Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Hoeveel keer per week zien jullie elkaar?
1 dag per week 0 0%
2 dagen per week 0 0%
3 dagen per week 0 0%
4 dagen per week 0 0%
5 dagen per week 0 0%
6 dagen of meer per week 0 0%
Aantal stemmers: 0. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2006, 12:48
Versatel
Versatel is offline
--> (Oja: Niets gevonden op Search...)

Hoeveel keer per week of per maand zien jij en je vriend(in) elkaar?

Het is omdat m'n vriendin me niet altijd wilt zien.. Raar... Ze kan er gemakkelijk 6 dagen tussensteken... Terwijl ik dat véél en lang vind..

2 tot 3 keer per week moet toch gemakkelijk kunnen?
(Wel als de mogelijkheid er is en je niet gans NL of BE moet afreizen om hem/haar te zien..)

Graag ook vermelden als je stemt wat je gestemd hebt en eventueel de reden waarom het zoveel of zoweinig is.. (Vervoer, afstand, dichbij wonen, ....)

Gewijzigd: vermeld ook even hoeveel keer je ideaal zou vinden of je zou willen dat het is?...;-)

Laatst gewijzigd op 28-12-2006 om 13:24.
Advertentie
Oud 28-12-2006, 12:56
Gothic
Gothic is offline
ik zag hem 1x per week, heel soms een weekend overgeslagen, soms 2x. Hij woonde in utrecht, ik in Gouda. Toen we beide in Utrecht woonden zagen we elkaar 2x per week.

Waarom? Het was genoeg, leuk zo en we hadden het verder gewoon te druk met andere dingen. Er was echt niet meer tijd.
Oud 28-12-2006, 12:56
Orpheo
Orpheo is offline
afgelopen week: 3 keer.

komende 2 weken: 0 keer.

daarna ongeveer iedere week 1 keer, HEEEEL misschien 2 keer. we kunnen wel (wat) vaker, willen ook wel, maar mijn ouders zijn er tegen, haar ouders zijn er tegen, dus we moeten t redelijk uhm...stiekem doen. normaal haat ik liegen tegen m'n ouders, maar in dit geval: het doel heiligt de middelen! zolang we maar t huis uit kunnen (en dus elkaar kunnen zien) is t nog geen punt
Oud 28-12-2006, 12:58
remy476
remy476 is offline
6 of 7x per week...al vind IK dat te veel. Af en toe zeg ik dan ook:'' vandaag ff niet'' en dat moet ze dan maar accepteren.
Oud 28-12-2006, 13:05
Thee Muts
Thee Muts is offline
Wij wonen nu alweer twee jaar samen, dus zien elkaar elke dag. Daarvoor hadden we vanwege de afstand een 'weekendrelatie', maar omdat ik toen nog heel veel vrije tijd had vanwege mijn studie, zagen we elkaar vaak van donderdag tot zondag of maandag. Ook best veel dus.
Oud 28-12-2006, 13:07
Qimm
Qimm is offline
Dagelijks
Oud 28-12-2006, 13:24
Versatel
Versatel is offline
Gewijzigd: vermeld ook even hoeveel keer je ideaal zou vinden of je zou willen dat het is?...;-)
Oud 28-12-2006, 13:37
Verwijderd
Verschilt enorm..de ene keer ben ik 6 dagen achter elkaar bij hem, dan weer een keertje een paar dagen niet, of 2-3 dagen per week. (hij woont op zichzelf in Hilversum, ik bij mijn ouders in Den Haag).
Ik vind het wel prima zoals het nu gaat, af en toe een paar dagen voor jezelf is lekker en een paar dagen 'samenwonen' is ook heerlijk.
Oud 28-12-2006, 13:40
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 28-12-2006 @ 13:56 :
afgelopen week: 3 keer.

komende 2 weken: 0 keer.

daarna ongeveer iedere week 1 keer, HEEEEL misschien 2 keer. we kunnen wel (wat) vaker, willen ook wel, maar mijn ouders zijn er tegen, haar ouders zijn er tegen, dus we moeten t redelijk uhm...stiekem doen. normaal haat ik liegen tegen m'n ouders, maar in dit geval: het doel heiligt de middelen! zolang we maar t huis uit kunnen (en dus elkaar kunnen zien) is t nog geen punt
je bent twintig, ze hebben niets meer over je te zeggen?

ot: ik denk dagelijks, maar soms dan ook maar 15 min per dag.
ik vind het prima zo.
Oud 28-12-2006, 14:14
Nona
Nona is offline
1 keer per week meestal, maar dat is niet erg representatief aangezien dat dan meestal gewoon een heel weekend is. We wonen ver uit elkaar.
Oud 28-12-2006, 14:16
Dzjun
Dzjun is offline
Deze week maar 1 keer maar vorige week 5 keer.. ligt er dus een beetje aan!!
Daarom heb ik 4 keer gestemd ..

Ideaal: 4/5 keer
Oud 28-12-2006, 14:17
Yolcu
Yolcu is offline
Anders: minder dan 1x per week (die staat er niet bij)
Reden: grote afstand, dure vliegtickets, we studeren allebei
En ideaal gezien zou ik hem iedere dag willen zien
Oud 28-12-2006, 14:20
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Ik denk zo'n 2-3x per week. Ik vind het wel prima zo. Als we elkaar vaker zouden zien zou ik m'n vriendinnen weer te weinig zien.
Oud 28-12-2006, 14:28
Tiño
Tiño is offline
dagelijks.
Oud 28-12-2006, 14:53
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
hij zit bij mij op school
dusjah...
Oud 28-12-2006, 15:21
Verwijderd
Mja, wat is zien? Ik zie hem elke dag, vaak omdat we bij elkaar blijven slapen en dan ga ik 's ochtends weg (of hij) We zien elkaar alleen langer achter elkaar in de vakanties, en in het weekend.
Maar ik heb maar gekozen voor 4x
Oud 28-12-2006, 16:02
Verwijderd
Gemiddeld 3 keer per week denk ik. Meer of minder hoeft van mij ook niet, het is ideaal zo. Ik hou tijd over om te werken en om mijn vrienden te zien.

Hij woont in De Steeg bij zijn ouders, ik woon op mezelf in Arnhem. Met het openbaar vervoer duurt het zo'n 50 minuten tot een uur om bij hem te komen, dus meestal pak ik de auto
Oud 28-12-2006, 16:18
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
t'is nog maar heel kort maar dit is de tussenstand
Oud 28-12-2006, 16:22
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
NuncaMas schreef op 28-12-2006 @ 17:02 :
Gemiddeld 3 keer per week denk ik. Meer of minder hoeft van mij ook niet, het is ideaal zo. Ik hou tijd over om te werken en om mijn vrienden te zien.

Hij woont in De Steeg bij zijn ouders, ik woon op mezelf in Arnhem. Met het openbaar vervoer duurt het zo'n 50 minuten tot een uur om bij hem te komen, dus meestal pak ik de auto
Haha in De Steeg? Hoe heet 'ie?

Hij: Den Haag
ik: Arnhem

iig vrijdag t/m zondag, soms met een beetje geluk nog een dag doordeweek. Veel te weinig voor ons, maar gelukkig wonen we over een halfjaar allebei in Groningen.
Oud 28-12-2006, 16:34
Bloem
Bloem is offline
TOEN ik, lang geleden, nog een relatie had zag ik hem elk weekend en heel soms doordeweeks nog een keertje, maar dat laatste was echt een uitzondering.
Oud 28-12-2006, 16:38
Verwijderd
Ik zie hem meestal 1 keer per week, in het weekend (zaterdag, zondag of allebei) Soms ook wel s een weekend niet, en in de vakanties wat vaker.
Het liefst zou ik m veel vaker willen zien, maar dat kan niet omdat hij ongeveer 90 kilometer van mij af woont..
Oud 28-12-2006, 16:44
- KTFE
- KTFE is offline
Bijna altijd 7x per week, alhoewel het 40 minuten/1uur "reizen" is. Maargoed, hij werkt hier, dus. Meestal zie ik hem nog een uurtje voor of na zijn werk, en als hij vrij heeft de hele dag. We vinden het ideaal zo, nou, bijna, want we vinden allebei het eigenlijk wat te weinig. Maargoed, volgende week gaan we kijken naar een huisje, en dan komt hij heel dicht bij mij wonen.
Oud 28-12-2006, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 28-12-2006 @ 17:22 :
Haha in De Steeg? Hoe heet 'ie?
Hij heet Simon en woont vlakbij Landgoed Rhederoord.
Oud 28-12-2006, 17:11
Verwijderd
Uhm, ongeveer 2 of 3x per week gemiddeld, denk ik, maar het verschilt enorm. Met kerst heb ik hem drie dagen achtereen gezien, nu volgen weer twee weken zónder (hij is naar Zuid-Frankrijk *jaloers*).

Meestal zien we elkaar op maandagavond, blijft hij slapen en vertrekt hij dinsdagmorgen, en dan zien we elkaar op woensdagavond/donderdag/vrijdag nog een keer. Het komt echter vaak genoeg voor dat we elkaar tussendoor nog een keer zien - omdat we bedenken dat we best samen even kunnen ontbijten, of omdat we elkaar tegen het lijf lopen in de supermarkt, of omdat ik zijn computer wil jatten, of we gaan samen klimmen, of, etc

Edit: Oh, en ik vind dat prima. Ik zou hem soms alleen graag wat lánger zien - we hebben afgelopen semester geen dag of avond gehad waarop we allebei konden - we zagen elkaar dus halve morgens, halve middagen en halve avonden. Dat vond ik wel een beetje vervelend, want dan kun je nooit echt heel veel doen. Volgend semester hebben we echter allebei wel regelmatig een maandagavond vrij, denk ik, dus dan is dat ook weer opgelost. Meerdere dagen hoeft niet en kan ook niet, want dan houden we allebei niet genoeg tijd over voor onze studie en vrienden en sport en wat dan ook. (Het is natuurlijk een ander verhaal als je samenwoont, want dan doe je je eigen dingen terwijl je bij elkaar in huis zit, dan heb je daar ook gewoon ruimte voor. Maar daar is nu geen sprake van).

Laatst gewijzigd op 28-12-2006 om 17:18.
Oud 28-12-2006, 17:14
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 28-12-2006 @ 14:40 :
je bent twintig, ze hebben niets meer over je te zeggen?

ot: ik denk dagelijks, maar soms dan ook maar 15 min per dag.
ik vind het prima zo.
allicht. maar dat neemt niet weg dat ze m'n inbox volspammen met emailtjes erover, en dat ik thuis alleen maar gezeik krijg. gewoon mij lekker onder druk zetten dat ik 't uitmaak. ha ha ha, de mazzel!
Oud 28-12-2006, 18:25
Konijn
Konijn is offline
We wonen samen, dus elke dag.
Ik dacht altijd dat ik alleen in het weekend prima vond, bij mn vorige relaties.
Totdat mn vriend en ik elkaar leerden kennen en na 5 maanden gingen samenwonen omdat we dat weekend-gedoe echt helemaal zat waren en elkaar elke dag wel willen zien.
Oud 28-12-2006, 18:32
Dzjun
Dzjun is offline
Dan zou ik nu al met mijn vriendje samenwonen ...
No way, ik vind het ook wel eens leuk om alleen wakker te worden ...

En tsja, hij woont bij mij om de hoek nu ik ook student ben dus het is ook niet echt nodig
Oud 28-12-2006, 18:37
KiMZz
KiMZz is offline
Elke dag. Hij woont 5 minuten fietsen bij me vandaan
Oud 28-12-2006, 19:32
Optima
Optima is offline
gemiddeld 2/3x per week, op donderdagavond tot vrijdagmiddag altijd, en dan meestal nog op zondag of een doordeweekse dag.

We spreken elkaar wel iedere dag, of via de telefoon of op msn of beide

we wonen maar 5 min van elkaar af maar zo houden we het leuk, en spannend
Oud 28-12-2006, 20:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
Deze week: 3 nachten bij elkaar geslapen, keer of 3 afgesproken en 1 gehele dag met elkaar op pad geweest. Omdat we nu beide kerstvakantie hebben.

Normaal gesproken: gemiddeld 2 keer in de week een dag(deel)

Ideaal: Elke dag, door te gaan samenwonen (misschien binnenkort).
Oud 28-12-2006, 21:44
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Meestal ongeveer 2 keer per week. We doen dan wel dezelfde studie, maar naar colleges gaan is niet zijn sterkste punt . Afgelopen anderhalve week niet gezien en ik zie hem nu pas in het nieuwe jaar weer . Van mij zou het best eens wat vaker mogen, maar hij zegt dat ie ruimte nodig heeft en 't allemaal een beetje eng vind als ik er vaak ben.
Oud 29-12-2006, 07:14
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Eh, ik probeerde de poll aan te passen, maar dat werkte niet helemaal naar behoren

Je mag van mij een nieuw topic openen met een nieuwe poll, dan wel in dagen ipv keren (aangezien het niet duidelijk is of een weekend nou 1x per week is, aangezien je elkaar toch 3 of 4 dagen ziet!)
Oud 29-12-2006, 07:25
Verwijderd
Wij zien elkaar elke dag, want we wonen samen. Toen we nog niet samen woonden zagen we elkaar één/twee keer in de week (we woonden niet super dicht bij elkaar in de buurt, maar ook niet vreselijk ver van elkaar vandaag, maar als je allebei studeert en een eigen leven hebt toch ver genoeg om het lastig te maken elkaar vaker te zien).

Ik vind onze situatie ideaal, anders had ik er wel wat aan veranderd.
Oud 29-12-2006, 10:41
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nieuw topic: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1521456

Regels voor berichten