Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nr 1 zei dat hij waarschijnlijk iets aan z'n prostaat heeft en dat hij gecastreerd moet worden ![]() Nr 2 zei dat het een blaasontsteking was en zeker weten geen blaasgruis (hij zag geen kristallen door de microscoop) En al helemaal niets aan zijn prostaat ![]() Uiteindelijk heeft hij bij nr 2 een antibioticum ingespoten gekregen en een kuurtje mee naar huis voor een week. |
![]() |
||
Citaat:
Verder is hij zo fit nog, hij rent over de vloer, schrokt andijvie naar binnen. Hoe lang moet ik hem nog hier houden? Wat is het moment waarop je moet beslissen dat ie een spuitje krijgt? Als ie slap wordt? De dierenarts zei dat het veel pijn kan doen als je een blaassteen hebt of een tumor. Behandelen kost minstens 150 euro... |
![]() |
||
Citaat:
Wanneer weet ik bij het beestje dat het tijd is om te stoppen? Moet ie dan uitgeput zijn en slapjes, of is dat al eerder? Laatst gewijzigd op 11-09-2006 om 20:50. |
![]() |
||
Citaat:
We wachten het af, ik ga niet zijn leven wegnemen als hij nog zo vrolijk rondhuppelt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moet iets hebben wat niet calciumrijk is (voor het geval het een blaassteen zou zijn) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zal eens vragen wat ik nu kan gaan proberen, want een operatie lijkt me overbodig... Ik zal er Yakult bij doen, bedankt voor je tip! En juno: hebben alle dierenartsen dezelfde antibioticum? Welke van de drie die genoemd zijn zal ik dan gebruiken? |
![]() |
||
Citaat:
De andere dierenarts (second opinion) die ik sprak over de cavia zegt dat ik even wat urine moet laten testen om te kijken wat het is en hij raadt me aan om niet met Baytrill te beginnen omdat ik al 2 kuren heb gehad van antibioticum. Hij raadt me aan om vitamine C druppels toe te voegen zodat de zuurgraad van zijn urine hoger wordt. Laatst gewijzigd op 21-09-2006 om 08:31. |
![]() |
|
![]() |
Bedenk je wel dat als het echt een blaasontsteking is, alleen vitamine C toedienen niet genoeg is. Ik weet niet hoe je de vitamine C gaat toedienen, maar ik raad je aan dit niet via water te doen. Dan vervliegt het namelijk erg snel zodra het water in contact komt met daglicht.
Handiger is de Roter pilletjes vitamine C te geven. Deze bevatten 50 mg per pilletje, en hier hebben ze per dag genoeg aan. In het begin moet je misschien eventjes in het bekje duwen, maar daarna vinden ze het al vrij snel ontzettend lekker ![]() Wat je ook zou kunnen doen, en dat is misschien nog beter dan antibiotica. Je zou met colloïdaal zilver kunnen starten. Dit is een natuurlijk soort antibiotica in druppelvorm. 2maal daags geef je hem 1 druppel in zijn bekje. Dit is genoeg omdat het vrij sterk spul is. Het is voor veel dingen goed, voor de weerstand te verhogen, zodat ontstekingen minder kans krijgen. Het dood virussen, schimmels en bacteriën. Dit geeft geen aanslag op het lichaampje, reguliere antibiotica wel. Colloïdaal zilver kun je bestellen op www.knoevel.nl Het kost voor 10 ml geloof ik 5 euro. Hier doe je erg lang mee. Verzendkosten zijn 2 euro. Het zijn allemaal maar tips, kijk maar wat je er mee doet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Weet jij een dierenarts die geen 80 euro vraagt voor een rontgenfoto? Helaas woont deze mevrouw helemaal in Zuid-Limburg. |
![]() |
||
Citaat:
Ken je geen kliniek in mijn omgeving? Of kennissen misschien? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ben echt blij met je tips, hopelijk gaat het balletje nu echt rollen en worden de problemen opgelost. Zodra ik weet wat er uit de rontgen komt bel ik Desiree nog eens op. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Dwergkonijntje - bloed Flower_4_u | 10 | 03-11-2005 16:33 |