje die dat ook had, allemaal paarse striemen enzo.. dacht dat je dit alleen hebt als je dik bent en je huid dus uitgerekt is.
misschien is ze zwanger geweest
Oud 22-09-2006, 22:15
11
11 is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 22-09-2006 @ 20:38 :
Ik zag vandaag de eerste crocs-mongool. Ze waren groen en hij was een man. Met een kind en een vrouw.

Ik merkt het laatst heel laat op bij een stelletje. Ik was aan het werk en in een keer kwamen er van die "ruige" motor rijders en een van die 2 had gewoon crocs aan. Dat was best raar eigenlijk.
Oud 22-09-2006, 22:16
Carn
Carn is offline
ze verkochten die dingen op Sziget. Echt .
Oud 22-09-2006, 22:46
Otis
Otis is offline
Citaat:
L_angel schreef op 22-09-2006 @ 19:13 :
Nee alleen MAKRO op mijn rug/mouw/voorkant, volgens mij denken ze dat mensen het na een keer lezen nog niet snappen
bij mij staat er lovers.nl en ik heb een naamplaatje dus mensen zeggen altijd, '' HEY CARMEN HOW ARE YOU????????????''
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 22-09-2006 @ 22:22 :
Behoorlijk wat vrouwen hebben dat op hun heupen, borsten, whatever, dus het heeft niet zozeer met dik zijn te maken.

En er valt zo weinig aan te doen

Weinig modeflaters gezien vandaag, misschien de overals van de gasten in de garage, maar hey, het is een garage voor iets natuurlijk.

Oh, er was een meisje bij de bank en die had haar haar met een elastiek in een staart en die staart nog eens met zo'n grote haarclip omgedraaid op haar hoofd vastgezet. Ik vond het bizar, vooral omdat ze er verder best leuk uitzag, het compleet nutteloos was en er eigenlijk best kijk-mij-ik-ben-een-werkster-en-ik-hou-je-vloer-schoon uitzag.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 22-09-2006 @ 23:46 :
bij mij staat er lovers.nl en ik heb een naamplaatje dus mensen zeggen altijd, '' HEY CARMEN HOW ARE YOU????????????''
Elke keer als ik bij A'dam CS ben kijk ik of ik jou kan spotten, maar nu ga ik dat dubbel zo hard doen want dan kan ik ook HEY CARMEN HOW ARE YOU?????/// zeggen. Hopelijk herken je me niet, dan kan ik er nog een 'I'm from the internets' achteraan gooien
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 01:16
Otis
Otis is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 23-09-2006 @ 01:34 :
Elke keer als ik bij A'dam CS ben kijk ik of ik jou kan spotten, maar nu ga ik dat dubbel zo hard doen want dan kan ik ook HEY CARMEN HOW ARE YOU?????/// zeggen. Hopelijk herken je me niet, dan kan ik er nog een 'I'm from the internets' achteraan gooien
ahh nee je moet hoi zeggen en in mn hokje komen en dan kanker je mee op toeristen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 23-09-2006 @ 02:16 :
ahh nee je moet hoi zeggen en in mn hokje komen en dan kanker je mee op toeristen
Oeh in je hokje

OT: ik heb een harige poes, dat is ook wel een

Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 02:05
ZerO
ZerO is offline
het is maar goed dat iemand aan dit oldksool topic heeft gedacht ja

hmm even denken hoor
ik kan het gaan hebben over de outfits van de tupperwear supervisors op mijn werk
Oud 23-09-2006, 19:22
innogen
innogen is offline
Citaat:
Otis schreef op 22-09-2006 @ 23:46 :
lovers.nl is dan net iets erger ja.
Ik heb ook een naamplaatje en vooral ouderen vinden het dan leuk om me met mijn volledige naam aan te spreken. Ik daarentegen vind dat wat minder leuk
O en vandaag moesten we een BUTTON opdoen want er zijn nu extra voordeelweken. Dus op de button stond 'EXTRA VOORDEELWEKEN', de borden die overal zijn en de grote banners die vlakbij de ingang hangen zijn blijkbaar niet genoeg

Ik zag vandaag een vrouw die met haar 4 kinderen 'gezellig' ging winkelen en ze had bijna dezelfde kleren als dochterlief van 15 aan. Volgens mij shoppen ze samen bij de CoolCat
Oud 23-09-2006, 21:23
Electriq
Electriq is offline
Wehh mijn werkdag was één grote modeflater. Hoogtepunten waren een ongezond dikke vrouw met een doodgeblondeerde coupe (Geert Wilders maar dan obesitas + haarband), een meisje met een wit-roze hoogwaterspijkerbroek en Spice Girl-schoenen en een vrouw wier pens onder haar shirt vandaan kwam.
Zwolle is echt een nonowalhalla
Oud 23-09-2006, 21:27
Vice
Vice is offline
Mijn werkdagen zijn altijd grote modeflaters.
Oud 23-09-2006, 21:30
reine claude
reine claude is offline
Een vrouw met benen van 1.5 meter, en een witte hotpants die veel en veel te klein was waardoor de helft van haar achterwerk zichtbaar was
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 21:32
June bug
June bug is offline
Ik zag vandaag geen modeflaters maar ik wilde even zeggen dat ik die foto van de kat van Paranoide geniaal vind.
Oud 23-09-2006, 21:32
Orpa
Orpa is offline
Kom voor de lol een kwartiertje bij mij achter de kassa van t kruidvat staan... Is ook erg leuk

