Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik laat mn hond meestal ook wel buiten de winkel wachten hoor, maar niet te lang. gevaarlijk vind ik het niet, ik woon trouwens in een klein dorpje met ongeveer 1200 inwoners dus iedereen kent elkaar wel een beetje (ze kenne mij en me hond in ieder geval wel), als het in een stad als amsterdam, leiden of iets van die grote was zou ik het denk ik niet doen, dan lijkt het me we te 'gevaarlijk'
|
![]() |
|
ik zou dat nooit doen, ik laat mijn hond dan gewoon thuis als ik boodschappen moet doen, of ik neem iemand mee, zodat een van ons dan bij de hond kan blijven
|
ik zou mn hond nooit bij de supermarkt bij mij in de buurt vastbinden, ik ben bang dat er anders een paar idioten zijn die m losmaken/meenemen (wonen nogal veel aso´s bij mij in de wijk). En ik denk dat mn vader me dan ongeveer vermoord (ook weer overdreven, maarja)als de hond ineens weg is.
||
Citaat:
|
in het dorpjuh waar ik woon is alleen een groentewinkeltjuh dus daar gaan we eigenlijk nooit naar toe.... dus gaat de hond ook niej mee... anders vind ik het eigenlijk niet kunnen, een kennis van me is zo z'n hond kwijtgeraakt die was door iemand gewoon meegenomen en hebben ze later teruggevonden.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kuzzz
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Vraag over mijn hond, iemand die iets weet over Cesar Millan. SparkZ | 18 | 16-09-2014 18:18 | |
Flora & Fauna |
Welk hondenvoer krijgt je hond en waarom juist die? fractal-illusio | 9 | 08-06-2006 11:52 | |
Flora & Fauna |
[Probleem] Hond met verlatingsangst Verwijderd | 17 | 14-12-2003 19:14 | |
Flora & Fauna |
ik zoek een geschikte hond sweetchrissiej | 94 | 30-07-2003 18:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pitbulls Hardcore | 53 | 21-03-2003 18:29 | |
Flora & Fauna |
Voor het eerst een hond kopen.......advies ?!?!? G.T.C. | 29 | 11-03-2003 18:41 |