Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had er 1 maar daar zat een verhaal achter!
Een of andere kerel die mij altijd uitschold, als ik naar school fietste dan ging hij naar zijn werk zeg maar! Jaar of 22 rijdend in een bmw, net pak aan, "hahaha ga naar de kapper, hahaha zeker onder de grasmaaier gelegen met je broek" en meer van die grappen. Toen fietste ik een keer 's avonds naar huis (volgde toen altijd bijles wiskunde) toen zag ik zijn auto staan, toen ben ik ervoor gaan staan en heb zijn ster afgebroken. En later provocerend met zijn ster aan mijn jas voorbij gefietst! Dat was ongeveer begin 2e jaar havo! dus zo'n 3 jaar geleden! Had 'm altijd aan mijn jas of om mijn nek hangen tot ik hem een half jaar terug kwijtraakte ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Triest ventje, dan zeg je toch gewoon iets terug... je heoft zijn spullen toch niet te vernielen? Het is behoorlijk kansloos als je auto emblemen jat... eigenlijk is al het jatten kansloos... beetje voor lozers wiens ouders tekort zijn geschoten in de opvoeding.. |
![]() |
||
Citaat:
Valt me mee dat hij toen de politie niet had gebeld! Had ik wel gedaan als ik hem was!
||
Citaat:
en bedankt dat je 'de alto's' er weer bij haalt, ik heb er een hekel aan om iedereen in een hokje te proppen, maar goed als dat nodig is, ik hoor daar ook bij en ik draag die dingen zeker niet omdat het er 'blits' of 'hip' uitziet, maar gewoon omdat het weer eens iets anders is en zo denkt de rest daar waarschijnlijk ook over... (trouwens niet aanvallend bedoeld, meer als verduidelijking)
||
Citaat:
zal wel mercedes geweest zijn. die hebben sterren. *rijdt zelf bmw* Laat die dingen gewoon zitten ja!! ![]() jij zou 't ook niet leuk vinden als iemand 't zadel of stuur of zo van je fiets zou jatten. 't is gewoon vandalisma en diefstal en degene die 'k aan mijn auto zie rotzooien heeft toch 'n groot probleem. ![]()
||
Citaat:
![]() En ff voor de duidelijkheid, ik ben geen (wannabe) gangstertype ofzo(ik weet het, m'n naam suggereert anders maar dat is een grap waarin m'n initialen zijn verwerkt). |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar kotsen op het kapitalisme vind ik ook nogal raar. Er kunnen wel dingen beter, maar het systeem an sich is toch niet zo slecht? Waar het me meer om ging: ik vind het uitermate vreemd dat sommige mensen schijnen te denken dat het zich toeeigenen en dragen van Mercedessterren op wat dan ook voor wijze een positieve bijdrage kan leveren aan de maatschappij. En dan ga ik er nog vanuit dat er een nobel ideaal achter zit, of ben ik naief en staat het gewoon stoer? Schreeuwen dat het fout is is zo makkelijk, hoezo laten mensen niet zien hoe het wel moet?
||
![]() |
Citaat:
Of vind je het gewoon stoer om te zeggen dat je dingen jat en op je tas plakt, maar eigenlijk gewoon alles uit de plaatselijke buurtwinkel haalt? ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
10 mercedissen met een allochtoon erin 3 mercedissen met een autochtoon erin *generaliseer* *heeft mercedisdealer in de beurt* Ik ken wel iemand die zichzelf ubertrue vindt. Ska fan netje met witteblouse en dan zwarte stropdas en broek zonder dat schijn je geen ubertrue ska'er te zijn vrouwen in zwarte rok/broek en ook witte blouse en zwarte stropdas. en soms ook van die leuke panty's Maar jah iig het ging er dus om dat hij een keer opschool kwam en met zo'n verhaal aan kwam dat hij de hele buurt is langs gereden met een groep vrienden en dan hij alle mercedis sterrenen bwm emblemen dr af bebroken had en een stuk verder weer in de sloot had gepleurd.... reden: jah het zijn kapitalisten.... hmm, Ohkay dan! triest maarjah hij is dan wel ubertrue he ![]()
||
Citaat:
gaat dat de nieuwe mode worden dan? dure trend voor 'de maatschappij' dan...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |