Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder vind ik je tip wel goed: vrijwilligerswerk is prima om zoiets te bekijken! Kijk wel even na hoe het zit met het aantal uren dat je mag doen? En bedenk ook goed dat het dan wel vrijwillig is, maar niet vrijblijvend.. er wordt op je gerekend, net als bij betaald werk (daarom is het ook zo'n goede test).
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar, ontopic; Faalangst is iets dat je kunt overwinnen, dat is een kwestie van nadenken, met of zonder hulp van anderen. Dat hoeft dus geen obstakel te zijn om normaal te functioneren. Of ADD alleen of een andere keuringsgrond nu de oorzaak van afkeuring was, ik zou de TS aanraden een denkproces te veranderen. Niet meer denken aan wat je niet kan, dat is bekend, denk na over wat je wel kan en daarna over wat je wil. Wat je kan kan ik uiteraard niet met een adsl lijn en een server ertussen beoordelen, dat weet iedereen van zichzelf het beste. ![]() Mocht je bij betaald werk aanlanden, maak van een nadeel dan een voordeel, werkgevers vragen je waarschijnlijk over je ADD en eventuele andere zaken, maar leg dan nadruk op dat je je bewust bent van de implicaties (niet beperkingen, dat is een negatief woord) daarvan, en dat het je meer gedreven maakt, wat een voordeel is. Überhaupt vind ik het al een applausje waard dat je ondanks afkeuring op zoek bent naar werk. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als dat onbehandelbaar is dan kan ik me wel degelijk voorstellen dat het te boek staat als afkeuringsgrond, maar voor degene die er aan lijdt lijkt me nog veel rotter, in communicatie komt het over alsof je ongeinteresseerd bent, en niet iedereen zal daar begrip voor hebben.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
4e bij een woning! maar er is altijd een maar, help? Nhoa | 7 | 13-04-2013 10:37 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hulp voor zwervers. hawleri_diva | 57 | 02-11-2008 20:06 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 | |
Psychologie |
Psychiatrische instelling. ScheleKameel | 21 | 26-08-2006 10:06 | |
Werk, Geld & Recht |
WAO en Wajong - overeenkomsten en verschillen. Lorelei | 5 | 23-10-2005 19:08 | |
Werk, Geld & Recht |
Wajong: keuring en de tijd tussen het geld ontvangen Lorelei | 12 | 27-02-2005 16:27 |