Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Enne Carl Cox niet commercieel? ![]()
||
![]() |
Citaat:
de line-up van werchter is tien keer beter dan die van pinkpop. komt dEUS naar pinkpop? ik dacht het niet. alleen al dat maakt de line-up geniaal, en dan spreek ik nog niet over the red hot chili peppers, the chemical brothers, air, coldplay, ...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Line- up is erg mooi btw! dÉUS Sonic youth, Air ![]() Al ga ik dit jaar niet, vorig jaar ben ik wel geweest was op zich goed! tip!! : Nederlandse bezoekers moeten waarschijnlijk hun Nederlandse kaartjes aan de zijkant van de ingang omwisselen voor Blegische tickets! Doe dat meteen, en ga niet eers een uur in de wachtrij staan, want dan kun je weer achteraan de rij aansluiten.. (had ik vorig jaar ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar het is wel erg duur en lowlands ga ik er niet voor opgeven
||
Citaat:
![]() ![]() Dat is ook mijn reactie: lowlands geef ik er niet voor op!!! Dus het wordt of én/én of alleen lowlands, maar helaas denk ik dat het alleen lowlands gaat worden. Werchter is DÚÚR!!! Je meot er nog heen, kaartjes zijn duur, camping apart erbij enzow..... We gaan gewoon duimen dat de queens, sonic youth en de chili peppers ook op lowlands komen ![]() Jij duimt dan wel mee toch Mickey? |
![]() |
||
Citaat:
Dropkick Murphys/D12/ Morcheeba/Arno/dEUS/Chemical Brothers The Notwist/Black Rebel Motorcycle Club/The White Stripes/Sonic Youth/Luke Slater/Green Velvet/Praga Khan/2 Many DJ's ***********************************Hoobastank/Within Temptation/ Madrugada/Mercury Rev/Queens Of The Stone Age/Nelly Furtado/Bush/ Rammstein/Red Hot Chili Peppers .calibre/Lostprophets/Ed Harcourt/ Lambchop/An Pierlé/Röyksopp/Calexico/ Ozark Henry/Roger Sanchez Kane/Zornik/Spearhead/Heather Nova/Arid/Lamb/Coldplay/Faithless/DJ Carl Cox Hawksley Workman and the Wolves/Rival Schools/Ozomatli/Millio- naire/Starsailor/Billy Bragg and The Blokes/Yann Tiersen/Erykah Badu/Tricky
|
Ik kan echt niet wachten tot het zover is.. Ik wil echt een hoop zien... en.. *stuiterdestuiter* IK GA SONIC YOUTH VOOR HET EERST IN EEN JAAR WEER ZIEHIEHIEHIEHIEHIEHIEN!!!!!!!!!!
*gaat dood*
|
Ik ga niet, ik vind het oowk nie rampzalig want zo geweldig is de lineup in mijn ogen niet... ik zou alleen Dropkick Murphys, Air, **********************Hoobastank, Bush, Red Hot Chili Peppers en Coldplay en ik heb bij geen van die bands dak dr helemaal gek van ben...
||
Citaat:
![]() het wordt een fiesje!!! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|