Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wij aten vroeger ook 's middags warm :boeren:
||
Citaat:
Het enige is dat ik nooit zin heb om warm te eten zo vroeg. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
een discussietopic openen over waarom mensen tegenwoordig opeens bewuster worden van wat ze eten waar ook meteen dat soort vragen kunnen worden gesteld? of is dat juist aanmoedigen? ik vind verhoogd bewustzijn van wat we consumeren niet per se slecht |
![]() |
||
Citaat:
Het is wat mij betreft logischer niet warm te eten en in relatief kleine of middelmatige porties te eten, meerdere malen per dag. Dan belast je je spijsvertering gelijkmatig waardoor er geen ups en downs of vermoeidheid optreedt. Er zijn een aantal andere argumenten tegen het 'grote/warme' maaltijd in de avond princiepe, andere keer misschien. Om de vraag van TS te beantwoorden is het belangrijk te weten wat de lunch of het avondmaal concreet bevat qua ingredienten. Het avondmaal is per definitie een te late maaltijd omdat de zon meestal al onder is. Dan hoor je te slapen. Wanneer de zon onder gaat slaap je en wanneer de zon op gaat wordt je wakker. Maar ja, zo natuurlijk leven we tegenwoordig niet meer. Zouden we ook zo weinig vrije tijd in de winter hebben. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontbijten als een koning, Lunchen als een prins, Dineren als een bedelaar ![]() Dat is het beste voor je lichaam, dus van veel calorien naar steeds minder toe. Laatst gewijzigd op 29-01-2007 om 10:32. |
![]() |
|
|