Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
@professor: ik maak zelf wel uit hoe ik mijn woorden kies. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Als er in Zuid Amerika een volksbeweging is richting het oprichten van een nieuw land voor indianen van indianen dan stuurt men de CIA erop af.
Tot erkenning zal het nooit komen. Trouwens, de discussie over het aantal doden: ![]() De schattingen van het aantal doden gaat van 8 tot 145 miljoen. Het zal wel ongeveer 25-30 miljoen zijn. Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-10-2006 om 23:27. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat is ook het hele probleem met zijn uitspraak |
![]() |
||
Citaat:
Overigens vind ik het frappant dat Halsema meent dat Surinamers de slavernij nog kunnen herinneren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben het overigens helemaal met je eens hoor. (Hoewel ik moet bekennen dat ik zo'n John Wayne-film waarin de indianen bij bosjes vallen op z'n tijd niet slecht vind. Puur als film hè. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En waarom maalt niemand hier om??? |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Offtopic: Best veel reacties voor een topic dat ik volgens sommige niet hoefde te openen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De speech van Halsema was ook gewoon stijlloos in het rond trappen met punten waar geen fluit van klopt. Als dat de stijl van Groenlinks is voor de komende jaren dan zal de partij weinig meer voor stellen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Daarnaast wil Balkenende vrouwen niet achter het aanrecht. De helft van het kabinet bestaat uit vrouwen en zijn eigen vrouw werkt ook. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Toen ik dit topictitel zag wist ik gelijk dat supersuri erachter zat. Misschien wordt het eens tijd dat je ophoudt met die zielige slavenafstammeling attitude.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar het is inderdaad waarschijnlijk dat Balkenende alleen de goede dingen bedoelde , maar het blijft gewoon een stomme uitspraak gelet op de negatieve dingen van die tijd. En hij zou als politicus moeten weten dat dat er ook bijgehaalt wordt. Laatst gewijzigd op 02-10-2006 om 12:08. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 15-06-2008 13:04 | |
Nederlandse militairen martelden in Irak Levitating Nun | 257 | 25-11-2006 23:24 | |
www.stemmentracker.nl pc nerd | 204 | 22-11-2006 19:59 | |
Balkenende - Bos Deel II Verwijderd | 88 | 07-11-2006 11:03 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
Op wie ga je stemmen? #2 Mark Almighty | 500 | 27-10-2006 20:26 |