Hehe

Dat bedoel ik nu met die vrolijke toon die af en toe als een ster in jouw gedichten boven water komt. Wat een beeld gebruik ik nu, ach, als het maar duidelijk is voor jou
Heel leuk ritme, vond ik het wel. Het draaft door tot op het moment dat je er opzettelijk even uitvalt, als je de scherf ziet liggen op de grond... en jouw blote voet jammergenoeg net even later... pinnig mooi

Hoewel... hopelijk heb je dat ongelukje niet echt meegemaakt, op dat mooie eiland, anders, k'hoop dat het niet te veel pijn deed

Geen diepgaand gedicht, zouden sommigen schrijven. Maar dat zeiden velen ook over Herman De Coninck, terwijl die alleen maar probeerde om een klein stukje werkelijkheid te vatten, omdat de hele wereld in een gedicht dragen niet mogelijk is. Ze hebben ongelijk. Voor mij heeft deze stijl van dichten heel veel diepgang. De wereld is een te grote inspiratie voor ons, kleine mensjes. Wat we schrijven, is puur gevoel, pure beschrijving van wat we voelen en zien. Ik zag even het eiland, het strand, de zee. Door de kleine dingen die je beschreef. Een mooie schets, een mooie stukje poëzie.
Groetjes, Dreampoet