Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2006, 08:35
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
ik word een beetje schijtziek van die constructie lui hiernaast.. vanacht weer maar 5 uur geslapen, omdat die mafkezen om 8 uur sochtends al beginnen te drilboren... daar zijn toch wel bepaalde regels voor ?

vast niet dat je zo vroeg al mag beginnen... word gewoon letterlijk me bed uit gedrild !

het ergste is dat het maar een anderhalf uur duurt.... nu is het opgehouden... doe dat dan lekker smiddags ofzo... of zullen ze straks weer vrolijk verder boren

Laatst gewijzigd op 14-11-2006 om 08:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2006, 08:51
Verwijderd
8 Uur is voor de meeste mensen anders een normale tijd om te beginnen met hun werk. Dat jij niet op tijd je nest ingaat en daardoor nog doodmoe bent om 8 uur 's ochtends is niet hun probleem .
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 08:57
Miracle
Miracle is offline
Acht uur lijkt me een prima tijd. Hier beginnen ze regelmatig om 7 of half 8 al.

Maar je kunt gewoon gaan vragen of ze voortaan wat later willen beginnen met dat soort klusjes.
Oud 14-11-2006, 09:00
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
omg, daar gaat me 2 weken vakantie
Oud 14-11-2006, 10:57
ganralph
ganralph is offline
goeie oordopjes en een goede vering in je bed dan maar...

8 uur is geen bijzondere tijd en ze kunnen nu eenmaal niet met iedereen rekening houden. (er zijn ook mensen die 's nachts werken en de hele dag slapen; dan zou er niet meer gebouwd kunnen worden in dit land)
Oud 14-11-2006, 11:16
Stefanie
Stefanie is offline
Ik wilde het net zeggen: oordopjes zijn heerlijk Je hoort heel zacht het geluid nog op de achtergrond, maar zo weinig dat je er heerlijk van kunt slapen

Ik heb twee maanden lang last gehad van heipalen die om zeven uur/half acht al in gebruik werden genomen. Werd er zelfs agressief van Blijkbaar is het toegestaan.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 12:18
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 14-11-2006 @ 12:16 :
Ik wilde het net zeggen: oordopjes zijn heerlijk
Absoluut, heb er ook een paar bij m'n bed liggen, ze sluiten 90% van 't geluid buiten ofzo. Alleen wel ff uitkijken dat je niet door je wekker heenslaapt
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 12:39
adon1s
adon1s is offline
Ze mogen om 7 uur beginnen.
Oud 14-11-2006, 13:58
Nona
Nona is offline
Tussen elf en zeven moet het geloof ik stil zijn.
Oud 14-11-2006, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 14-11-2006 @ 12:16 :
Ik wilde het net zeggen: oordopjes zijn heerlijk Je hoort heel zacht het geluid nog op de achtergrond, maar zo weinig dat je er heerlijk van kunt slapen

Ik heb twee maanden lang last gehad van heipalen die om zeven uur/half acht al in gebruik werden genomen. Werd er zelfs agressief van Blijkbaar is het toegestaan.
Wat voor oordopjes zijn dat?

Heb nogal niet zo sociale huisgenoten nl...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 15:55
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-11-2006 @ 13:18 :
Absoluut, heb er ook een paar bij m'n bed liggen, ze sluiten 90% van 't geluid buiten ofzo. Alleen wel ff uitkijken dat je niet door je wekker heenslaapt
Alle geluiden die van heel dichtbij komen, bijv. eigen muziek of een wekker hoor ik dan weer wel zachtjes
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 15:55
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 14-11-2006 @ 16:22 :
Wat voor oordopjes zijn dat?

Heb nogal niet zo sociale huisgenoten nl...
Ohropax! 2,60 voor een doosje van 6 paar bij Kruidvat.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 17:09
Verwijderd
8 uur is een meer dan normale tijd. En wat te denken dat het voor financieele gevolgen het heeft wanneer er alleen bijv. tussen 10:00 en 16:00 lawaai gemaakt mag worden. Dat kost de economie klauwen met geld.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 08:21
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 14-11-2006 @ 16:55 :
of je gaat bij de betere muziekzaak een doosje Alpine halen. kosten wel 25,- of zo maar gaan erg lang mee en hebben (optioneel) een speciale filter voor drilboor/heipaal-decibellen.
dit zijn niet van die sponzen die je gehoorgang afsluiten, maar kleine filters die alle tonen verlagen (je krijgt dus geen dof geluid in je oren)
Oud 17-11-2006, 09:09
Verwijderd
Citaat:
ganralph schreef op 17-11-2006 @ 09:21 :
of je gaat bij de betere muziekzaak een doosje Alpine halen. kosten wel 25,- of zo maar gaan erg lang mee en hebben (optioneel) een speciale filter voor drilboor/heipaal-decibellen.
dit zijn niet van die sponzen die je gehoorgang afsluiten, maar kleine filters die alle tonen verlagen (je krijgt dus geen dof geluid in je oren)
Ik heb die ohropax gekocht en ook nog een soort sponsachtige oordopjes. Heb ze alleen nog niet geprobeerd, omdat het de laatste avonden rustig was
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 17:36
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Waarom zou je duur doen als het goedkopere ook prima werkt?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 19:06
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 14-11-2006 @ 16:55 :
6 stuks volgends mij (geen 6 paar) met een gratis bewaardoosje... Maar je kunt ook de herriestoppers gebruiken/proberen, die zijn goedkoper...
Oud 18-11-2006, 19:56
Verwijderd
Citaat:
All Out Of Love schreef op 14-11-2006 @ 09:35 :
ik word een beetje schijtziek van die constructie lui hiernaast.. vanacht weer maar 5 uur geslapen, omdat die mafkezen om 8 uur sochtends al beginnen te drilboren... daar zijn toch wel bepaalde regels voor ?

vast niet dat je zo vroeg al mag beginnen... word gewoon letterlijk me bed uit gedrild !
Wel echt koninklijk, acht uur 's ochtends vroeg
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 20:04
jet
jet is offline
Citaat:
sluiten die alles het geluid helemaal af? want ik heb ook lawaaierige huisgenoten.. en herriestoppers enzo doen het niet bij mij
Oud 19-11-2006, 13:31
200E
200E is offline
Dergelijke werkzaamheden mogen van 7 uur 's morgens tot 10 uur 's avonds verricht worden, daarbuiten valt het onder geluidsoverlast.

En om 8 uur....nou dan ben ik gemiddeld al 2 uur aan het werk hoor, na gewoon 7 uur geslapen te hebben. Gewoon een kwestie van je slaaptijden aanpassen aan die van de meeste mensen
Oud 19-11-2006, 14:42
MieX
MieX is offline
Citaat:
200E schreef op 19-11-2006 @ 14:31 :
Dergelijke werkzaamheden mogen van 7 uur 's morgens tot 10 uur 's avonds verricht worden, daarbuiten valt het onder geluidsoverlast.

En om 8 uur....nou dan ben ik gemiddeld al 2 uur aan het werk hoor, na gewoon 7 uur geslapen te hebben. Gewoon een kwestie van je slaaptijden aanpassen aan die van de meeste mensen
Mooi, dan kan ik dus de volgende keer klagen als de bouwvakkers hier om half 7 beginnen..
Oud 19-11-2006, 15:17
Ilona1
Ilona1 is offline
Vlak voor de Haarlemmerweg richting Amsterdam, werken ze 's nachts aan de weg. En er staan woonhuizen langs die weg.
Het kan dus veeeel erger
Oud 19-11-2006, 22:32
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Anneka schreef op 14-11-2006 @ 09:51 :
8 Uur is voor de meeste mensen anders een normale tijd om te beginnen met hun werk. Dat jij niet op tijd je nest ingaat en daardoor nog doodmoe bent om 8 uur 's ochtends is niet hun probleem .
Er zijn ook mensen die in de nacht werken, die dat waarschijnlijk ook niet zo waarderen als ze bij de buren om 8 uur 's ochtends beginnen te verbouwen
Oud 20-11-2006, 14:53
Mara
Mara is offline
7 uur mogen ze beginnen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Orpa schreef op 18-11-2006 @ 20:06 :
6 stuks volgends mij (geen 6 paar) met een gratis bewaardoosje... Maar je kunt ook de herriestoppers gebruiken/proberen, die zijn goedkoper...
D'r zitten er 12 in een doosje, in principe dus 6 paar, maar ik gebruik per oor maar een halve, dus dan is het zelfs 12 paar.
Maar ik vond het heeel vies voelen, heb nu herriestoppers.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten