Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik merkt het laatst heel laat op bij een stelletje. Ik was aan het werk en in een keer kwamen er van die "ruige" motor rijders en een van die 2 had gewoon crocs aan. Dat was best raar eigenlijk.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En er valt zo weinig aan te doen ![]() Weinig modeflaters gezien vandaag, misschien de overals van de gasten in de garage, maar hey, het is een garage voor iets natuurlijk. Oh, er was een meisje bij de bank en die had haar haar met een elastiek in een staart en die staart nog eens met zo'n grote haarclip omgedraaid op haar hoofd vastgezet. Ik vond het bizar, vooral omdat ze er verder best leuk uitzag, het compleet nutteloos was en er eigenlijk best kijk-mij-ik-ben-een-werkster-en-ik-hou-je-vloer-schoon uitzag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: ik heb een harige poes, dat is ook wel een ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook een naamplaatje en vooral ouderen vinden het dan leuk om me met mijn volledige naam aan te spreken. Ik daarentegen vind dat wat minder leuk ![]() O en vandaag moesten we een BUTTON opdoen want er zijn nu extra voordeelweken. Dus op de button stond 'EXTRA VOORDEELWEKEN', de borden die overal zijn en de grote banners die vlakbij de ingang hangen zijn blijkbaar niet genoeg ![]() Ik zag vandaag een vrouw die met haar 4 kinderen 'gezellig' ging winkelen en ze had bijna dezelfde kleren als dochterlief van 15 aan. Volgens mij shoppen ze samen bij de CoolCat ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Kun je inderdaad niks aan doen, maar doe dan geen naveltruitjes etc. aan... |
![]() |
||
Citaat:
ik zag van de week: iemand op pumps en dikke sokken... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ontopic, ik zag vandaag weer een paar mensen met zwembanden en te strakke truitjes, misschien moet ik maar oostindisch blind worden.
|
|