Grootste flater die k vandaag zag: vrouw model skippybal, in een broek die gemaakt was voor een vrouw model grasspriet... Iew...
Oud 23-09-2006, 21:37
Electriq
Electriq is offline
Ieuw dat doet me denken aan de buurvrouw van mn ouders. Die draagt in de zomer haar badpak met de schouderbandjes aan de voorkant bij elkaar geknoopt en dan een te kort afgeknipte spijkerbroek eroverheen. Haar kont hangt eruit en haar tetten kan ze ongeveer in haar hotpants stoppen. Ze heet dan ook niet voor niets Grietje Hangtietje
Oud 23-09-2006, 21:50
Nona
Nona is offline
Op het station zie je heel wat voorbij komen, ik onthoud het niet eens meer na een dag werken.
Maar dat doet me wel even denken aan een vrouw die ik laatst zag, met een rok en hoge laarzen daaronder. Best leuk, alleen jammer dat haar panty kousjes boven de laarzen uit kwamen en haar spataderen onder de rok vandaan.
Oud 23-09-2006, 23:11
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Mutant schreef op 23-09-2006 @ 01:30 :
Behoorlijk wat vrouwen hebben dat op hun heupen, borsten, whatever, dus het heeft niet zozeer met dik zijn te maken.

En er valt zo weinig aan te doen

Klopt, maar ook echt paarse striemen?
Kun je inderdaad niks aan doen, maar doe dan geen naveltruitjes etc. aan...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 20:52
Bell
Bell is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 23-09-2006 @ 22:50 :
Op het station zie je heel wat voorbij komen, ik onthoud het niet eens meer na een dag werken.
Maar dat doet me wel even denken aan een vrouw die ik laatst zag, met een rok en hoge laarzen daaronder. Best leuk, alleen jammer dat haar panty kousjes boven de laarzen uit kwamen en haar spataderen onder de rok vandaan.
het station ja, de favoriete plek van modeflaters...

ik zag van de week: iemand op pumps en dikke sokken...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 21:01
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Otis schreef op 22-09-2006 @ 18:44 :
ik in mn gele werkpolo met paars/rood logo, de foto bespaar ik jullie.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 21:22
Sooz
Sooz is offline
Laatst zag ik 'n dun lang meisje van ong. 23 in een blauwe 3/4 glimlegging, blauw tulerokje, blauw hemdje en blauwe streepjes in 'r haar. En we zochten naar haar ontgroeningvriendinnetjes maar die waren er niet en we hoorden haar "ja, dit is toch best wel leuk" zeggen tegen een spiegel
Oud 24-09-2006, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 24-09-2006 @ 22:22 :
Laatst zag ik 'n dun lang meisje van ong. 23 in een blauwe 3/4 glimlegging, blauw tulerokje, blauw hemdje en blauwe streepjes in 'r haar.
Dat kan óf leuk óf spuuglelijk zijn. Het was zeker spuuglelijk?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 21:36
Sooz
Sooz is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 24-09-2006 @ 22:25 :
Dat kan óf leuk óf spuuglelijk zijn. Het was zeker spuuglelijk?
ze zag eruit als een blauwe travestietballerina
Oud 24-09-2006, 21:56
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Sooz schreef op 24-09-2006 @ 22:22 :
Laatst zag ik 'n dun lang meisje van ong. 23 in een blauwe 3/4 glimlegging, blauw tulerokje, blauw hemdje en blauwe streepjes in 'r haar.
Lijkt mij best wel geil om te zien, ik wil haar wel toevoegen aan MSN.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 22:00
Metal
Metal is offline
...

Je moet natuurlijk niet het spek op de kat binden.
Oud 24-09-2006, 22:08
matt trakker
matt trakker is offline
*de kat op het spek binden
Oud 24-09-2006, 22:28
reine claude
reine claude is offline
Shht, dat is een Metal-wijsheid.

Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 22:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 22-09-2006 @ 18:15 :
driekwart van mijn klas is een grote modeflater
En de rest is homoseksueel?
Oud 24-09-2006, 22:32
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Metal schreef op 24-09-2006 @ 23:00 :
...

Je moet natuurlijk niet het spek op de kat binden.

Oud 24-09-2006, 23:24
Verwijderd
Gniffel, dat gaat niet in je warme kleren zitten.

Verder vind skinnyjeans bij mannen een nono
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 13:21
da leentjuh
da leentjuh is offline
Een meisje met een lelijk spijkerrokje met een legging eronder. Met énorm dikke benen.
Oud 25-09-2006, 14:32
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
White Trash schreef op 25-09-2006 @ 00:24 :
Gniffel, dat gaat niet in je warme kleren zitten.

Verder vind skinnyjeans bij mannen een nono
je en je moet niet de onderste steen boven water willen halen bij dit soort onderwerpen

ontopic, ik zag vandaag weer een paar mensen met zwembanden en te strakke truitjes, misschien moet ik maar oostindisch blind worden.
Oud 25-09-2006, 14:38
Metal
Metal is offline
Anders ga je even hele spreekwoorden verbasteren. Ik draaide 2 woorden om, wat een drama.
Oud 25-09-2006, 14:39
grandmommy
grandmommy is offline
het is gewoon leuk om expres te doen
Oud 26-09-2006, 20:57
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Ik dig het nieuwe nummer van de PCD, dus ik nomineer voor vandaag mezelf
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten