Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2006, 12:07
shoebiedoe
shoebiedoe is offline
Hoi, ik heb sinds een week of wat een probleem.

Ik heb een vriend die ik nu iets van 2 jaar ken. Hij is heel leuk en we hebben weleens iets met elkaar gehad toen we elkaar nog niet zolang kenden. Dat draaide alleen op niets uit. Ondanks dat zijn we altijd dikke vrienden gebleven en de laatste maanden gaan we echt heel veel met elkaar om.

Het is altijd superleuk, heel gezellig en we hebben altijd onwijs veel lol. Heel vaak als we samen uitgaan belanden we daarna bij elkaar in bed. Ik heb ondanks dat ik nooit echt verliefd op hem ben geweest altijd een enorm zwak voor hem gehouden, ik vind hem knap en slim en leuk.

Heel vaak als we bij elkaar slapen gebeurt er helemaal niets, maar minstens even vaak, misschien nog wel vaker gaan we toch zoenen en sexen met elkaar. Nu is het zo dat hij eigenlijk altijd wel een vriendin heeft. Dus hij gaat altijd vreemd met mij.

Over de afgelopen 2 jaar zijn dat iets van 4 of 5 meisjes geweest. Ik heb geen van zijn vriendinnen ooit gezien maar hij verteld er wel altijd over, net zoals ik altijd over mijn vriendjes vertel. Hij kan alleen echt nooit maar dan nooit iets leuks over zijn vriendinnen vertellen. Het zijn altijd van die halfzachte afgezwakte dingen als, ja, het was niet echt gezellig maarja, ze zag er wel leuk uit. Hij is op zijn vriendinnen nooit echt verliefd volgens mij.

Nu gaan we de afgelopen maand echt meer met elkaar om dan ooit tevoren en ik merk gewoon dat ik hem steeds leuker begin te vinden. Het is heel gek want ik heb hem altijd echt heel leuk gevonden, maar nog nooit op deze manier. Het lijkt wel alsof ik een beetje verliefd aan het worden ben. Hij heeft de afgelopen twee weken iets van 4 keer bij me geslapen en steeds is het uitgedraaid op sex, meestal doen we het met tussenpozen van een maand of wat, dus het zal wel allemaal verband met elkaar hebben.

In ieder geval kon ik me vorige week niet bedwingen toen ik ineens overvallen werd door een gevoel dat ik allemaal lieve dingen tegen hem wilde zeggen en heb ik er dus uitgeflapt dat ik dacht dat ik verliefd aan het worden was op hem. En ook dat ik wilde dat ie het uitmaakt met de vriendin die hij nu heeft.

Hij nam me niet bepaald serieus maar nu geloof ik ondertussen wel, maar volgens mij is het een verloren zaak. Ik ben er te laat mee ofzo. Hij heeft aan me verteld wel ooit verliefd op mij geweest te zijn, toen wij verkering hadden. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het verhaal verder moet vertellen want ongeveer hier ben ik nu in het echt.

Gisteren zijn we samen uit eten geweest en natuurlijk bleef ie mij me slapen (weet je hoe hard het regende!) Omdat hij me zogenaamd 'geen valse hoop' wil geven, waar ik echt hartelijk om kon lachen, want het is zo'n idiote situatie, we kennen elkaar zo goed, wilde hij niet met me sexen. Maar hij wilde het wel. Hij wilde me de hele tijd knuffelen en vasthouden en natuurlijk is het uiteindelijk toch gebeurd.

We hebben echt tot diep in de nacht liggen kletsen over hoe hij is en hoe ik ben. En uiteindelijk kwam ik erop dat hij echt altijd een vriendin heeft. Als het uit is met de ene komt er meteen de volgende dag een ander meisje langs waar hij dan verkering mee neemt zonder er verliefd op te zijn. Hij wil het met zijn huidige vriendin niet uitmaken omdat hij denkt dat het gevoel wat hij nog niet voor haar heeft er 'wel zal komen' dat het zal groeien.

