Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2002, 19:10
Slither
Slither is offline
Ik zit er over te denken om een nieuwe telefoon te kopen met abonnement. Ik ben nu in het bezig van een Siemens C35, met Vodafone Prepaid. Met de telefoon is niets mis, maar als ik tóch een abonnement neem, kan ik net zo goed een nieuwe telefoon er bij nemen

De telefoon is nog gesimlocked, maar omdat ik hem al een jaar heb kan ik 'm gratis laten unlocken. Legaal, bij Libertel/Vodafone. Indertijd heeft-ie mij 350 gulden gekost, wat op een slordige 160 euro uitkomt. Ik begrijp dat ik dát bedrag er nooit meer voor krijg, maar ik vroeg me af of er mensen zijn die 'm eventueel over zouden willen nemen, als ik daadwerkelijk voor 'n nieuwe telefoon ga.

Ik verkoop hem dus nog niet, ik wil alleen de interesse peilen

Antwoord hier, of mail anders naar kaz_vankooten@hotmail.com, met wat jullie er eventueel voor zouden willen geven.

features:
  • Never lose your net: Mobile Internet Access WAP 1.1
  • Shirt-pocket size - 118 x 46 x 21 mm
  • Over a week (up to 180 hours) of standby or up to 5 hours of talktime (subject to local and network conditions)
  • Dual Band technology for international flexibility
  • Large high-resolution graphic display
  • Predictive Text - speeds up text message
  • Picture Messaging: Sending emotional pictures instead of words only
  • Calling Faces: Creates stores and displays cartoon ../images for incoming calls
  • DJ ring tones
  • Silent alert
  • Currency converter and calculator
  • Games
  • Stay on time. Clock, date and alarm time and date of last ten missed and incoming calls
  • Selectable menu formats and levels

gr. Kaz
Advertentie
Oud 26-06-2002, 22:17
Freshmaker
Freshmaker is offline
Ik weet niet ik heb zelf een Siemens C35i gehad en die werkte in het begin prima, maar na 3 kwart jaar begon ie om het uur vast te lopen, en andere mensen met een C35 of C35i hadden daar blijkbaar ook last van
Oud 27-06-2002, 07:14
Slither
Slither is offline
Vastlopen? Je bedoelt dat-ie écht opeens stopt?

Daar heeft de mijne geen last van. 't is een c35i, overigens.
Oud 29-06-2002, 08:10
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik heb daar geen last van ik heb deze telefoon nou bijna 1,5 jaar en ik wil nog lang geen andere ben er echt onwijs tevreden over. Hij heeft geen kuren enzo en neem van mij aan dat ie veel overleefd heeft
Oud 29-06-2002, 14:08
Verwijderd
Zit er een simlock op? Zoja, dan heb ik überhaupt geen interesse. Zonee, dan heb ik misschien interesse, maar ik ben wel een arme schraperstudent.
Oud 29-06-2002, 16:01
Koen_S
Koen_S is offline
Citaat:
nare man schreef:
Zit er een simlock op? Zoja, dan heb ik überhaupt geen interesse. Zonee, dan heb ik misschien interesse, maar ik ben wel een arme schraperstudent.
Léés!

Nu wel nog maar als hij hem verkoopt niet meer, want dan laat hij hem er wel ff gratis afhalen

Edit: geslacht verkeerd
Oud 01-07-2002, 16:52
Slither
Slither is offline
Citaat:
nare man schreef:
De simlock is, zoals Koen_S ook al antwoordde, er zo af te halen. Als ik een (eventuele) koper vind stuur ik 'm op naar Libertel/Vodafone zodat zij 'm kunnen unlocken.

Wat biedt je?
Oud 05-07-2002, 19:04
Janey
Janey is offline
ja, ik ben ook geinteresseerd.
Ik heb een nieuwe telefoon nodig, maar niet al te veel geld.
Heb je enig idee van wat je ervoor wilt krijgen?
In iedergeval ga ik niet hoger dan 100 euro (liefst minder)
Oud 05-07-2002, 19:42
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Freshmaker schreef:
Ik weet niet ik heb zelf een Siemens C35i gehad en die werkte in het begin prima, maar na 3 kwart jaar begon ie om het uur vast te lopen, en andere mensen met een C35 of C35i hadden daar blijkbaar ook last van
idd, zelfde probleem, alleen duurde het bij mij een 5 kwart jaren net zoals alle andere die ik ken met dergelijke toestel

Regels voor berichten