Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2003, 10:18
laura1984
laura1984 is offline
misschien is dit niet helemaal de juiste plaats, maar wil toch snel antwoord.....

ik heb in mei een digitale camera gekregen van m'n ouders, hij is nu voor de derde keer kapot en ik ga vanmiddag terug naar de winkel, de vorige keer werd ie gerepareerd maar het duurde 6 weken voordat ik hem terug had..18 september emigreer ik naar Engeland, pas met kerst kom ik weer terug, en dus heb ik dan pas weer m'n camera terug omdat ie nooit voor de 18e gemaakt kan zijn...Zou ik nou bij de winkel om een hele nieuwe camera kunnen vragen/eisen????

Ik heb echt geen verstand van de rechten van een consument enzo, maar ik heb gewoon geen zin om tot de kerst zonder camera te zitten, m'n ouders hebben 'm juist gegeven zodat ik kan laten zien hoe m'n leven daar is...

wie weet wat ik kan doen????

X Laura
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2003, 10:51
Verwijderd
Citaat:
laura1984 schreef op 10-09-2003 @ 11:18:
wie weet wat ik kan doen????
Bijvoorbeeld één forum uitzoeken om in te posten?

Maar ontopic, neem gewoon eens contact op met de toko waar je die camera gekocht hebt, dan wordt alles meestal een stuk duidelijker. De tijd die je nu op replies in dit topic zit te wachten, hebben zij niet meer om je cam eventueel te repareren!

En als het langer gaat duren dan tot de 18e..... Kun je denk ik net zo goed een nieuwe digi kopen (wel die andere laten repareren though) als je toch niet in Nederland gaat terugkomen en ondertussen wel een cam wilt. Of was je camera heel erg duur? (dan is meestal trouwens de service ook wel in orde).

Al gedacht aan hier de camera laten repareren, door een ander in ontvangst laten nemen en door een heel voorzichtige koeriersdienst naar Engeland laten transporteren?

Hope it helps en succes drmee,

JOOST
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 13:23
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Eis een nieuwe, dat lukt je wel. Je camera is inmiddels voor hun toch wel total-loss als hij niet zo duur was.
Oud 10-09-2003, 13:44
laura1984
laura1984 is offline
Hij was wel iets van 400 euro dus....maar ga het gewoon proberen...

X Laura
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten