Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2006, 17:08
innogen
innogen is offline
Titel zegt het eigenlijk al.
Ben jij iemand die graag in creaties van bekende mode ontwerpers loopt, of zijn de H&M neppe varianten ook prima? Hoe belangrijk is een merkje op je kleding voor je, loop je zelfs in hugo boss ondergoed ook al ziet niemand het?

Volg je juist de modetrends of draag je alleen wat je leuk vind?
Besteed jij elke dag veel aandacht aan je uiterlijk en je looks, of loop je in een spijkerbroek met een slobbertrui ook wel de deur uit?

Bekijk je elke dag style websites zoals style.com en trend voorspellingen, of zie je het allemaal wel vanzelf?

Zijn er bepaalde personen die je bewondert en probeer je hun kledingstijl te imiteren? De baggy dress zoals gedragen door de olson twins hier rechts bijvoorbeeld:

Of ga je dan toch liever voor een idool zoals madonna die zich om de zoveel jaar opnieuw uitvindt?

Plaatjes van jouw favoriete fashion styles en trends zijn natuurlijk altijd welkom
Oud 23-11-2006, 19:29
Verwijderd
Ik ben gewoon mezelf.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 19:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ufke schreef op 23-11-2006 @ 20:29 :
Ik ben gewoon mezelf.
net als de rest!
Oud 23-11-2006, 19:55
11
11 is offline
Citaat:
Carn schreef op 23-11-2006 @ 20:31 :
net als de rest!
uniek enzo
Oud 23-11-2006, 20:47
OwL
OwL is offline
het lijkt wel of die rechter 2 een uitgelubberd nachthemd aanhebben. Die anderen vind ik wel ok
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 21:28
Verwijderd
ik geef echt niets om merkjes, kleren haal ik bij de h&m, en ze zijn meestal zo uitgezocht dat ze overal bij passen, maar dat doe ik niet bewust ik draag vaak kleding die niet bij elkaar past, want ik ben kleurenblind, en soms zie ik dan niet echt of iets bij elkaar past. eigenlijk interesseert het me weinig, want ik heb toch geen stylish verantwoorde vrienden die gaan zeiken als iets niet leuk staat

ohja, ik heb wel merkBROEKEN, want h&m past niet. vaak levi's, lee of only huhh. extra lang en heel smal.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 09:27
Verwijderd
Kleren van de h&m want ik wil toch niets meer dan een spijkerbroek met shirt/vest/trui. En broeken niet van de h&m want ik heb daar nog nooit een broek gevonden die paste EN leuk stond dus broeken met een merk ja. En schoenen zijn standaard all stars maar eigenlijk wil ik nu laarzen want dat lijkt me warm in de winter.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 13:04
Allochthony
Allochthony is offline
Mijn style is de shit zeg ik je.

Army gear, Timberlands.

En dan af en toe trainingsbroeken met Nikes eronder...

En dat is al jaren zo
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 13:14
Verwijderd
ik draag wat ik leuk vind, het kan me brij weinig schelen wat de mode is.. het hele idee van mode vind ik onzinnig, dit jaar is dit in, volgend jaar is het weer kut.. ik snap het niet echt
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 13:19
Verwijderd
ik ben PHAT stylish
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 21:41
Luna
Luna is offline
de ene dag denk ik na over wat ik aantrek en de andere dag heb ik andere prioriteiten en trek ik een spijkerbroek met shirtje aan.
ik haal mn kleren bij h&m en uit 2e hands winkeltjes. als ik in het buitenland in een stad ben dan ga ik daar ook vaak voor kleren shoppen dus ik heb uit veel europese steden wel een kledingstuk.
Oud 25-11-2006, 09:26
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
L_angel schreef op 23-11-2006 @ 18:08 :
Besteed jij elke dag veel aandacht aan je uiterlijk en je looks, of loop je in een spijkerbroek met een slobbertrui ook wel de deur uit?
NOU, mijn kleren maakt me niet zo heel veel meer uit eigenlijk, want ik heb tegenwoordig spijkerbroeken die goed zitten en leuk staan, daar hoef je lekker weinig bij na te denken. Maarr ik zit wel 24 uur per dag aan m'n haar. Goh wat was dat een crisis toen ik een G.I. Jane kapsel had.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 12:26
*oma*
*oma* is offline
Ik volg niet perse de mode, als het me niet aanspreekt ga ik het niet dragen. Merkjes koop ik wel veel, maar ook wel h&m (al worden die kleren snel lelijk, dus probeer ik daar zo weinig mogelijk te kopen+je ziet die kleren overal). Spijkerbroek koop ik altijd van een merk, anders staan ze voor geen meter.
Oud 26-11-2006, 00:07
Stevill
Stevill is offline
ja
Oud 26-11-2006, 09:35
Broeder
Broeder is offline
Niet echt, want ik houd niet zo van winkels en hoge prijzen en ben toch nooit "op de hoogte".
Oud 26-11-2006, 10:24
__
__ is offline
ik ben eigenlijk heel gewoontjes geloof ik
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 12:08
Anki
Anki is offline
Ik weet niet of ik zo stylish ben. Ik ga redelijk met de mode mee, ALS ik het mooi vind. Ik hou wel van casual..
Oud 26-11-2006, 14:27
Verwijderd
Was ik maar stylish.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 15:11
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik zal niet ontkennen dat ik er niet mee bezig ben.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 15:29
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik denk wel na over hoe ik mijzelf zo voordelig mogelijk zou kunnen presenteren, maar als puntje bij paaltje komt zie ik er doodsaai uit met standaard all stars, zwarte broek en strakke shirts/vestjes. de enige manier waarop ik los ga is wat oorbellen betreft. en elke dag van de week een ander merk mascara
momenteel heb ik ook geen geld voor nieuwe kleren en dat zal de komende drie maanden wel zo blijven.
Bovendien lopen er op mijn school zo ontzettend veel van die emo-indie-rockabillie-crust-hipsters rond dat ik de term 'opvallen' niet echt altijd als positief meer ervaar. Felrose is gewoon echt een kutkleur en strakke broeken verraden of je links of rechtsdragend bent.
qua merken ben ik een H&M-koper en als ik het me kon veroorloven droeg ik alleen maar american apparel op mijn bovenlichaam. qua broeken varieert het van H&M via de jeansstore ( lal) tot levi's. alleen kan ik maar 1 keer in de driemiljoen jaar de levi's store in.
Oud 26-11-2006, 15:33
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh zodra ik op de 45/46 kilo zit ga ik mijzelf trakteren op een mooie slanke jurk

Oud 26-11-2006, 19:43
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
45/46 kilo...?
Oud 26-11-2006, 20:32
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb lichte botten, ik weeg nu 49-50. geen anorexia ofzo hoor
tot een paar weken geleden woog ik rond de 47 maar twee kilo lijkt bij mij ineens 10 kilo.
Oud 26-11-2006, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 26-11-2006 @ 16:33 :
oh zodra ik op de 45/46 kilo zit ga ik mijzelf trakteren op een mooie slanke jurk

[afbeelding]
die heb ik in het donkerblauw
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 20:39
Verwijderd
saai
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2006, 20:43
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 26-11-2006 @ 21:38 :
die heb ik in het donkerblauw
gaaf

ik moet hem waarschijnlijk wel gigantisch gaan inkorten anders komt ie tot mijn enkels, maar zulk soort jurken vind ik echt gaaf
Oud 26-11-2006, 20:47
Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Ik ben een H&M-mens. Ik ben niet echt stylish.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 20:55
Haligh
Haligh is offline
leuk dat je dat durft toe te geven.
Oud 27-11-2006, 08:56
RoxX
RoxX is offline
Citaat:
Haligh schreef op 26-11-2006 @ 21:55 :
leuk dat je dat durft toe te geven.
inderdaad.. zouden meer mensen moeten doen..
Oud 27-11-2006, 14:44
Verwijderd
Ik ben niet 'hip', liever tijdloos: zwart, strak, saai, ... ohja wel met een beetje eighties invloed .
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 17:29
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 26-11-2006 @ 21:32 :
ik heb lichte botten, ik weeg nu 49-50. geen anorexia ofzo hoor
tot een paar weken geleden woog ik rond de 47 maar twee kilo lijkt bij mij ineens 10 kilo.
haha oke sorry ik moest er iets van zeggen want het klonk zo eng!
Oud 27-11-2006, 17:51
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ben ook maar heel klein dus voor andere mensen zou het inderdaad schrikbarend weinig zijn
Oud 28-11-2006, 20:58
tante Bep
tante Bep is offline
ik kopieër looks bij het leven
& ik ben één buikgriepje verwijderd van mijn ideale gewicht.
Oud 02-12-2006, 11:31
Flip!
Flip! is offline
Ik hoef geen dure merkkleding te dragen, ik loop zonder mezelf te schamen een Hema binnen om te kijken of er nog wat leuks hangt. Zal mij een zorg zijn.
Ik volg geen modetrends, want de meeste zijn superlelijk en zo wil ik niet gezien worden. Ik loop in wat ik leuk vind, en wat me leuk staat.
Ik besteed per dag niet heel veel tijd aan mijn uiterlijk, ik trek kleren aan, ik fatsoeneer mijn haar en ik doe wat make up op. That's all, and that's enough.
Er zijn geen personen die hoog in mijn vaandel staan enkel omdat ze 'van die trendy kleren dragen'. Ik zie wel heel veel mensen met een kledingstuk lopen waarvan ik denk ; Vet!
En dan zorg ik ervoor dat ik ook in iets loop wat erop lijkt.

Oud 02-12-2006, 19:06
Vice
Vice is offline
Citaat:
Fayelinde. schreef op 26-11-2006 @ 21:47 :
Ik ben een H&M-mens. Ik ben niet echt stylish.
Oud 03-12-2006, 20:05
Verwijderd
Hm, ligt eraan. Draag wel een skinny jeans, maar dan wel van zwart spijkerstof, en absoluut niet met hakjes ofzo eronder. Gewoon zwarte All Stars. Ik maak veel dingen zelf.
Ik heb een jongens shirt van Metallica kleiner gemaakt zodat het mij precies past. Ik draag ook wel gilletjes, maar dan met foute T-shirtjes eronder met reclame teksten uit de jaren '60/'70 erop.
Ik draag overigens altijd mijn piramideriem. Ik doe niet aan hakjes of laarzen. Wel aan mijn jaren '50 pumps, zonder enge punt of te hoge hakjes.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 20:22
Ceespop
Ceespop is offline
pff , nieuwe model replay spijkerbroek reebok sneakers, en een jack & jones streeptrui met een kop lang haar , who cares?
Oud 04-12-2006, 14:33
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
DirtyRocker schreef op 03-12-2006 @ 21:05 :
Hm, ligt eraan. Draag wel een skinny jeans, maar dan wel van zwart spijkerstof, en absoluut niet met hakjes ofzo eronder. Gewoon zwarte All Stars. Ik maak veel dingen zelf.
Ik heb een jongens shirt van Metallica kleiner gemaakt zodat het mij precies past. Ik draag ook wel gilletjes, maar dan met foute T-shirtjes eronder met reclame teksten uit de jaren '60/'70 erop.
Ik draag overigens altijd mijn piramideriem. Ik doe niet aan hakjes of laarzen. Wel aan mijn jaren '50 pumps, zonder enge punt of te hoge hakjes.
Oud 04-12-2006, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 04-12-2006 @ 15:33 :
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 04-12-2006 @ 15:33 :
Doe 'ns lief.

Ik ben een lopende modeflater maar ook geen aspiraties dus. DUS.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 14:46
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
het is puur een kwestie van smaak en de uiting daarvan, het zal vast een scheetje zijn verder.
Oud 04-12-2006, 14:46
Jones
Ik ben ontzettend stylish.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 04-12-2006 @ 15:46 :
het is puur een kwestie van smaak en de uiting daarvan, het zal vast een scheetje zijn verder.
Ja maar verdraagzaamheid.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 15:09
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
daar doet mijn verdorven natuur niet aan. het is pessimisme en sarcasme en zwartgalligheid wat de klok slaat.

Laatst gewijzigd op 04-12-2006 om 15:12.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 16:54
Estar
Estar is offline
Ik loop liever in nep spulletjes. Dan kun je tenminste meer leuke kleding kopen voor het geld.

En het ligt aan mijn stemming of ik veel aandacht aan mijn uiterlijk besteed of rond slobber.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 19:04
Psycho_Queen
Psycho_Queen is offline
Mijn kleren maken me wel veel uit.
Zo zien de mensen je in het eerste opzicht trouwens ook, langs de buiten kant.
Ik voel me ook veel beter als ik mooie kleren aanheb, maar daarbij zeg ik wel mooie en niet dure.. Want dure kleren vind ik geldverspilling. Soms hebt je hetzelfde bloesje van een merk, enkel dan zonder merk en 20 x goedkoper, dat vind ik echt schandalig en koop ik dus liever 10 goedkope dingen dan 1 duur. Modebewust ben ik ook wel, maar als ik iets niet mooi vind, vind ik het niet mooi en dan mag voor mijn part zelf de hele wereld het dragen !
Reageren

Regels voor berichten