Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2006, 19:33
jipjuh
jipjuh is offline
hayhay mensjes,

ik wou vragen of er een van jullie misschien ervaring heeft met een sauna belt. t lijkt me echt geweldig wanneer dit echt zo makkelijk kan.
ik zag ze op marktplaats al voor 9,00 euro staan dus ik dacht dat het wel niet zou werken.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 19:45
Gothic
Gothic is offline
Je drijft vocht plaatselijk af, wat vanzelf weer terug komt. Het is tijdelijk en helpt dus niet voor afvallen.
Oud 07-12-2006, 20:09
Bloem
Bloem is offline
Haha, dat hebben ze bij Kassa een keer getest, natuurlijk werkt dat niet maar dat toonden ze daar maar even aan.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 20:21
Ceespop
Ceespop is offline
waarom denk je anders dat zo een roting voor maar €9 euro de deur uitgaat? niet omdat hij zo goed werkt denk ik.
Oud 10-12-2006, 00:23
Verwijderd
Citaat:
jøss_1991 schreef op 07-12-2006 @ 21:21 :
waarom denk je anders dat zo een roting voor maar €9 euro de deur uitgaat? niet omdat hij zo goed werkt denk ik.
nee omdat ie kapot is..
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 17:14
Vice
Vice is offline
Misschien dat het helpt tegen menstruatiepijn.
Oud 11-12-2006, 00:13
deesdees
deesdees is offline
ten eerste.. dat ding werkt voor geen meter..
ten tweede.. ik heb er n brandwond aan over gehouden..

ennee. als je iets voor menstruatiepijn wil.. koop een kersenpittenzak bij bijv. kruidvat..
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 08:29
jipjuh
jipjuh is offline
okey dan, thnx allemaal het klinkt allemaal zo mooi maar als ik er centi,meters mee zou afvallen zou k m nooit meer de deur uit doen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 08:45
deesdees
deesdees is offline
dat is dus helaas niet zo.. gewoon blijven sporten en bewegen en zo vet verbranden.. ondertussen thuis elke avond situps! haha.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 18:35
jipjuh
jipjuh is offline
ja dat zou ind kunne,
k fiets elke dag 2,5 uur maar k blijf gewoon t zelfde wegen. waardoor zou ik dit kunnen veranderen?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 19:26
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
jipjuh schreef op 11-12-2006 @ 19:35 :
ja dat zou ind kunne,
k fiets elke dag 2,5 uur maar k blijf gewoon t zelfde wegen. waardoor zou ik dit kunnen veranderen?
minder eten? (NIET TE WEINIG!!!)
Oud 11-12-2006, 20:24
jipjuh
jipjuh is offline
k denk niet dat t daar aan ligt. ik eet 's ochtends een bakje yoghurt. 's middags 2 boterhammen en een pakje sultana. 's avonds normaal avondeten. meestal gewoon vlees, aardappels en groente. tussendoor eet ik meetsal 2 appels. 's avonds soms een koekje ofzow. zou het kunnen dat mijn lichaam hier gewoon aan is gewend waardoor ik niet afval? minder eten lijkt me niet echt handig want k heb dta wel nodig om die 2,5 uur te fietsen.

iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 21:01
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
jipjuh schreef op 11-12-2006 @ 21:24 :
k denk niet dat t daar aan ligt. ik eet 's ochtends een bakje yoghurt. 's middags 2 boterhammen en een pakje sultana. 's avonds normaal avondeten. meestal gewoon vlees, aardappels en groente. tussendoor eet ik meetsal 2 appels. 's avonds soms een koekje ofzow. zou het kunnen dat mijn lichaam hier gewoon aan is gewend waardoor ik niet afval? minder eten lijkt me niet echt handig want k heb dta wel nodig om die 2,5 uur te fietsen.

iemand tips?
Meer eten, je eet veel te weinig, daardoor gaat je lichaam op spaarstand en val je niet af. Dus ga eerst eens eten wat een vrouw op en dag nodig heeft en dan kun je afvallen...

--> grote voedings en gezondheidstopic
Oud 20-12-2006, 18:30
Mystina
Mystina is offline
Je lichaam is ernu ook aan gewend om per dag 2,5 uur te fietsen, daarom val je er niet van af ^^
Oud 20-12-2006, 18:33
Chronocide
Chronocide is offline
Dingen die op de markt staan voor 9 euro lijken me niet echt betrouwbaar.
Oud 20-12-2006, 20:45
lawallan
lawallan is offline
zijn er echt nog steeds mensen die Tell Sell geloven?

Natuurlijk werkt het niet, je verliest alleen een hoop vocht (wat vast niet goed is voor je huid) en na een glas water zit het er weer aan.
Oud 20-12-2006, 23:43
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
deesdees schreef op 11-12-2006 @ 01:13 :
ten eerste.. dat ding werkt voor geen meter..
ten tweede.. ik heb er n brandwond aan over gehouden..

ennee. als je iets voor menstruatiepijn wil.. koop een kersenpittenzak bij bijv. kruidvat..
voor menstruatiepijn lijkt zo'n ding me wel rlxt. Hoe kan je er dan een brandwond van krijgen?
Oud 21-12-2006, 00:09
Lenny K
Lenny K is offline
Citaat:
lawallan schreef op 20-12-2006 @ 21:45 :
zijn er echt nog steeds mensen die Tell Sell geloven?

Natuurlijk werkt het niet, je verliest alleen een hoop vocht (wat vast niet goed is voor je huid) en na een glas water zit het er weer aan.
die spullen zijn niet altijd even slecht, natuurlijk niet 1x vegen en je kamer is schoon of met 3 minuten per dag het lichaam van een bodybuilder, maar sommige dingen zijn best vernuftig en werken best behoorlijk

Regels voor berichten