![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb ook weleens geen honger en dat vind ik altijd heel gek want normaal eet ik echt kilo's koekjes enzo....
maaruhm dat vroeg je neit ik denk dat je beter wel wat kunt eten ookal heb je geen honger. Maar als het maar 2 dagen ofzo duurt kan het nog wel denk ik, anders word het denk ik heel ongezond liefs xxx |
![]() |
|
![]() |
Je kan er niet om heen je hebt voedsel nodig. Als je wat minder honger heb eet dan gewoon een boterham met stroop ook al heb je geen honger. En wat fruit, Zeker wat melk en wandel of fiets eens zodat je in de buitenlucht komt. Maar altijd blijven eten en drinken.
|
![]() |
klinkt misschien stom, maar heb je niet iets meegemaakt waar je verdriet van hebt? dat heb ik namelijk gehad toen m'n ouders gingen scheiden... of misschien verliefd?
iig, je moet niet je maaltijden overslaan, eet gewoon 3x per dag... ook al is het niet veel, maar het is gewoon goed om regelmatig te eten! suc6 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
geen honger meer. 4774 | 13 | 08-05-2004 15:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: De negertjes in Afrika en onze honger Ieke | 0 | 06-05-2004 11:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #15!!!! Verwijderd | 303 | 25-08-2003 14:37 | |
Seksualiteit |
'geen zin' Verwijderd | 41 | 19-07-2003 08:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
Honger Vogelvrij | 23 | 28-11-2002 17:45 |