Ik vind dat zo'n onzin! Hij heeft het nog niet eens altijd leuk met haar. Bovendien heeft ie me verteld dat sex met mij veel fijner is dan met haar of wie dan ook. En ook dat hij het mij nog nooit ongezellig heeft gehad. En dat is ook zo, we passen zo goed bij elkaar! Ik baal gewoon zo van mezelf dat ik er nu pas achter kom hoe leuk hij daadwerkelijk is en dat ik er nu niets meer mee kan aanvangen.

Hij is trouwens heel sneaky wel steeds terloops aan het vragen hoe het eigenlijk zit bij mij met dit vriendje, dat project, die ex, die scharrel. Hij weet ook veel te veel van mij. Maar ik zou welk vriendje ik dan ooit gehad zal hebben of in het verschiet zie liggen zo opgeven om hem gewoon voor mezelf te hebben.

Heeft iemand advies voor mij? Misschien moet ik gewoon geduld hebben ofzo. Daar hebben we het gister ook nog over gehad, dat het nu misschien niet de goede tijd is. Maar straks als het uit is met zijn vriendin heb ik misschien wel weer iemand ontmoet waar ik stapelverliefd op ben en dan hij weer. Ik heb het idee dat we elkaar volledig gaan mislopen en dat vind ik gewoon zo jammer!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2006, 12:15
Bloem
Bloem is offline
Ik zou sowieso niet steeds met hem naar bed willen als hij eigenlijk een ander vriendinnetje heeft. Die meisjes weten vast niet dat hij vreemd gaat en dat hij negatief over ze praat, dat maakt hem imo geen erg leuke jongen.

Ik zou hem voor het blok zetten, of alles, of niets. En je er dan ook echt aan houden. Op deze manier denk ik dat jij toch hoop blijft houden op meer, terwijl dat er misschien helemaal niet van gaat komen en hij het allang best vindt allemaal.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 12:21
shoebiedoe
shoebiedoe is offline
het punt is dat het voor mij echt altijd prima is geweest omdat ik toch nooit iets van hem wilde. en nu weet ik zelfs nog steeds niet zeker of ik iets met hem wil. ik ben nog steeds niet verliefd op hem. als wij verkering zouden nemen zou het eigenlijk ook zo'n soort verstandshuwelijk zijn.

het is wel echt een erg leuke jongen hoor. een vreselijk vriendje voor die meisjes inderdaad ook al weten zij dat niet. maar hij kiest ook zulke rare meisjes uit.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 12:28
Bloem
Bloem is offline
Nou ja, als het voor jou zo goed voelt, als je verder echt niks van hem hoeft, dan kun je de situatie natuurlijk laten zoals het is. Maar wat je zei 'ik ben bang dat we elkaar mislopen' klinkt een beetje alsof je uiteindelijk toch wel iets met hem zou willen.

Jij hebt in principe geen verantwoording naar die meisjes toe, maar ik zou het toch niet zo geslaagd vinden om met iemand naar bed te gaan waarvan je weet dat hij een relatie heeft, ook al zijn het nog zulke rare meisjes die zijn vriendinnetjes zijn.

En het klinkt een beetje alsof hij totaal niet alleen kan zijn, maar altijd iemand nodig heeft om 'bij te horen'.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 12:32
Verwijderd
Als je het zo prima vindt, ga dan gewoon zo door. Als je meer wil, stop er dan mee, want meer krijg je niet.
Ik vind het vrij raar dat je met hem naar bed kan gaan terwijl je weet dat hij een vriendin heeft, maar goed, als jij daar mee kan leven en hij ook, ga je gang.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 12:57
shoebiedoe
shoebiedoe is offline
ach ik weet het ook niet.

ik sta in ieder geval niet achter de relaties die hij heeft met andere meisjes omdat die volgens mij nergens op slaan aangezien hij nooit verliefd is en altijd maar vreemd gaat met mij.

maar hoe ik hem dat aan zijn verstand kan peuteren...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 12:58
fractuur
fractuur is offline
Als je weet dat hij relaties aanknoopt met 'de eerste de beste', met ze naar bed gaat, en ook nog met jou naar bed gaat.. wat maakt het dan dat je die jongen zo leuk vindt? Hij kan net zo goed met iemand anders vreemd gaan als jullie wat hebben..

