Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2001, 16:47
Era
Era is offline
Echt vaag maar ik heb al zo'n 3 dagen helemaal geen honger meer. Het is vakantie dus ik slaap lang uit en we eten s'avonds ook niet meer met elkaar, maar ik heb nu 2 dagen alleen avondeten op en gister dus helemaal niets, toen besloot ik om 2 uur snachts toch maar een kop soep te nemen want dit kan volgens mij nooit goed zijn.

Enig idee hoe dit zou kunnen komen ?
Zou het veel uitmaken als je niets at? Want als je het echt nodig hebt krijg je wel honger toch?
Oud 26-10-2001, 17:48
Diesel
Diesel is offline
????????????????
Oud 26-10-2001, 19:31
Joyce-b
Joyce-b is offline
Citaat:
Diesel schreef:
????????????????
als je niets zinnigs temelden hebt, zeg dan helemaal niets..

Maar goed..
Misschien zou het kunnen komen doordat je een verkeerd ritme hebt? je zegt dat je alleen 'savonds een en de rest van de dag niet omdat je uitslaapt..
Als je naar school gaat, eet je dan wel ''normaal'', meerdere keren per dag?
als het dan wel zo is, zou het kunnen komen doordat je nu een ander ritme hebt, en je zou het kunnen veranderen, door bijv, iets eerder op te staan, luch of ontbijt te nemen en dan 'savonds weer avond eten..
Oud 26-10-2001, 19:53
leontine
leontine is offline
k Neem aan dat je vanzelf wel gaat eten als je honger hebt. Als t nou echt langer duurt, zal t wel niet erg gezond zijn, maar een paar dagen kan je denk ik wel tegen hoor..
Oud 27-10-2001, 21:26
Verwijderd
ik heb ook weleens geen honger en dat vind ik altijd heel gek want normaal eet ik echt kilo's koekjes enzo....
maaruhm dat vroeg je neit
ik denk dat je beter wel wat kunt eten ookal heb je geen honger. Maar als het maar 2 dagen ofzo duurt kan het nog wel denk ik, anders word het denk ik heel ongezond

liefs xxx
Oud 27-10-2001, 21:39
badtothebone
badtothebone is offline
Je kan er niet om heen je hebt voedsel nodig. Als je wat minder honger heb eet dan gewoon een boterham met stroop ook al heb je geen honger. En wat fruit, Zeker wat melk en wandel of fiets eens zodat je in de buitenlucht komt. Maar altijd blijven eten en drinken.
Oud 12-02-2002, 20:59
2 good 4 You
2 good 4 You is offline
is niet echt gezond
Oud 14-02-2002, 18:28
Verwijderd
heb ik ook weleens een paar dagen dat ik echt niks lekker meer vind en niks meer wil eten, ik denk dat het met hormomen en je gevoel te maken hebben, ik zou het anders ook niet weten
Oud 16-02-2002, 21:50
beertje16
beertje16 is offline
klinkt misschien stom, maar heb je niet iets meegemaakt waar je verdriet van hebt? dat heb ik namelijk gehad toen m'n ouders gingen scheiden... of misschien verliefd?
iig, je moet niet je maaltijden overslaan, eet gewoon 3x per dag... ook al is het niet veel, maar het is gewoon goed om regelmatig te eten!
suc6
Oud 16-02-2002, 22:52
Oen
Oen is offline
En ben je duizelig kan je jezelf goed in evenwicht houden??
Oud 17-02-2002, 09:12
Snufje
Snufje is offline
Topics van zolang geleden dienen niet geupdate te worden..!
Topic gesloten

Regels voor berichten