Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2002, 08:42
Tofke_H
Tofke_H is offline
Hoe kan je 1 bepaald mailtje verwijderen in Ms Outlook zonder die mail actief te maken, dus niet selecteren?

Reden hiervoor: Vanaf dat die mail geselecteerd wordt, geeft Dr. Watson een foutmelding, en stopt Ms Outlook ermee. Er hangt een bijlage aan die e-mail, dus heel waarschijnlijk zit daar iets stouts in.

Misschien intressant, maar ik betwijfel het. Besturingssysteem is Windows NT4 Client.
Oud 12-07-2002, 08:46
Jozzy
Jozzy is offline
Tijdelijk het voorbeeldvenster uitzetten. Ga naar een willekeurige map met berichten er in en klik op Beeld-->Indeling. Zet daar het vinkje voor Voorbeeldvenster Weergeven uit en druk op Ok. Nu kun je naar het Postvak IN gaan en het mailtje gewoon verwijderen, waarna je het voorbeeldvenster weer aan kunt zetten.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 10:21
Tofke_H
Tofke_H is offline
Hmmz, ik kon juist s.com niet bezoeken.

Maar ik had het wel al gelezen en het mailtje gaan delete. Er zat dus zo'n scriptje aan dat automatisch in werking trad op die manier. Hopelijk geen virusje. Straks systeem eens gaan scannen. :/

Maar hartelijk bedankt.
Oud 12-07-2002, 10:25
Verwijderd
wat je ook kunt (en zou moeten) doen, is de HTML ondersteuning uitzetten...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 10:51
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
eddie schreef:
wat je ook kunt (en zou moeten) doen, is de HTML ondersteuning uitzetten...
idd, daarmee ben ik nu bezig... Nouja, de voorbereidingen. Nu is iedereen nog hard aan het werken.
Oud 12-07-2002, 11:49
Moonspell
Moonspell is offline
Klopt heb ik ook gehad! Met NT4

en met outlook......

de prullenbak wilde ik dan leeg maken, en zo ineens die foutmelding....

Ik ben snel naar 2k overgestapt...... of je moet even outlook opnieuw installen

suc6
Oud 12-07-2002, 11:59
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Moonspell schreef:
Klopt heb ik ook gehad! Met NT4

en met outlook......

de prullenbak wilde ik dan leeg maken, en zo ineens die foutmelding....

Ik ben snel naar 2k overgestapt...... of je moet even outlook opnieuw installen

suc6
gezellig als dat in een bedrijfsnetwerk is waar je dus de wet moet gaan volgen inzake licentie's

thuis heb ik win2k
Oud 12-07-2002, 12:10
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:

gezellig als dat in een bedrijfsnetwerk is waar je dus de wet moet gaan volgen inzake licentie's

thuis heb ik win2k
Veel bedrijven hebben geen goede licentie & terecht toch?

microsoft = gek
Oud 12-07-2002, 12:26
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Moonspell schreef:

Veel bedrijven hebben geen goede licentie & terecht toch?

microsoft = gek
Hier wel
Licentie voor elke windows in huis, net zoals voor elke office. Vorige week

En van office juist hetzelfde, alles heeft zijn licentie. Vorige week nieuwe contract gemaakt om alle PC's op te werken naar office 2k, die licentie zal deze week nog wel binnenkomen.

Virusscanner-licentie is vorig week binnengekomen Nu wordt elke dag automatische gecontroleerd op een nieuwe versie, en zoja, wordt die op het hele netwerk geïnstalleerd. Is iets gemakkelijk dan de mensen allemaal internet een mailtje te versturen met de melding dat ze hun virusscanner moeten update

Owja, 1 PC heeft geen licentie hiero, die staat dan ook niet in het netwerk, en is de verantwoordelijkheid van de mensen die hem gebruiken, dus niet van mij.
Reageren

Regels voor berichten