Maar goed, ik sluit me bij bnovenstaande reacties aan. Als je meer wilt moet je stoppen, anders moet je doorgaan met hoe het nu gaat.
Oud 06-10-2006, 13:03
Verwijderd
Je weet al dat hij vreemd gaat. Dus als je iets 'vasts' met hem gaat proberen, wat gaat hij dan doen?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 13:09
shoebiedoe
shoebiedoe is offline
ik vind eigenlijk dat hij een tijdje alleen zou moeten zijn
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 13:11
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
shoebiedoe schreef op 06-10-2006 @ 14:09 :
ik vind eigenlijk dat hij een tijdje alleen zou moeten zijn
Gezien je verhaal lijkt me dat erg gezond ja. Maar bij dit soort tyes zit dat er echt niet in.
Oud 06-10-2006, 13:34
I C U
I C U is offline
Als je meer wilt, nokken, aangezien hij je dan alleen maar kwetst. Of iig, jij schiet er geen moer mee op behalve dan dat je je onwijs kut gaat voelen.

Wat je doet als het je weinig uitmaakt, moet je natuurlijk helemaal zelf weten
Oud 06-10-2006, 14:17
EggeD
EggeD is offline
misschien is die knaap wel bang dat jullie, als jullie een relatie krijgen, niet meer zo kunnen zijn als jullie daarvoor waren, vrij enzo

* hij en ik.
Oud 06-10-2006, 14:22
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
EggeD schreef op 06-10-2006 @ 15:17 :

* hij en ik.
Ha, ik wilde het niet zeggen

Jij kunt wel vinden dat hij een tijdje alleen moet zijn, en ik vind ook dat dat wel zo klinkt, maar je kunt dat niet voor hem beslissen of bepalen. Je kunt op zijn hoogst laten merken dat je vindt dat hij op deze manier niet goed bezig is.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 16:16
- KTFE
- KTFE is offline
Hij heeft altijd een vriendin, is er nooit verliefd op en gaat altijd vreemd met jou.
Wat 'n loser.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 16:30
adon1s
adon1s is offline
Citaat:
- KTFE schreef op 06-10-2006 @ 17:16 :
Hij heeft altijd een vriendin, is er nooit verliefd op en gaat altijd vreemd met jou.
Wat 'n loser.
Wat nou? Dat is toch gewoon lekker ?
Oud 06-10-2006, 16:42
juno
juno is offline
Jij bent wel degelijk verliefd.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 20:55
MB
MB is offline
Citaat:
Bovendien heeft ie me verteld dat sex met mij veel fijner is dan met haar of wie dan ook
Daar zou ik niet teveel waarde aan hechten, als het namelijk niet zo is zegt hij natuurlijk niet tegen jou dat jij slechter in bed bent dan een ander, want dat is kwetsend.
Oud 08-10-2006, 06:52
Ymir
Ymir is offline
Haha, hij gebruikt je en jij denkt dat je verliefd bent
Goed bezig meissie.
Oud 08-10-2006, 10:24
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
- KTFE schreef op 06-10-2006 @ 17:16 :
Wat 'n loser.
+

Citaat:
Ymir schreef op 08-10-2006 @ 07:52 :
Haha, hij gebruikt je en jij denkt dat je verliefd bent
Goed bezig meissie.
In het geval dat je niks van hem verwacht geldt dit natuurlijk niet.
Oud 08-10-2006, 11:16
Jones
Klinkt als een interessant leuke maar zeer zeer zeer onbetrouwbare jongen/man. Misschien moet je je eens afvragen of je daar uberhaupt wel een relatie mee wil.

