Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
(1) Er is AFGESPROKEN met Serviers en Kosovaren dat er autonomie zou komen. Geen onafhankelijkheid. (2) Kosovo en Zuid-Ossetie lijken erg op elkaar. Beide een gebied dat in the first place nooit in het land terecht had moeten komen waar het nu is. Zouden de Georgiers het gebied willen hebben als het nooit bij Georgie had gehoord? Het lijkt me niet. Het is een cru gevolg van de verdeel en heers politiek van Stalin dat het bij Georgie is gekomen. Maak dat nu ongedaan. Ik denk dat beide groepen daar beter mee zijn! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(2) Misschien, maar Georgie hoeft zich er niet aan te houden, zoals hierboven staat. Ik weet niet wat voor gebied het is, maar het zal vast wel grondstoffen hebben ofzo dat Georgie erbij wil laten houden. En ik denk dat als Georgie er niet bij gebaat zou zijn, ze het gebied wel af zouden stoten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar Georgie stapte zelf wel uit Sovjet Unie. Hadden ze dat ook niet moeten doen. Dus iets wat je zelf doet, ergens uit stappen, ontzeg je een ander? SCHIJNHEILIG! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En je punt van schijnheiligheid, zijn we dat allemaal niet eens? Ik kan je zat voorbeelden geven van dat Amerika schijnheilig is, bijv guantanamo bay. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Verder is het een autonome provincie, hetzelfde als bij Kosovo, dus je argument dat het ongelijk zou zijn is niet waar.
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-11-2006 om 18:33. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
EU onderzoek: Georgie begon oorlog in Zuid Ossetie hhendrikxx | 27 | 02-10-2009 09:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Botsing Georgische en Ossetische troepen hhendrikxx | 500 | 02-10-2008 22:01 |