Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar achteraf gezien (als je hersens dermate uitgegroeid zijn dat 'dingen op langer termijn' wél wat uitmaken, want dat kunnen puberhersens nu juist niet ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ach man, get a life!
als je nog een lief wilt hebben en niet wil aanzien worden als krapul rook dan gewoon ni! je bent waarschijnlijk al verslaafd ofzo bij ons op school heb je een 'rokers-clic'. als je rookt hoor je daar automatisch bij, een van mijn vrienden zelfs! iedereen vind die clic zo krapul! denk er goed over na! |
![]() |
|
![]() |
Mensen die zeggen: ''ik wil roken'' vind ik echt zo ontieglijk DOM he! Echt serieus, waarom wil je roken? Echt wat is de reden daarvoor? Ik rook zelf ook, en ik heb er spijt van dat ik ooit ben begonnen. Als ik een uitreken hoeveel geld ik eraan kwijt ben geraakt door de jaren heen, dan had ik gewoon een, of mischien wel twee mooie sportauto's kunnen kopen. En dat is heel wat leuker en gezonder dan roken. Dus doe het niet, het is niet slim om te beginnen.
Vooral nu niet, nu het weer duurder is geworden :I |
![]() |
||
@Pensionante Waarom stop je dan niet als je het zo vreselijk vind? Ik geloof dat het zwaar kan zijn, maar als je het echt graag wilt? Mooi beroep dat je had trouwens.
Citaat:
3 uitroeptekens? Nu weet de OP nog steeds of het wel écht de moeite waard is om er niet aan te beginnen. Je schrijft conditie wel goed, maar kapot niet? Waar is je dyslexie geloofwaardigheid dan? Ik weet het, sommigen vinden het leuk om te doen alsof ze een prachtig nieuwe taal hebben ontwikkeld, ik vind het leuk om een half uur te doen over een brabbelberichtje terwijl ik nog geen zin heb om uit bed te gaan. |
![]() |
|
wat T_ID zegt is niet helemaal waar. niet iedereen begint uit meeloopgedrag. ik ben toen ik 14 was echt begonnen met roken. en dit deed ik echt niet om een meeloper te zijn. ik deed het omdat ik het leuk vond en de smaak wel lekker vond. ik ben nu bijna 19 en heb tot eigenlijk een jaar geleden bijna nooit gerookt met mensen om me heen.
dus ja dit laat ook weer zien dat niet iedereen rookt om stoer te doen. en ik ben vast niet de enigste. |
![]() |
||
Citaat:
Grapje hoor, sowieso is het grootste deel student hier o.i.d.. Laatst gewijzigd op 11-05-2011 om 19:01. Reden: wie zegt het ooit met een s? niemand die m'n oid zonder punten zag |
![]() |
||
Citaat:
Roken om de smaak is onzin, duurdere sigaren daargelaten. En zelfs daarvan stelt alleen de eerste smaak iets voor. De omgeving moet boeten.
||
Citaat:
en verder wat hanneke zegt niet iedereen heeft dezelfde smaak als jou T_ID. zeggen dat roken stinkt en smerig is is het zelfde als zeggen dat bijvoorbeeld erwtensoep stinkt al smerig is. het is iets wat je zelf vind en niet aan andere op moet dringen. |
![]() |
||
Citaat:
De vergelijking met voedsel klopt daarom ook niet. Voedsel kunnen we eten, teer en zulke stoffen daarentegen kan een mens niets mee, en pikt ons smaaksysteem dus ook niet. Wie het niet gelooft: zet gerust je tanden in een stuk plastic of kunstof, drink gerust een emmer verf of schoonmaakmiddel op. Je zult erachter komen dat onze smaak mede bedoeld is om aan te geven wat eetbaar is en wat niet.
|
![]() |
oh jeeminee! Je WIL roken? De wereld word echt gek
![]() Ik heb 4,5 jaar gerookt standaard pakje per dag. totdat ik adem problemen kreeg en er mee moest stoppen omdat het smerig begon te worden. Ik ben in de herfst vakantie gestopt dat is dus al 7 maanden nu ongeveer. En ik voel me er heel goed bij, en nog een pluspunt! ik hou zoveel geld over dat ik al 8 paar schoenen heb kunnen kopen ![]() Doe het nou maar gewoon niet, of als je het echt persé wilt doen doe het dan alleen op gelegenheden dan word je minder snel verslaafd... hopelijk heb je hier wat aan x |
![]() |
|
Misschien een hele stomme vraag, maar als jij rookt/hebt gerookt dan moest er toch een tijd zijn dat je wílde roken? Tenminste, ik denk dat het overgrote deel van de rokers uit vrije wil is gaan roken, en niet omdat ze met het mes op de keel gedwongen werden tot ze verslaafd waren?
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Ben ik raar? WiFiAppel | 3 | 16-01-2017 20:35 | |
Drugs & Alcohol |