Wat je zou moeten doen, ik denk niet dat hij gaat veranderen. Dumpen dus.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 11:21
Verwijderd
Hij en ik.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 12:05
Roos
Roos is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 08-10-2006 @ 11:24 :
+

In het geval dat je niks van hem verwacht geldt dit natuurlijk niet.
Maar zij verwacht wél vanalles van hem.
Oud 08-10-2006, 16:37
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 06-10-2006 @ 17:42 :
copy that
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:01
Myuki
Myuki is offline
als je minnaar je man wordt krijg je alles inclusief zijn scheten

vrij vertaald naar ik weet niet meer wie
Oud 08-10-2006, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 08-10-2006 @ 18:01 :
als je minnaar je man wordt krijg je alles inclusief zijn scheten

vrij vertaald naar ik weet niet meer wie
werkt die ook omgekeerd?

zou voor sommigen misschien een uitkomst zijn...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2006, 11:09
flanke
flanke is offline
Zolang de situatie is dat je niet echt verliefd op hem bent en dat je niet wilt dat hij zich bindt aan jou, laat de situatie dan zoals hij nu is. Maar als je verliefd op hem wordt en hem voor jezelf wilt, breek dan die intieme contacten en hou hem gewoon als vriend. Het gaat je ongelukkig maken als je blijft hopen dat hij jouw vaste vriend wordt, maar dit niet kan door die of die reden. Ik weet dat dit moeilijk is.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 11:22
Iduna
Iduna is offline
Hebben jullie wel steeds veilige seks?

Ik zou geen 'relatie' met hem willen. Maar als je verliefd bent, zie je dat natuurlijk anders.
Van wat ik begrepen heb, is hij niet verliefd op jou en hebben jullie dus alleen een seksrelatie.

Wil je meer dan alleen seks? Dan moet je, denk ik, niet bij hem zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 12:57
Magican
Magican is offline
Die kerel is een masterpimp, aan zulke mensen moet je geen verkering maar handtekeningen vragen.
Oud 10-10-2006, 16:53
shoebiedoe
shoebiedoe is offline
Citaat:
juno schreef op 06-10-2006 @ 17:42 :
Volgens mij niet hoor.

Citaat:
flanke schreef: Zolang de situatie is dat je niet echt verliefd op hem bent en dat je niet wilt dat hij zich bindt aan jou, laat de situatie dan zoals hij nu is. Maar als je verliefd op hem wordt en hem voor jezelf wilt, breek dan die intieme contacten en hou hem gewoon als vriend. Het gaat je ongelukkig maken als je blijft hopen dat hij jouw vaste vriend wordt, maar dit niet kan door die of die reden. Ik weet dat dit moeilijk is.
Ja dat had ik ook al bedacht. Ik wil boven alles sowieso vrienden blijven, hij is echt een van de leukste mensen die ik ken en gewoon een goede vriend, als hij ineens wegvalt uit mijn sociale leven vind ik dat vreselijk. Maar ik wil ook eigenlijk het liefst wel met hem blijven sexen, dat is ook gewoon heel leuk en fijn.

Ik had dus na afgelopen vrijdag, toen ie bij mij was wakker geworden en naar zijn werk was gegaan, na een paar smsjes helemaal geen contact meer met hem gehad in het weekend. Ik was even bang dat hij expres afstand wilde nemen na alle gesprekken die we gehad hadden. Maar toen belde hij gister op en het was gewoon heel erg gezellig aan de telefoon. Hij wilde geloof ik iets afspreken maar ik vond de tv op dat moment heel belangrijk, nu gaan we vandaag misschien iets doen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 17:45
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-10-2006 @ 14:03 :
Je weet al dat hij vreemd gaat. Dus als je iets 'vasts' met hem gaat proberen, wat gaat hij dan doen?
Zo denk ik er ook over.. als hij vremd gaat, terwijl hij met haar heeft, gaat hij waarschijnlijk ook vreemd als hij met jou heeft..

Citaat:
Magican schreef op 09-10-2006 @ 13:57 :
Die kerel is een masterpimp, aan zulke mensen moet je geen verkering maar handtekeningen vragen.
Uber-quote van dit topic
Oud 20-10-2006, 11:12
shoebiedoe
shoebiedoe is offline
okee ik ben wel verliefd.
heel stom

heb gister tijdens het sporten bedacht dat dit toch niet is wat ik wil. Het is heel gek want we zien elkaar eigenlijk steeds vaker en ik heb ook echt het idee dat hij uiteindelijk toch wel het gaat uitmaken met zijn vriendin maar ik wil daar gewoon niet op gaan zitten wachten. Ik heb een brief geschreven waarin ik alles uitleg en zeg dat ik een tijdje afstand wil nemen, heb hem nog niet verstuurd maar ga dat volgende week wel doen.

maar we hebben zoveel leuke plannen voor de komende tijd! ik vind het zo jammer! hij zou zelfs meegaan naar een onwijs gala wat ik heb en gaat daarvoor een of andder duur pak aanschaffen. in ieder geval, vanavond gaat ie met me mee naar mijn ouders en dan gaan we het weekend een paar dingen doen in die buurt. en als er na dit weekend niets veranderd, dan stuur ik hem die brief op.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 22:20
mara18
mara18 is offline
Hierop kan ik nu eens geen enkel nuttig advies bedenken. Simpelweg omdat ik van dat soort jongens NIETS snap.

Met zo'n type een relatie opbouwen is alleszins onbegonnen werk. Die ambitie zou ik dus maar laten varen als ik jou was
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 00:24
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
Magican schreef op 09-10-2006 @ 13:57 :
Haha! Ik weet op zich niet echt of het iets is om trots op te zijn
Maar serieus, ik vind het wel een beetje vaag van je dat je seks met die kerel hebt. Een beetje gevoel van eigenwaarde zou geen kwaad kunnen Hij heeft gewoon 2 halve trios te pakken en is zelf de lachende derde En als ie (zoals hij het zegt) het bij jou echt veel leuker vindt, waarom wil ie dan wel bij zn huidige vriendin blijven?

Ik hoop iig voor je dat jullie vriendschap er niet onder gaat lijden, maar dat zal wel moeilijk worden als je echt verliefd op hem bent.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 20:02
shoebiedoe
shoebiedoe is offline
hij heeft het uitgemaakt met zijn vriendin... nadat ik het contact een tijd verbroken had.

we zijn zondag samen op stap geweest en hebben allemaal plannen gemaakt voor de toekomst dus ja.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 20:06
Verwijderd
Ik ben toch altijd weer dolblij als dit soort topics goed aflopen
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 20:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
shoebiedoe schreef op 07-11-2006 @ 21:02 :
hij heeft het uitgemaakt met zijn vriendin... nadat ik het contact een tijd verbroken had.

we zijn zondag samen op stap geweest en hebben allemaal plannen gemaakt voor de toekomst dus ja.
Hoe moet ik dat zien 'plannen voor de toekomst?'
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 20:22
shoebiedoe
shoebiedoe is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 07-11-2006 @ 21:13 :
Hoe moet ik dat zien 'plannen voor de toekomst?'
nou aangezien we nu met elkaar verder gaan, hebben we het erover gehad hoe we dat gaan aanpakken.

bijvoorbeeld omdat ik me heel erg afvroeg of hij bij mij nou ook vreemd zal gaan en dat soort dingen hebben we duidelijke afspraken gemaakt. nu zullen we wel zien of we (hij) ons eraan kunnen houden en hoe het loopt.

maar ik ben in ieder geval in alle staten.

toen ik hoorde dat het uit was liep ik over straat en ik ben de hele weg naar huis gedanst. echt erg, want ja, dat meisje zal wel ongelukkig zijn nu. maar het maakt me niet uit ik ben zo blij!!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 20:45
Estar
Estar is offline
Citaat:
shoebiedoe schreef op 07-11-2006 @ 21:22 :
nou aangezien we nu met elkaar verder gaan, hebben we het erover gehad hoe we dat gaan aanpakken.

bijvoorbeeld omdat ik me heel erg afvroeg of hij bij mij nou ook vreemd zal gaan en dat soort dingen hebben we duidelijke afspraken gemaakt. nu zullen we wel zien of we (hij) ons eraan kunnen houden en hoe het loopt.

maar ik ben in ieder geval in alle staten.

toen ik hoorde dat het uit was liep ik over straat en ik ben de hele weg naar huis gedanst. echt erg, want ja, dat meisje zal wel ongelukkig zijn nu. maar het maakt me niet uit ik ben zo blij!!
Niet van het een of het ander, maar waarom denk jij dat hij bij jou niet vreemd zal gaan?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 22:26
shoebiedoe
shoebiedoe is offline
Citaat:
Estar schreef op 07-11-2006 @ 21:45 :
Niet van het een of het ander, maar waarom denk jij dat hij bij jou niet vreemd zal gaan?
dat denk ik dus niet.
hij zegt het wel te willen en dat geloof ik ook en daarom hebben we afspraken gemaakt.

mocht het zo zijn dat hij met iemand eens zoent dan wil ik het gewoon niet weten en er ook niet achterkomen. als ik er wel achter kan komen wil ik dat ie het zegt en als ie sext met een ander verteld ie het ook. bovendien doet ie het veilig. dit betekent niet dat ie het zomaar mag, maar als het gebeurt hou je het schijnbaar niet tegen.

dit klinkt misschien een beetje raar voor jullie en je denkt, maar als hij dat mag wat is dat dan voor iets. maar ik moet nog een beetje zien hoe het loopt. hij heeft natuurlijk altijd met andere meisjes het gedaan en dat wist ik en ik heb nooit een probleem met jaloezie gehad.

ik denk bovendien dat wij een heel ander soort verkering zullen hebben dan hij met zijn vorige of andere vriendinnen heeft gehad. Hij heeft altijd heel erg, zijn eigen leven, en daarnaast een vriendin waarmee hij apart dingen doet en slaapt en alles. daarom gaat dat vreemdgaan (met mij) ook altijd zo makkelijk.

maar wij zijn al langer dan twee jaar vrienden, en sowieso al een onderdeel van elkaars leven. ik denk dat het voor hem voor t eerst is dat hij zijn vriendin zal integreren in zijn dagelijkse leven en beslommeringen, als in met vrienden en je vriendin tegelijk afspreken, en ik denk dat dat wel een groot verschil maakt.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 23:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vind het niet raar Als je echt zoveel om iemand geeft en het is nog pril... En die ander komt daar open en eerlijk voor uit... Dan zou ik inderdaad ook even aankijken hoe het gaat lopen en of het ook echt zou gebeuren. Zolang je het er maar wel open met hem erover kunt hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 08:28
elledc
elledc is offline
Ben je nou zeker dat hij steeds een vriendin had? Het kan ook zijn dat hij dit verzonnen had omdat hij zich nog niet meteen wilde binden met jou. (*spreekt uit ervaring*)
Je hebt zijn vriendinnetjes tenslotte nooit gezien.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 08:59
Verwijderd
Nou ja succes dan maar hè
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 12:32
shoebiedoe
shoebiedoe is offline
Citaat:
elledc schreef op 08-11-2006 @ 09:28 :
Ben je nou zeker dat hij steeds een vriendin had? Het kan ook zijn dat hij dit verzonnen had omdat hij zich nog niet meteen wilde binden met jou. (*spreekt uit ervaring*)
Je hebt zijn vriendinnetjes tenslotte nooit gezien.
vrienden van me zijn hem weleens tegengekomen met haar
en ik heb weleens foto'd gezien dus ja.
hij zou daar echt niet over gaan zitten liegen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten