Advertentie | |
|
![]() |
|
Hee Marrel,
Wat een gulle kerstman :-). Voor heel veel informatie over digitale camera's, voorbeelden van foto's die er mee gemaakt zijn maar ook technische specificaties, kun je eens kijken op www.dpreview.com. Ik heb zelf ontzettend goede ervaringen met Canon en Nikon camera's, maar dan zit je meteen wel in een duurdere prijsklasse. Groetjes, Danny
||
Citaat:
Als we een spiegelreflexcamera nemen zou in principe zonder ik er verder iets van weet canon de voorkeur krijgen, we hebben namenlijk nog een analoge spiegelreflex camera van dat merk dus dan passen de lenzen/filter weet ik veel wat nog. En de kerstman is idd best hip en lief en gul ![]()
||
Citaat:
Verder kan ik de 350D (of de Nikon D50 of D70 geloof ik, maar je zei zelf liever bij Canon te blijven) echt aanraden. Je kan er geweldig veel mee spelen, proberen, ... en als je toch nog beslist van het echt serieus te gaan aanpakken hoef je echt niet te veranderen... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Digitale camera] Advies gevraagd Daantje_0705 | 11 | 14-06-2007 15:50 | |
Software & Hardware |
keuze digitale camera strawberryangel | 5 | 21-06-2006 19:52 | |
Software & Hardware |
[digitale camera]OLYMPUS vs CANON -> mening/tips? Zylverstar | 8 | 30-03-2006 21:51 | |
Software & Hardware |
[Digitale Camera] Advies Taal | 5 | 31-10-2003 19:27 | |
Software & Hardware |
[Juridisch] Digicam gekocht; lange reparatietijd laura1984 | 8 | 15-09-2003 11:50 | |
Software & Hardware |
advies nodig...digitale camera kapot laura1984 | 3 | 10-09-2003 13:44 |