Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maareh ik weet niet of beesten vallen onder de WA, maar het lijkt me dat dat je huisgenoot gewoon moet zorgen voor een schone fatboy. Je kan haar in een mooie brief aansprakelijk stellen, en dan zoekt ze t maar uit met de verzekering. Het is wel zo dat die meestal niet zo moeilijk doen hoor.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(Mijn docent recht, die ook advocaat is, gaf laatst het volgende voorbeeld. Als je met je hond aan het wandelen bent en hij schiet los, rent de weg op en rijdt een fietser aan, dan is de eigenaar van de hond verantwoordelijk voor de schade aan de fietser.) Kortom: de eigenaresse van de kat is verantwoordelijk voor haar kat en zou de schade dus moeten vergoeden (fatboy). Of ze het doet is een tweede... En of je een rechtzaak aan wil spannen voor die geringe kosten is ook de vraag ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
lekker handig als andere katten t gewoon stuk kunnen maken door simpelweg naar binnen te lopen...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Welke symptomen herken jij en wat is er waar van? Badmutssssss | 36 | 20-06-2005 18:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Deel verhaal] Schaduw van de Nacht - Het gebroken Land Raxia | 5 | 08-06-2004 16:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Liefde & Relatie |
Tis al een tijd geleden, soms dwaal je ineens door mijn hoofd. Ben je mij vergeten? O blueeyes_jochie | 39 | 23-04-2003 12:38 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |