Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik was met mijn mama aan het winkelen bij de C&A. Toen zag ik via een deuropening in de kantine van het gebouw een zwarte piet blank worden en dat het een normale mens was. Toen viel mijn droom in deugen. Ik zei maar niks, omdat ik bang was dat mijn moeder achter het geheim kwam. Toen heb ik twee weken mijn mond gehouden. Uiteindelijk heeft mijn moeder het vertelt, terwijl ik het al wist. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Een vriendinnetje vertelde het. De trut.
||
Citaat:
![]() ![]() ot: Ik weet t niet precies meer. Volgens mij ben ik er half zelf achter gekomen. Hoe kan sinterklaas nou bij ons op school zijn, en op de school naast de onze, en in het stadshart tegelijk?? En waarom had die ene paarse handschoenen aan? :\ Ja hoor, hulpsinterklazen. Sure.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Toen ik pas 2 jaar was, kocht mijn moeder een sinterklaascadeautje voor mijn vader terwijl ze mij in de buggy meegenomen had. Toen dat cadeautje op pakjesavond uitgepakt werd, zei ik trots tegen mama "hebben wij samen gekoopt, he?". En ik hield daar pas mee op toen mama 'ja' zei ![]() In groep 4 hoorde ik in november van een ouder meisje uit de klas dat sinterklaas niet bestond. Ik heb het toen aan mama gevraagd, maar die ontkende. Tijdens het sinterklaasfeest ontdekte ik toen toch een heleboel tekenen die er op wezen dat hij niet bestond, en na sinterklaas heeft mama het me toen toch maar verteld. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Toen ik een jaar of 6 was ging ik wel altijd heel stoer doen van "hij bestaat echt niet hoor. Kijk nu heeft hij wel een ring om, en vanavond niet." of "Hier heeft hij een kruis op z'n hoed, maar bij ons thuis alleen een streep" maar stiekem geloofde ik het wel nog een heel klein beetje. ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 |