Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2006, 11:18
Diageo
Diageo is offline
Hey,

Ik ben nu al een tijd smoorverliefd op een meisje bij mij op school. Ik had het er toen met mijn beste vriend over dat ik haar echt super leuk enzo vond. Hij kon haar toen nog niet, inmiddels is mijn beste vriend er ook verliefd op. Ik vind dit echt helemaal niet leuk, ik weet dat ik het hem niet kan verbieden. maar hij wist dat ik haar super leuk vond en nu wilt hij haar inweze van mij afpakken. Hij zegt ook altijd van, "en raad eens wie ik morge weer zie, en raad eens met wie ik heb gepraat" etc, ik wordt daar doodziek van en erger me ook aan zijn gedrag erover
Ik ben echt smoorverliefd op haar en ik denk constant aan haar, maar ik weet nu niet wat ik moet doen omdat m'n beste vriend nu ook ineens op haar is Hij heeft dit in het verleden ook al vaker gedaan, alle meisjes die ik leuk vond vond hij laterna ook ineens super leuk en wou er ook een relatie mee beginnen.

Wat moet ik hiermee? het is m'n beste vriend, ik vind dit echt niet leuk wat hij doet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2006, 11:22
Pierreke
Pierreke is offline
Niet echt leuk van je vriend dat dat toevallig bij elk meisje dat jij leuk vind ook doet! Misschien moet je dat eens tegen je vriend zeggen; praat er eens over?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 11:26
jd-altena
jd-altena is offline
ik heb dit ook meegemaakt, dat is toen goedgekomen omdat mijn vriend toen iemand anders leuk ging vinden. maar probeer er ook achter te komen of het meisje jou leuk vind of jou vriend, of mischien wel allebei. en praat er over met die vriend, want dat hij zo doet is niet echt leuk.

in ieder geval veel succes ermee

Laatst gewijzigd op 04-11-2006 om 12:45.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 11:37
Amon Din
Amon Din is offline
Haha, vrouwengedrag

Nou, knap waardeloos als beste vriend zeg. Ik zou er zeker een keer met hem over praten. Of gewoon niet meer zeggen wie je leuk vindt he
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 11:38
Verwijderd
Met zielig doen op een forum gebeurt er iig niets, je moet haar nu aan het regelen zijn, niet achter je pc zitten xD
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 11:47
Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Reverend schreef op 04-11-2006 @ 12:38 :
Met zielig doen op een forum gebeurt er iig niets, je moet haar nu aan het regelen zijn, niet achter je pc zitten xD
En hoe zou jij hem adviseren dit te bewerkstelligen?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 11:54
Danny
Danny is offline
Citaat:
Diageo schreef op 04-11-2006 @ 12:18 :

Wat moet ik hiermee? het is m'n beste vriend, ik vind dit echt niet leuk wat hij doet.
Proberen je in ieder geval niet onzeker op te stellen. Daar verlies je alleen maar mee. (zowel naar het meisje toe, als naar je beste vriend toe omdat hij dit soort dingen dan makkelijker kan 'maken' dan wanneer je sterk en stevig in je schoenen staat)..

Laatst gewijzigd op 04-11-2006 om 12:03.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 12:38
stout!
stout! is offline
Leuke vriend
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 12:50
juno
juno is offline
Ik dacht dat alleen meisjes dit deden?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 12:52
Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
juno schreef op 04-11-2006 @ 13:50 :
Ik dacht dat alleen meisjes dit deden?
Guess again!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:08
Diageo
Diageo is offline
Citaat:
Danny schreef op 04-11-2006 @ 12:54 :
Proberen je in ieder geval niet onzeker op te stellen. Daar verlies je alleen maar mee. (zowel naar het meisje toe, als naar je beste vriend toe omdat hij dit soort dingen dan makkelijker kan 'maken' dan wanneer je sterk en stevig in je schoenen staat)..
Je zegt precies hoe ik me ga voelen Ik voel me idd steeds onzekerder

Ik wou vandaag eigenlijk als ze online kwam op msn haar vertellen wat ik voel voor haar ( ik wweet dat het via msn laf is, maar voor m'n gevoel is dat beter) en ik wou haar dan eventueel een bos rozen sturen. maar ze is niet online vandaag

Ook nog wat anders, toen een andere vriend van mij een nieuwe vriendin had. Begon hij ook te zeggen van "ja ze vond mij ook eerst leuk want ze smste me super vaak enzo en ze nodigde me nog uit om te swemmen enzo, dus je bent eigenlijk gewoon 2e keus", dat zei hij toen een andere vriend van ons net een vriendin had. Toen het paar weken erna uitging zei hij gewoon zo !! "ja zie je wel, toch 2e keus he". zoieits zeg je toch niet of ligt dat aan mij ???

Laatst gewijzigd op 04-11-2006 om 13:17.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:16
Amon Din
Amon Din is offline
Nodig d'r uit voor een avondje bios/chillen/kroeg/whatever, dan kun je je pimpmove maken.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:57
Nootsen
Nootsen is offline
Heel simpel op te lossen hoor. Je zegt tegen je beste vriend dat je een meisje leuk vindt dat je helemaal niet kent of niet leuk vindt, als hij dan haar op termijn ook leuk vindt, dan weet je alvast dat je niet gewoon dezelfde smaak hebt en dat hij je liefjes gewoon wil proberen afnemen.
Maar dan nog, als je hem zegt dat je een oogje op meisje A hebt, en je bent verliefd op meisje B heb je bij meisje B toch alvast geen last van hem, omdat hij dan A gaat proberen scoren.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 17:06
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
Nootsen schreef op 04-11-2006 @ 14:57 :
Heel simpel op te lossen hoor. Je zegt tegen je beste vriend dat je een meisje leuk vindt dat je helemaal niet kent of niet leuk vindt, als hij dan haar op termijn ook leuk vindt, dan weet je alvast dat je niet gewoon dezelfde smaak hebt en dat hij je liefjes gewoon wil proberen afnemen.
Maar dan nog, als je hem zegt dat je een oogje op meisje A hebt, en je bent verliefd op meisje B heb je bij meisje B toch alvast geen last van hem, omdat hij dan A gaat proberen scoren.

ja maar wat als hij bijna gaat scoren bij degene waar hij echt mee wil en zijn vriend tegen haar gaat zeggen dat hij eigenlijk met een ander wil?
Oud 04-11-2006, 17:40
Verwijderd
heb in dezelfde situatie gezeten. vriendin en ik vonden dezelfde jongen leuk. ik kreeg iets met hem uiteindelijk. tsja. daar kun je gewoon niets aan doen. als t meiske een van jullie leuk vind, deal with it. ga niet battelen, vechten of regels met zn tweeen opstellen (als jij haar niet mee uitvraagt, doe ik het ook niet). wat komt, dat komt.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 19:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Omdat het wel vaker is gebeurd, moet je je misschien maar eens afvragen of het wel zo'n goede / je beste vriend is. Natuurlijk spelen er ook verliefde gevoelens bij, maar echte goede vrienden horen zoiets niet te flikken vind ik zelf.

Zelf heb ik dit ook meegemaakt met 2 vrienden van me die ook nog eens elkaars beste kameraden waren. Vriend A was gek op een meisje, vriend B wist dat en is achter vriend A's rug om iets met haar begonnen. Gevolg: 16 jaar vriendschap naar de klote, ze spreken elkaar nooit meer (en ik en de rest van mijn vrienden spreken vriend B ook bijna niet meer).
Oud 04-11-2006, 19:32
botervleug
botervleug is offline
Ga je "beste vriend" vertellen dat je op een ander meisje valt en zorg dat hij daar achteraan gaat. Heb je de weg vrij. En terwijl hij bezig is, kun je hem ook zeggen dat hij een waardeloze vriend is en dat hij iemand anders zijn liefde moet gaan afpakken.

Misschien is hij wel homo...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 21:56
fotj_undercover
Citaat:
botervleug schreef op 04-11-2006 @ 20:32 :
Misschien is hij wel homo...
Als dat zo zou zijn, waarom zou hij dan zijn vriendinnen willen afpakken?
Oud 04-11-2006, 23:17
Verwijderd
Dit doet me denken aan het liedje Cas en Willem van Kvk
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 09:31
Chimera
Chimera is offline
Beetje een smerige streek. Als vrienden ga je niet in elkaars vaarwater zitten. Wij hebben zelf juist de ongeschreven regel dat diegene die eerst contact legt de eerste kans krijgt. Ketst dit af, prima, dan pas mag een ander het proberen. Als echte vrienden help je mekaar (door bijvoorbeeld de lelijke vriendin van die leuke meid bezig te houden, als meiden met hun 2en zijn kun je het wel vergeten als 1 van de 2 alleen blijft staan), en je gaat helemaal niet de ander jaloers maken. Zou zeggen; neem een betere beste vriend.

Citaat:
botervleug schreef op 04-11-2006 @ 20:32 :
Ga je "beste vriend" vertellen dat je op een ander meisje valt en zorg dat hij daar achteraan gaat.
Alsof dat gaat werken
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 09:37
Estar
Estar is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-11-2006 @ 10:31 :

Alsof dat gaat werken
Het zou je verbazen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 09:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Estar schreef op 05-11-2006 @ 10:37 :
Het zou je verbazen.
Kans is minstens net zo groot dat die vriend gewoon nog steeds voor dat meisje gaat, en je het jezelf alleen maar moeilijker maakt. Het is sowieso een lul, maar ik geloof er weinig van dat hij achter een meisje aangaat simpelweg omdat een vriend haar leuk vindt, dat zou wel extreem sneu zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Zou zeggen; neem een betere beste vriend.
²
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 09:44
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Diageo schreef op 04-11-2006 @ 14:08 :

Ik wou vandaag eigenlijk als ze online kwam op msn haar vertellen wat ik voel voor haar ( ik wweet dat het via msn laf is, maar voor m'n gevoel is dat beter) en ik wou haar dan eventueel een bos rozen sturen. maar ze is niet online vandaag
Als je dat doet kun je het wel schudden, sorry. Via MSN zulke dingen zeggen is gewoon laf, en een bos rozen is veel te veel, dat legt veel te veel druk op d'r. Waarom vraag je d'r niet gewoon uit?

Citaat:
Diageo schreef op 04-11-2006 @ 14:08 :

Ook nog wat anders, toen een andere vriend van mij een nieuwe vriendin had. Begon hij ook te zeggen van "ja ze vond mij ook eerst leuk want ze smste me super vaak enzo en ze nodigde me nog uit om te swemmen enzo, dus je bent eigenlijk gewoon 2e keus", dat zei hij toen een andere vriend van ons net een vriendin had. Toen het paar weken erna uitging zei hij gewoon zo !! "ja zie je wel, toch 2e keus he". zoieits zeg je toch niet of ligt dat aan mij ???
Volgens mij trek je zelf de conclusies al. Ik snap alleen niet waarom je dit niet gewoon zelf kan bedenken. Die kerel is een lul, en niet te vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 10:01
Estar
Estar is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-11-2006 @ 10:41 :
Kans is minstens net zo groot dat die vriend gewoon nog steeds voor dat meisje gaat, en je het jezelf alleen maar moeilijker maakt. Het is sowieso een lul, maar ik geloof er weinig van dat hij achter een meisje aangaat simpelweg omdat een vriend haar leuk vindt, dat zou wel extreem sneu zijn.
Sommige mensen zijn gewoon sneu.
Je hebt wel gelijk, maar onderschat het maar niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2006, 12:33
Nienna*
Nienna* is offline
Nou, leuke vriend heb je.
Als hij zo vaak verliefd wordt op hetzelfde meisje als jij en haar steeds 'afpakt', noem ik dat niet echt een vriend. Natuurlijk gun je elkaar alles (nou ja, alles...)... als een vriendin van mij verliefd zou worden op dezelfde jongen als ik en hij wordt ook verliefd op haar, dan gun ik hun het geluk, ook al zal ik het er moeilijk mee hebben. Zij kan er ook niets aan doen dat ze verliefd op hem wordt.
Maar in dit geval is het denk ik anders. Hij pakt altijd de meisjes af plus beledigt andere vrienden door te zeggen dat ze tweede keus zijn.

Hmm. Mijn type zou het niet zijn...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 12:42
Azaelia
Azaelia is offline
De onzinreactie is: trio.
Maar even serieus: gewoon praten met die vriend van je en ik zou er allebei niet achteraan gaan als jullie haar allebei echt leuk vinden, want gegarandeerd dat 1 van de 2 gekwetst wordt en dat jullie vriendschap geen goed zal doen. Maakt niet uit wie wie als eerste kende.
Oud 05-11-2006, 13:00
__
__ is offline
wtf afgaande op de topictitel dacht ik dat dit ging over dat jij een meisje was met een relatie met een gast en dat jullie nu beide verliefd op hetzelfde meisje zijn
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 13:57
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
__ schreef op 05-11-2006 @ 14:00 :
wtf afgaande op de topictitel dacht ik dat dit ging over dat jij een meisje was met een relatie met een gast en dat jullie nu beide verliefd op hetzelfde meisje zijn
me too
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 14:59
madelief21
madelief21 is offline
Nou misschien helpt het om te zeggen dat je op een ander meisje verliefd bent misschien wordt hij daar ook verliefd op en kan jij ondertussen met dat andere meisje gaan. Het gaat misschien jouw vriend wel alleen maar om het afpakken.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 15:03
Magican
Magican is offline
Ik dacht heel even dat jij iemand was die ik niet mag (je username lijkt op zijn naam) en die op hetzelfde meisje aan het azen was als ik.
Oud 05-11-2006, 15:41
fotj_undercover
Citaat:
Alsof dat gaat werken
dat denk ik dus ook...Da gaat niet werken hoor
Oud 05-11-2006, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Amon Din schreef op 04-11-2006 @ 12:47 :
En hoe zou jij hem adviseren dit te bewerkstelligen?
Keihard met zijn plasser in haar gelaat meppen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 18:01
Verwijderd
Kende. Brrrr.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 18:11
it is anoli
it is anoli is offline
ten eerste: die vriend van je lijkt mij geen vriendschap waard
ten tweede: uiteindelijk heeft het meisje zelf ook een rol. Als zij van jou houdt 'kiest' ze jou toch wel en niet jouw vriend. Wees iig jezelf en vraag haar een keer uit ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 11:57
Drez
Drez is offline
Citaat:
__ schreef op 05-11-2006 @ 14:00 :
ik ook! maar helaas.
Oud 06-11-2006, 20:11
fotj_undercover
Citaat:
it is anoli schreef op 05-11-2006 @ 19:11 :
vraag haar een keer uit ofzo.
dat is zo eng...ik zou dat nie durven..
ma inderdaad dan weet hij waar hij staat
Oud 07-11-2006, 12:58
botervleug
botervleug is offline
Citaat:
fotj_undercover schreef op 04-11-2006 @ 22:56 :
Als dat zo zou zijn, waarom zou hij dan zijn vriendinnen willen afpakken?
Omdat hij niet weet wat leuke meisjes zijn, dat kan hij niet beoordelen. Daarom gaat hij maar achter iemand aan waarvan hij zeker weet dat ze aantrekkelijk is. Dit natuurlijk om te verbergen dat hij niets voor vrouwen voelt.

Het was maar een ideetje.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 19:38
Diageo
Diageo is offline
damm...kom er net achter dat hij zelfs al een aafspraakje met haar heeft over paar weken
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 20:06
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Diageo schreef op 08-11-2006 @ 20:38 :
damm...kom er net achter dat hij zelfs al een aafspraakje met haar heeft over paar weken
Er zijn meer dames dan kerken.. Enne... hij heeft een date over een paar weken... Claim haar dan voor deze week
Reageren

Regels voor berichten