Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-11-2006 om 12:03. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik wou vandaag eigenlijk als ze online kwam op msn haar vertellen wat ik voel voor haar ( ik wweet dat het via msn laf is, maar voor m'n gevoel is dat beter) en ik wou haar dan eventueel een bos rozen sturen. maar ze is niet online vandaag ![]() Ook nog wat anders, toen een andere vriend van mij een nieuwe vriendin had. Begon hij ook te zeggen van "ja ze vond mij ook eerst leuk want ze smste me super vaak enzo en ze nodigde me nog uit om te swemmen enzo, dus je bent eigenlijk gewoon 2e keus", dat zei hij toen een andere vriend van ons net een vriendin had. Toen het paar weken erna uitging zei hij gewoon zo !! "ja zie je wel, toch 2e keus he". zoieits zeg je toch niet of ligt dat aan mij ??? ![]() Laatst gewijzigd op 04-11-2006 om 13:17. |
![]() |
||
Citaat:
ja maar wat als hij bijna gaat scoren bij degene waar hij echt mee wil en zijn vriend tegen haar gaat zeggen dat hij eigenlijk met een ander wil? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Beetje een smerige streek. Als vrienden ga je niet in elkaars vaarwater zitten. Wij hebben zelf juist de ongeschreven regel dat diegene die eerst contact legt de eerste kans krijgt. Ketst dit af, prima, dan pas mag een ander het proberen. Als echte vrienden help je mekaar (door bijvoorbeeld de lelijke vriendin van die leuke meid bezig te houden, als meiden met hun 2en zijn kun je het wel vergeten als 1 van de 2 alleen blijft staan), en je gaat helemaal niet de ander jaloers maken. Zou zeggen; neem een betere beste vriend.
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hebt wel gelijk, maar onderschat het maar niet. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ma inderdaad dan weet hij waar hij staat ![]()
||
Citaat:
Het was maar een ideetje. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verkering en uit de kast Nick-Mads | 9 | 27-03-2014 16:31 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op iemand anders TOMMYHILFIGERRR | 16 | 08-01-2012 17:17 | |
Liefde & Relatie |
Dilemma: Verliefd op een meisje, maar heb al een vriendin! Akhlys | 12 | 01-09-2010 18:10 | |
Liefde & Relatie |
ik zit met een erg vervelend karakter probleem ... mdac | 12 | 23-05-2010 09:47 | |
Seksualiteit |
tot hoever laat jij het toe als jouw partner seks wil met eigen geslacht? Magdalena | 29 | 16-07-2003 19:54 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |