Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2002, 11:14
Verwijderd
sinds een paar dagen heb ik niet echt honger. in principe eet ik de hele dag niks. het avondeten is het eerste wat ik binnen krijg. en dat is vaak nog echt met moeite. en daarna hoef ik ook niks meer. toetje laat ik staan. soms eet ik wel es wat crackertjes maar dit echt met heel veel moeite. heb het idee dat ik moet kotsen als ik ga eten

hebben mensen dit ook meegemaakt?? want ik vind het heel vervelend, want met anderhalve week ga ik fulltime werken en dan moet ik wel weer normaal eten.

t is niet zo dat ik graag wil afvallen en dat ik daarom weinig eet

alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 17:05
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Misschien een of ander virusje onder de leden.

Ik zou jezelf er wel toe aanzetten om toch te eten, en iig te zorgen dat je alle vitamines en voedingsstoffen binnenkrijgt die je nodig hebt. Want mocht je verminderde eetlust door een ziekte komen, is het niet verstandig om weinig te eten, omdat dan je weerstand nog slechter wordt.
Oud 03-07-2002, 17:49
Geraldine
Geraldine is offline
jah, bij mij komt het meestal door stress of zenuwen. dan kan ik echt overal misselijk van worden, ik krijg het helemaal warm, hard gaat sneller kloppen, ik ga trillen... mjah, t gaat meestal na een paar minuten wel over, maar op zo'n dag krijg ik weinig eten naar binnen.
misschien komt het juist omdat je over een week gaat werken, dat je daar zenuwachtig voor bent ofzo?
Oud 03-07-2002, 19:10
georgie
georgie is offline
ik heb dat altijd in vakanties, omdat ik dan uit mn normale ritme ben denk ik, maar zodra ik ga werken, of naar school ga is alles weer normaal
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 19:31
Roos
Roos is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Misschien een of ander virusje onder de leden.

Ik zou jezelf er wel toe aanzetten om toch te eten, en iig te zorgen dat je alle vitamines en voedingsstoffen binnenkrijgt die je nodig hebt. Want mocht je verminderde eetlust door een ziekte komen, is het niet verstandig om weinig te eten, omdat dan je weerstand nog slechter wordt.
Denk ik ook..
Of probeer actiever te zijn overdag (ik weet niet of je dat bent), dan krijg je misschien ook meer eetlust
Oud 04-07-2002, 11:12
snoopy
snoopy is offline
heb ik op het moment ook... Kan het niet door emoties komen?
Oud 04-07-2002, 11:35
Verwijderd
Ik heb dat al een tijdje.

Ik eet de hele dag niets, behalve bij het avondeten, een klein beetje. Drinken doe ik ook héél weinig, moet mezelf echt dwingen iets te drinken. Als ik wél eet overdag, krijg ik echt zo'n kotsgevoel, voel ik me helemaal niet lekker en wil ik ook helemaal niets meer doen. Om genoeg vitamines binnen te krijgen, drink ik vooral veel verse vruchtensap, maar ja, moet natuurlijk ook eten
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 22:17
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
heb ik ook, alleen dan niet zo erg...
Heb nergens meer zin in eigenlijk, maar eet wel gewoon... tsja weet ook niet hoe et komt.

Regels voor berichten