Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2006, 13:37
willow1
willow1 is offline
Even kort de situatie:

Ik ben 1 jaar en 7 maanden samen met mijn vriend, we hadden een heel goede relatie, beiden super gelukkig.
Nu 3 weken heeft een "familielid" tegen hem gezegd dat ik met hem gezoend heb... Wat dus helemaal nooit gebeurd is, die jongen heeft zo zijn redenen om zo'n verhaal te gaan verzinnen (mij uit de famiile krijgen, aangezien ik veel dingen weet over hem, dingen die hij heeft gedaan met andere vrouwen tijdens zijn relatie). Mijn vriend geloofde die gast natuurlijk en we zijn dan zo'n 3 weken uit elkaar geweest.
Ik heb dan ook heel mijn verhaal gedaan tegen mijn vriend, dat er dus niets gebeurd is, en de reden waarom die gast zoiets zou gaan verzinnen. Ook klopte die gast zijn verhaal niet helemaal en dat heb ik ook kunnen aantonen dus hij komt heel ongeloofwaardig over.
Dus sinds vrijdag ben ik terug samen met mijn vriend, hij wil het nog een kans geven. Maar toch geloofd hij mij geen 100%, ik weet echt niet wat ik nog kan zeggen of doen om hem te overtuigen dat ik de waarheid spreek. Ik heb al voorgesteld om een confrontatie aan te gaan met die jongen, maar dat wil die jongen niet.
Nu is het zo dat onze relatie heel stroef verloopt, hij heeft het moeilijk met zeggen dat hij van me houd en me mist ed.
Ook knuffelen en lieve dingen zeggen en doen gebeuren niet meer. Ik wordt er echt doodongelukkig van, ik wordt gestraft en zoveel pijn gedaan terwijl ik helemaal niets misdaan heb. Maar ik wil echt vechten en ik wil echt verder gaan met hem. Ik hou zielsveel van hem en wil hem echt niet verliezen. Maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen...

Zijn er nog mensen in deze situatie of die in deze situatie hebben gezeten, die me kunnen vertellen wat ik moet of kan doen, om onze relatie nog te kunnen redden? Groeit vertrouwen echt terug na een tijdje of is alles verloren?
Oud 29-11-2006, 14:21
Verwijderd
Geef hem wat meer tijd.

Ik vind hem wel nogal naïef om in zo'n lange relatie zomaar die ander te geloven en niet jou, eigenlijk reden genoeg om hem te laten zitten
Oud 29-11-2006, 14:21
Verwijderd
Als je vriend je niet vertrouwt dan lijkt een relatie me zinloos.
Oud 29-11-2006, 14:24
mara18
mara18 is offline
Het lijkt mij zwaar overdreven hoe je vriend reageert
Oud 29-11-2006, 14:36
willow1
willow1 is offline
Ja nou zwaar overdreven is wel veel gezegd...
Maar ik denk, moest iemand tegen mij komen vertellen dat ze met m'n vriend gezoend heeft dan zou ik toch ook wel even schrikken...
Ik begrijp wel dat hij het moeilijk heeft...
Maar ik vraag me gwn af of in een situatie als deze het vertrouwen kan teruggroeien
Oud 29-11-2006, 14:48
Verwijderd
Citaat:
willow1 schreef op 29-11-2006 @ 15:36 :
Ja nou zwaar overdreven is wel veel gezegd...
Maar ik denk, moest iemand tegen mij komen vertellen dat ze met m'n vriend gezoend heeft dan zou ik toch ook wel even schrikken...
Ik begrijp wel dat hij het moeilijk heeft...
Maar ik vraag me gwn af of in een situatie als deze het vertrouwen kan teruggroeien
Dat lijkt mij zeker te kunnen, echter het lijkt mij van belang dat hij daadwerkelijk gelooft dat je het niet gedaan hebt, mocht dit ergens in zijn achterhoofd blijven zitten dan zullen jullie het de komende tijd heel erg moeilijk krijgen..

maar alles slijt..
Oud 29-11-2006, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 29-11-2006 @ 15:21 :
Geef hem wat meer tijd.

Ik vind hem wel nogal naïef om in zo'n lange relatie zomaar die ander te geloven en niet jou, eigenlijk reden genoeg om hem te laten zitten
Ja, dat vind ik ook. Als mijn vriend een familielid zou geloven maar mij niet, zou hij eigenlijk ook de boom in kunnen. Ik mag dan wel veel van hem houden, maar dan zou ik me wel heel erg vergist moeten hebben in hem en in ons. Kom nou, iets meer vertrouwen in mij mag wel, hoor.

Maakt het wel uit of het een familielid van hem of van jou is, en wat voor een dan. Als een neef van jou het zou zeggen, is het natuurlijk twijfelachtiger dan wanneer zijn eigen broer het aan hem verteld...
Oud 29-11-2006, 15:00
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
willow1 schreef op 29-11-2006 @ 14:37 :
Ik heb al voorgesteld om een confrontatie aan te gaan met die jongen, maar dat wil die jongen niet.
Wat heeft die jongen nog te willen dan? Hij is de gene die jouw relatie heeft verpest, hij heeft er geen recht op dat jij hem zachtzinnig behandelt. Ik zou gewoon met die jongen gaan praten en ervoor zorgen dat hij duidelijk maakt aan jouw vriend dat hij gelogen heeft en waarom.
Verder zou ik tegen je vriend zeggen hoe rot je je nu voelt, misschien "straft" hij je wel helemaal niet bewust, maar heeft hij niet door dat hij het doet. En als hij het wel bewust doet weet hij in elk geval dat jij er erg veel last van hebt en dat ook wel wat minder kan...
Oud 29-11-2006, 15:55
Estar
Estar is offline
Ik snap niet dat je het pikt.
Oud 29-11-2006, 17:36
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zou de confrontatie aangaan tussen dat "familielid", jij en je vriend. Laat hem maar eens vertellen waar, wanneer en waarom jullie zogenaamd gezoend zouden hebben. Confronteer hem ook met de feiten die jij weet.

Ik zou echt kwaad worden
Oud 29-11-2006, 18:13
juno
juno is offline
Alleen al het feit dat hij een familielid zou geloven zou al genoeg te zijn om mij heel hard weg te jagen.
Oud 29-11-2006, 19:30
madelief21
madelief21 is offline
Zou het lekker omdraaien, als hij je niet geloofd dan blijft hij maar weg. Neem maar geen contact meer met hem op, kan hij terug komen als hij je geloofd.
Oud 29-11-2006, 20:09
Muchacha
Muchacha is offline
Dat ie in het begin ff twijfelt, kan ik nog snappen, hij vertrouwde die jongen natuurlijk ook. Maar als hij jou goed kent en je helemaal vertrouwt en als die jongen dan ook nog een reden heeft om te liegen, dan vind ik niet dat je vriend er nog moeilijk moet overdoen Get over it, zo'n familielid is het niet waard om je relatie om zeep te helpen (en dat moet je vrienden laten merken, niet JIJ)
Oud 29-11-2006, 22:01
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-11-2006 @ 18:36 :
Ik zou de confrontatie aangaan tussen dat "familielid", jij en je vriend. Laat hem maar eens vertellen waar, wanneer en waarom jullie zogenaamd gezoend zouden hebben. Confronteer hem ook met de feiten die jij weet.

Ik zou echt kwaad worden
Dit.
Oud 14-12-2006, 00:40
smuidra
smuidra is offline
1: ik zou de confrontatie aangaan met die gast waar je vriend bij is of die wil of niet gewoon opzoeken:

2: Ik zou mijn vriend echt letterlijk een mep verkopen en vragen wat die in hemelsnaam bezielt om hem meer te geloven als mij na zo een lange relatie!

Owh en 3: Als die mij terugneemt de feiten onder zen neus geduwd krijgt waardoor je eigenlijk zeker weet dat je het niet gedaan kan hebben, vind ik het maar een loser en kan die wegwezen. Heb er dan nochtans bewijs voor !!!

Maar gelukkig heb ik dat prob niet want mijn vriend vertrouwd me voor de volle 100% en weet hoe ik ben !
Oud 14-12-2006, 09:45
~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline
Citaat:

Dat sowieso. Maar nu dat dan toch gebeurd is, en dat hij je niet meer volledig vertrouwt, moet je niet te veel gaan eisen van hem. Het groeien van vertrouwen kost veel tijd. Ben je bereid dat voor hem over te hebben laat hem dan even met rust, maar zorg wel voor contact en laat merken dat je hem ondanks alles dan toch wilt, maar niet te opdringerig.
Oud 14-12-2006, 10:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Eensch. Beetje een onzekere knakker dan, dat hij liever die kerel gelooft dan z'n eigen vriendin.
Oud 14-12-2006, 11:09
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-12-2006 @ 11:24 :
Eensch. Beetje een onzekere knakker dan, dat hij liever die kerel gelooft dan z'n eigen vriendin.
Lol ook helemaal mee eens. Maar kan me wel zoiets voorstellen. Tis hetzelfde als dat je zou moeten kiezen tussen je broer (waar je heel goed mee omgaat) en je vriend/in, is moeilijke keuze lijkt mij.

Ik zou het niet accepteren van hem en hem zeker een ram geven maar dat had ik al gezegt (A) Als je me niet geloofd als we al zo lang hebben is de hele relatie voor niks geweest! , en kan het dus beter uit zijn!
Oud 14-12-2006, 12:37
Bloem
Bloem is offline
Zeg zou je geen topics die al 2 weken stil zijn weer willen uppen allemaal?
Oud 14-12-2006, 12:41
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Bloem schreef op 14-12-2006 @ 13:37 :
Hehe sorry maarrum als er niet staat dat het goed is gegaan of wat dan ook mag je toch gewoon nog je mening erop geven of niet dan??? Btw als het niet mag kan je er beter een slotje op zetten!
Oud 14-12-2006, 12:51
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bloem schreef op 14-12-2006 @ 13:37 :
Ah, dat had ik niet gezien, scuzes.
Oud 14-12-2006, 12:51
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-12-2006 @ 13:51 :
Ah, dat had ik niet gezien, scuzes.
En idd ook ik had dat niet gezien
Oud 14-12-2006, 13:05
Lautitia
Lautitia is offline
Citaat:
smuidra schreef op 14-12-2006 @ 13:41 :
Hehe sorry maarrum als er niet staat dat het goed is gegaan of wat dan ook mag je toch gewoon nog je mening erop geven of niet dan??? Btw als het niet mag kan je er beter een slotje op zetten!
Als je nog iets zinnigs, iets wat de 'discussie' weer op gang kan brengen toe te voegen hebt aan een topic, dan mag dat. Maar wat jij doet, vind ik gewoon een beetje vervelend .
Oud 14-12-2006, 13:10
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Lautitia schreef op 14-12-2006 @ 14:05 :
Als je nog iets zinnigs, iets wat de 'discussie' weer op gang kan brengen toe te voegen hebt aan een topic, dan mag dat. Maar wat jij doet, vind ik gewoon een beetje vervelend .
Nou zei wou weten wat wij zouden doen en wat wij ervan dachten, of eventuele tips. dat heb ik gedaan. Anyway sorry had het dus echt niet gezien
Oud 14-12-2006, 13:13
Lautitia
Lautitia is offline
Citaat:
smuidra schreef op 14-12-2006 @ 14:10 :
Nou zei wou weten wat wij zouden doen en wat wij ervan dachten, of eventuele tips. dat heb ik gedaan. Anyway sorry had het dus echt niet gezien
Oké dan . Houd het maar gewoon bij de topics die bovenaan de threadlist staan, of maak zo nodig een nieuw topic aan.
Oud 14-12-2006, 13:27
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
smuidra schreef op 14-12-2006 @ 13:41 :
Ik ga niet op alle topics waar niet meer op gereageerd wordt een slotje zetten en je mag best tips geven, maar niet in 10 topics die allemaal oud waren. Als mensen niet vertellen hoe het is afgelopen zullen ze ook niet terugkomen om na 2 weken nog een keer te kijken of er nog tips zijn.

En op deze komt iig een slotje nu.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten