Hoe druk heb jij het? Leef je volgens een volgeboekte agenda, of vergeet je elke afspraak omdat je het gewoon niet noteert. Moet je bij elke nieuwe afspraak kijken of je wel tijd hebt, of zeg je gewoon spontaan ja en zie je vanzelf wel wat er van komt?
Ben je altijd mooi op tijd, sta je een uur van te voren al nerveus te springen omdat je bang bent om te laat te komen of kom je altijd fashionably late.
Ik heb geen agenda, een tijd terug heb ik wel een tijdje proberen vol te houden alles in mijn gsm te zetten, maar dan vergat ik daar toch weer in te kijken. De meeste dingen zitten in mijn hoofd, maar vergeetachtig als ik ben, sluipen daar vanzelf gaten in. Werkafspraken hou ik meestal wel netjes bij, of ik laat het over aan mijn moeder (eigen zaak), die alles wel correct noteert.
Eigenlijk kom ik altijd te laat, ik spreek meestal te vroeg af, zodat ik vroeg genoeg moet beginnen met voorbereiden, maar uiteindelijk draait het meestal uit op een half uur later. De meesten weten dat ook al en spreken daarom ook te vroeg met me af

.
Daarentegen ben ik als de dood om te laat te komen als ik met het OV moet of op reis ga ofzo, dan zenuw ik al een uur van te voren en sta ik minstens een kwartier te vroeg bij de halte of op het station. Ik hou er dan ook niet van afhankelijk te zijn van het OV, ze rijden hier wat minder frequent dan in bv. Amsterdam.