Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
--------------------------------------------- 1/2 - 1/5 In de teller klopt iets niet met de haakjes, er is er één te weinig. Verder deel je 1 1/3 door -2 1/7, dan moet het openingshaakje ipv voor 1 1/3, voor -2 komen te staan. Ik kan nu dus niet zeggen of het goed of niet goed is. Verder reken je niet 'handig', vb 8/15*3/2=4/5, de tussenstap 24/30 is niet nodig! Waar komt de opg vandaan? Dit soort opgaven werden 'vroeger' in de hoogste klas van de Lagere School geoefend en werden "vormsommen" genoemd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder over het niet handig rekenen. Ik weet dat je die tussenstap niet perse hoeft op te schrijven, maar ik moet dat momenteel van die leraar dus wél! Niet doen is een 1, dus laat mij maar ff niet handig rekenen. En tot slot is het wel (1 1/3 : -2 1/7), doe ik het dan dus fout? Want wat moet ik dan doen dan? Want ik snap niet waarom er alleen een haakje om -2 1/7e moet) Als je bedoeld dat je 2 - 1/7, dat daar een haakje om moet als je dat eerst rekent, dat klopt. Maar in het boek staat dat bovenste gedeelte, dan een grote deelstreep en dan het onderste gedeelte, waardoor je dan dus geen haakjes hoeft en ik die dus ook niet heb overgeschreven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder moet ik nu nog alle noemers ect gelijk maken, ook als het niet noodzakelijk is. Dus dit is geen fout. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder stond er wel -2 - 1/7 maar dat maakt ook -2 1/7 (ja, je moest eerst dat uitrekenen, hier hier dus geen haakjes gezet). En waarom ik het antwoord wel in meerdere opties gaf was omdat ik het antwoord moest geven in een enkelvoudige breuk, meervoudige breuk en decimale breuk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je vraagt of je een bepaalde som goed hebt opgelost. Je schrijft 'm op zoals jij 'm 'ziet', en dan verwacht je dat wij dat kunnen beoordelen. Bovendien moet jij kennelijk 'dingen' doen van je docent, die voor ons onbegrijpelijk zijn. Wat voor opleiding is dit eigenlijk??? O ja, wat voor boek is dit? Staan er vb in, hoe je 't moet aanpakken of zijn het alleen maar opgaven? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dingen van de docent, ik doe nu Wiskunde B2 vanaf lesjaar 1 weer, en die dingen heb ik al zolang niet meer gehad dat het wennen is voor mij. En omdat je vanaf de eerste klas daarmee leert, doet mijn docent dit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is hij dan: De winnaar van de verhalenwedstrijd is... Ieke | 28 | 16-11-2009 20:45 | |
Flora & Fauna |
STOP de bio-industrie Lottiej | 499 | 22-06-2005 18:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Psychologie |
Goed voor jezelf zorgen (!) (?) Snow White | 14 | 13-03-2004 19:27 | |
Algemene schoolzaken |
{Klachtenbrief} Is deze te doen? Verwijderd | 5 | 22-02-2004 14:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat heb ik fout gedaan? Mond_1 | 1 | 30-12-2001 20:27 |