Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Jij kunt wel vinden dat hij een tijdje alleen moet zijn, en ik vind ook dat dat wel zo klinkt, maar je kunt dat niet voor hem beslissen of bepalen. Je kunt op zijn hoogst laten merken dat je vindt dat hij op deze manier niet goed bezig is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zou voor sommigen misschien een uitkomst zijn... |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Zolang de situatie is dat je niet echt verliefd op hem bent en dat je niet wilt dat hij zich bindt aan jou, laat de situatie dan zoals hij nu is. Maar als je verliefd op hem wordt en hem voor jezelf wilt, breek dan die intieme contacten en hou hem gewoon als vriend. Het gaat je ongelukkig maken als je blijft hopen dat hij jouw vaste vriend wordt, maar dit niet kan door die of die reden. Ik weet dat dit moeilijk is.
|
![]() |
|
Hebben jullie wel steeds veilige seks?
![]() Ik zou geen 'relatie' met hem willen. Maar als je verliefd bent, zie je dat natuurlijk anders. Van wat ik begrepen heb, is hij niet verliefd op jou en hebben jullie dus alleen een seksrelatie. Wil je meer dan alleen seks? Dan moet je, denk ik, niet bij hem zijn. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik had dus na afgelopen vrijdag, toen ie bij mij was wakker geworden en naar zijn werk was gegaan, na een paar smsjes helemaal geen contact meer met hem gehad in het weekend. Ik was even bang dat hij expres afstand wilde nemen na alle gesprekken die we gehad hadden. Maar toen belde hij gister op en het was gewoon heel erg gezellig aan de telefoon. Hij wilde geloof ik iets afspreken maar ik vond de tv op dat moment heel belangrijk, nu gaan we vandaag misschien iets doen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
okee ik ben wel verliefd.
heel stom heb gister tijdens het sporten bedacht dat dit toch niet is wat ik wil. Het is heel gek want we zien elkaar eigenlijk steeds vaker en ik heb ook echt het idee dat hij uiteindelijk toch wel het gaat uitmaken met zijn vriendin maar ik wil daar gewoon niet op gaan zitten wachten. Ik heb een brief geschreven waarin ik alles uitleg en zeg dat ik een tijdje afstand wil nemen, heb hem nog niet verstuurd maar ga dat volgende week wel doen. maar we hebben zoveel leuke plannen voor de komende tijd! ik vind het zo jammer! hij zou zelfs meegaan naar een onwijs gala wat ik heb en gaat daarvoor een of andder duur pak aanschaffen. in ieder geval, vanavond gaat ie met me mee naar mijn ouders en dan gaan we het weekend een paar dingen doen in die buurt. en als er na dit weekend niets veranderd, dan stuur ik hem die brief op. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar serieus, ik vind het wel een beetje vaag van je dat je seks met die kerel hebt. Een beetje gevoel van eigenwaarde zou geen kwaad kunnen ![]() ![]() Ik hoop iig voor je dat jullie vriendschap er niet onder gaat lijden, maar dat zal wel moeilijk worden als je echt verliefd op hem bent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bijvoorbeeld omdat ik me heel erg afvroeg of hij bij mij nou ook vreemd zal gaan en dat soort dingen hebben we duidelijke afspraken gemaakt. nu zullen we wel zien of we (hij) ons eraan kunnen houden en hoe het loopt. maar ik ben in ieder geval in alle staten. toen ik hoorde dat het uit was liep ik over straat en ik ben de hele weg naar huis gedanst. echt erg, want ja, dat meisje zal wel ongelukkig zijn nu. maar het maakt me niet uit ik ben zo blij!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hij zegt het wel te willen en dat geloof ik ook en daarom hebben we afspraken gemaakt. mocht het zo zijn dat hij met iemand eens zoent dan wil ik het gewoon niet weten en er ook niet achterkomen. als ik er wel achter kan komen wil ik dat ie het zegt en als ie sext met een ander verteld ie het ook. bovendien doet ie het veilig. dit betekent niet dat ie het zomaar mag, maar als het gebeurt hou je het schijnbaar niet tegen. dit klinkt misschien een beetje raar voor jullie en je denkt, maar als hij dat mag wat is dat dan voor iets. maar ik moet nog een beetje zien hoe het loopt. hij heeft natuurlijk altijd met andere meisjes het gedaan en dat wist ik en ik heb nooit een probleem met jaloezie gehad. ik denk bovendien dat wij een heel ander soort verkering zullen hebben dan hij met zijn vorige of andere vriendinnen heeft gehad. Hij heeft altijd heel erg, zijn eigen leven, en daarnaast een vriendin waarmee hij apart dingen doet en slaapt en alles. daarom gaat dat vreemdgaan (met mij) ook altijd zo makkelijk. maar wij zijn al langer dan twee jaar vrienden, en sowieso al een onderdeel van elkaars leven. ik denk dat het voor hem voor t eerst is dat hij zijn vriendin zal integreren in zijn dagelijkse leven en beslommeringen, als in met vrienden en je vriendin tegelijk afspreken, en ik denk dat dat wel een groot verschil maakt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ik heb weleens foto'd gezien dus ja. hij zou daar echt niet over gaan zitten liegen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden gebleven met ex maar tis zo moeilijk want hij heeft een vriendin :( auw meisje833 | 5 | 07-07-2004 19:16 | |
Liefde & Relatie |
hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP devilcat | 84 | 31-03-2004 10:16 | |
Liefde & Relatie |
wanhopig verliefd op een turkse jongen en hij op mij! xTamara | 7 | 18-09-2002 18:05 | |
Liefde & Relatie |
ik en een vriend hopefully | 1 | 09-09-2002 12:01 |