Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb zelf twee schatten van katten en ik zou ook niet meteen weten wat te doen als deze zo'n hartkwaal zouden krijgen/hebben. Wat is de oorzaak hier van? Is de kat te zwaar of heeft het meerdere factoren? Je vroeg hoe je ermee kan omgaan, wel ik weet het zelf niet precies, maar ik denk dat een keertje wat extra aandacht kan vast geen kwaad ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() hij's superlief, moet ie net een hartkwaal krijgen, zeg! ![]() ![]()
||
Citaat:
maargoed, heel veel succes met jouw kat, ik hoop dattie het allemaal haalt. donorharten inplanteren, daar doen ze niet zo aan bij katten ofwel? das wel een erg zware operatie voor zo'n klein beesie. toch jammer.
|
Jammer...Je moet wel in acht houden dat er ook nog andere doodsoorzaken zijn dan hartkwalen (vergiftiging, aangereden worden enz) en het feit dat ze een hartkwaal heeft minder veel uitmaakt dan je denkt omdat ze ongeveer evenveel kans maakt om aan iets anders te sterven...wat bij mijn 8 exkatten steeds het geval is geweest...
Wees blij als poesie niet veel afziet |
![]() |
|
Mijn kat is vroeger verwaarloost een vriendin van mijn moeder had hem gevonden toen ie vastgebonden zat aan een boom met een heel strak touwtje om zn nek. Zij heeft hem toen meegenomen en zo komen wij dus aan hem. We moesten natuurlijk kijken of alles goedwas met hem dus gingen we naar de arts. De arts allemaal dingen gedaan en kwam tot de conclusie dat onze kat een groot gat in zijn hart heeft. Hij zou nog erg kort te leven hebben, binnen een jaar zou hij er niet meer zijn.
Hij was toen nog geen 1 nu zijn we 17 jaar verder en hij leeft nog steeds ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Algemeen overlijdens topic murwari | 255 | 15-07-2015 09:24 | |
Flora & Fauna |
Hond met hartruis Somebody Special | 12 | 29-03-2003 13:21 |