Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2006, 19:03
justnaat
justnaat is offline
De laatste paar weken krijg ik van alle kanten veel positieve aandacht van jongens. Ik ben het niet gewend, omdat of ze zagen me niet staan of ik liet het niet toe. Hoeveel jongens ik ook zie, ik blijf denken aan mijn ex. Mijn hart gaat door mijn ex sneller kloppen. Helaas wil hij me niet terug, hij wil geen relatie. Ook al hebben we bijna 3 maanden gehad, ik kan echt wel zeggen dat ik van hem hou. Ik wil hem terug, hoe zou ik dat in hemelsnaam moeten aanpakken als ik in mijn achterhoofd dondersgoed weet dat hij geen relatie wilt maar wel van me houd, om me geeft en me mist (ook in bed). Misschien hoort het niet helemaal bij dit topic maar ik heb advies nodig van anderen. Wat moet ik doen? Moet ik hem laten gaan? Moet ik juist voor hem gaan? Ik geef hem veel ruimte. Normaal zat ik elke dag bij hem en nu 1 keer per week. Geef me aub een advies

Oud 02-09-2006, 19:14
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Volgens mij wil die jongen nog eerst wat van het vrijgezellenleven leiden. Dat is mijn gedacht natuurlijk, ik kan er altijd naast zitten.
Oud 02-09-2006, 19:26
Verwijderd
Ehm, je moet hem vergeten, voorlopig.

Als hij geen relatie wilt, en jij wel, dan gaat dat alleen maar heel veel pijn doen...ook al is hij de enige aan wie je kan denken.
Bij mij is het ook nog niet zolang uit (na 2,4 jaar, maar ook na 3 maanden kan het gemis al heeeeel erg zijn) , en zij is ook echt de enige aan wie ik kan denken en wil denken, maarja zij wil ook niet meer....

Als je ervan houdt om jezelf te kwetsen, moet je achter hem aangaan, zoniet, weg met die kerel
Oud 02-09-2006, 19:40
Magican
Magican is offline
Óf, en dat kan dus ook, je accepteert dat je geen relatie met hem kan krijgen en kom af en toe langs en soms heb je sex met hem.

Kan je in de tussentijd verliefd worden op een ander. Of je geniet van het leven dat je dan lijdt.
Oud 02-09-2006, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 02-09-2006 @ 23:10 :
Óf, en dat kan dus ook, je accepteert dat je geen relatie met hem kan krijgen en kom af en toe langs en soms heb je sex met hem.

Kan je in de tussentijd verliefd worden op een ander. Of je geniet van het leven dat je dan lijdt.
Is dat nou echt handig...dan gebruikt hij haar eigenlijk gewoon, en als zij nog steeds verliefd op hem is schiet dat ook niet echt op...
Oud 02-09-2006, 19:52
Magican
Magican is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 02-09-2006 @ 20:42 :
Is dat nou echt handig...dan gebruikt hij haar eigenlijk gewoon, en als zij nog steeds verliefd op hem is schiet dat ook niet echt op...
Als zij er bewust van is dat hij niet verliefd op hem is, dan gebruikt zij hem toch eigenlijk ook weer, doet zij het namelijk ook alleen voor de sex.
Dus roloog me niet, no0b.
Oud 02-09-2006, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 02-09-2006 @ 23:22 :
Als zij er bewust van is dat hij niet verliefd op hem is, dan gebruikt zij hem toch eigenlijk ook weer, doet zij het namelijk ook alleen voor de sex.
Haha, en ik denken dat jij wel een serieus ventje was, maar je hebt je eigen niveau al weer duidelijk gemaakt...

Punt is dat zij wel meer wilt, en dat werkt dan dus niet.
Oud 02-09-2006, 20:03
Magican
Magican is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 02-09-2006 @ 20:56 :
Haha, en ik denken dat jij wel een serieus ventje was, maar je hebt je eigen niveau al weer duidelijk gemaakt...

Hier ga ik niet op in

Punt is dat zij wel meer wilt, en dat werkt dan dus niet.
en daarom begon ik dus met:

Af en toe langs komen is dus los van sex hebben met.
Oud 03-09-2006, 00:32
Shredder
Shredder is offline
Gewoon verder gaan met je leven en verder kijken naar volgende slachtoffers

Nee, als hij niets meer met jou wil, dan kun je daar niets aan doen en moet je dat accepteren. Ook al mis je hem erg, dat gevoel gaat uiteindelijk weer over. Ga gewoon gezellig uit en flirt met andere jongens, misschien kom je nog wel een veeeeel leukere tegen. Het kan ook goed zijn dat je vriend even wat meer tijd nodig heeft om aan het idee te wennen een vaste relatie aan te gaan, hij laat het vanzelf wel merken als hij je terugwil, zo niet, his loss. Er zijn nog veel meer jongens op de wereld.
Oud 03-09-2006, 01:20
Metal
Metal is offline
Citaat:
Magican schreef op 02-09-2006 @ 20:52 :
Niet om het een of het ander dude, maar normaal gesproken, wanneer ik jouw reply's lees, krijg juist ik het gevoel dat ik met een retard eerste klas te maken heb. How ironic dat jij hem een n00b noemt.
Oud 03-09-2006, 08:47
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
justnaat schreef op 02-09-2006 @ 20:03 :
in mijn achterhoofd dondersgoed weet dat hij geen relatie wilt maar wel van me houd, om me geeft en me mist (ook in bed).
Volgens mij wil hij alleen maar seks en jij meer. Ik zou er maar eens goed over nadenken.
Oud 03-09-2006, 08:48
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Magican schreef op 02-09-2006 @ 20:52 :
Ja, dus gebruiken ze elkaar. Maar aangezien zij nog wel verliefd is kan die seks en het samen zijn een hoop extra gevoelens maken waar hij niet op zit te wachten dus doet ze zichzelf alleen maar pijn, dus wie wordt er dan dubbel genaaid?
Oud 03-09-2006, 10:08
Verwijderd
Ik heb het nog niet zo lang geleden ook uitgemaakt met mijn vriend, na 3 jaar tijd. En hij zegt nog wel eens dat hij mij terug wil en hij stuurt mij ook nog wel eens smsjes.
Maar soms lukt het gewoon niet meer, en dan moet het gewoon 100% van twee kanten komen, en dat doet het bij jou ex waarschijnlijk ook niet.
Ik denk inderdaad zoals al andere op het forum hebben gezegt dat hiji gewoon een beetje vrij wil zijn. Want dat wilde ik in eerste instantie ook.
Toen kwam er iemand en die verpestte dat tijdelijk, maar nu ben ik weer voor hondert procent vrijheid..

succes
Oud 03-09-2006, 10:51
Verwijderd
Er is een mooi liedje dat wel een beetje de basis duidelijk maakt...

I close my eyes
Only for a moment, then the moment's gone
All my dreams
Pass before my eyes, in curiosity
Dust in the wind
All they are is dust in the wind

...

Now, don't hang on
Nothing lasts forever but the earth and sky
It slips away
And all your money won't another minute buy
Dust in the wind
All we are is dust in the wind

Beetje abstract, maar zo is het leven, gewoon doorgaan met je leven, en zoek een ander...
Oud 19-09-2006, 20:59
justnaat
justnaat is offline
Jullie hebben helemaal gelijk. En ik had al veel langer moeten luisteren naar de mensen in mijn omgeving (vrienden etc.) en die jongen allang moeten vergeten. Er zijn genoeg leukere, lievere jongens die mij ook liefde terug kunnen geven toch Thanks mensen voor alle reacties..
Oud 19-09-2006, 21:18
Verwijderd
Contact verbreken.
Oud 19-09-2006, 22:45
Verwijderd
Get over him.

Contact verbreken en een eigen leven zoeken.
Oud 20-09-2006, 10:50
Verwijderd
ik denk dat alleen sex niet werkt. Op een gegeven moment wil 1 van de twee geen sex meer, omdat hij/zij bijvoorbeeld op iemand anders verliefd is of hij/zij wilt je gewoon loslaten, dan kan dat echt hard aankomen. Vooral als 1 van de 2 eigenlijk verliefd is.
Oud 20-09-2006, 16:50
zoef de haas
zoef de haas is offline
Alleen seks werkt niet want je wilt meer....
Hij houd je aan het lijntje door te zeggen dat hij nog steeds van je houd en je mist...
En als hij het meent moet hij eerst eens volwassen worden
En hoe moeilijk het ook is vergeten en zie in dat anderen je ook leuk/lief/knap en aardig kunnen vinden en dat ze veel beter zijn dan je ex
Oud 28-09-2006, 09:52
Mingster
Mingster is offline
Probeer jezelf eroverheen te zetten, als jullie echt van elkaar houden komt het echt nog wel goed. Maar blijf daar niet op hopen, zet de knop om al is dat hard, zet jezelf voort.
En het is toch alleen maar beter, wees blij met de aandacht die je krijgt misschien dat je er binnenkort wat mee kan.
Oud 30-09-2006, 13:38
Billy_bob
Billy_bob is offline
ja vooral genieten van de aandacht die je krijgt! Heb ik ook gedaan, werkt echt het aller beste.
Oud 06-11-2006, 00:15
arPos
arPos is offline
=']
Oud 06-11-2006, 09:30
WolterB
WolterB is offline
Probeer over hem heen te raken. Lukt dat niet op de manier die je nu doet, dan moet je het op een andere manier gaan doen. Blijkbaar houd je door het contact wat er nog is een klein beetje hoop dat het goed gaat komen, al zeg je zelf dat dit niet gaat gebeuren.

Jij wilt hem nog graag terug, hij jou niet. Als dat maar van één kant komt, dan werkt het niet en dat geef je zelf ook aan.
Oud 06-11-2006, 10:27
Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-09-2006 @ 22:18 :
Contact verbreken.
Oud 06-11-2006, 10:35
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Magican schreef op 02-09-2006 @ 20:40 :
Of je geniet van het leven dat je dan lijdt.
Dit lijkt me inderdaad wel een mooie woordspeling, want het is vrij kloterig om met iemand om te gaan voor wie jij wel gevoelens hebt, maar dat die gevoelens niet (meer) wederzijds zijn. Dan kom je nooit van iemand los.
Advertentie
Oud 06-11-2006, 10:42
Verwijderd
Ben ik nu de eerste die ziet dat dit een up is?
Oud 06-11-2006, 11:14
Bloem
Bloem is offline
Nee maar ik had geen zin om mijn reactie weer aan te passen.
Oud 06-11-2006, 12:40
Myuki
Myuki is offline
ghehe: "Ik mis je, ook in bed"
Oud 08-11-2006, 00:05
arPos
arPos is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-11-2006 @ 11:42 :
Ben ik nu de eerste die ziet dat dit een up is?
sorry meph, moest ff
Oud 08-11-2006, 10:39
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
arPos schreef op 08-11-2006 @ 01:05 :
sorry meph, moest ff
Nee hoor.

En na 2 dagen nog een keer ook niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten