Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2002, 14:15
The_Cure
The_Cure is offline
Wat moet ik mij eigen voorstellen bij een taak die je krijgt bij de overgang...????

En dan speciaal voor Natuurkunde??? want die heb ik gehad bij overgang van vwo4 naar vwo5

heeft iemand dit welleens gehad en wat stelde dat voor??

plz antwoord!!!!!!
Oud 08-07-2002, 14:31
Sommetje
Sommetje is offline
Zelf heb ik nooit een taak gehad en verwacht dat ook dit jaar niet (omdat mijn cijfers wel binnen de overgangsnorm passen) en ik heb ook sinds de derde geen natuurkunde meer, maar ik kan je vertellen wat een taak zo ongeveer inhoudt. Het kan zijn in de vorm van een toets over heel veel stof die je meteen na de vakantie moet maken (kan je heel leuk in de vakantie natuurkunde gaan leren ), maar het kan ook in de vorm van veel opgaven die je moet maken en na de vakantie moet inleveren. Je zal er -denk ik- best veel tijd aan kwijt zijn, maar ja, dan ben je wel over.

Veel suc6!
Oud 08-07-2002, 14:40
The_Cure
The_Cure is offline
iemand nog meer ervaringen??? of info over onderwerp??
Oud 08-07-2002, 17:16
Go
Go is offline
Een taak? Ik heb dat in ieder geval niet. Geen idee wat ik me daar bij voorstellen moet.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 19:05
Desp
Desp is offline
Ehm.. dat is toch iets wat je moet doen om een onvoldoende op te halen of een achterstand?

Dat ligt dus een beetje aan het vak waar je een onvoldoende/achterstand bij hebt... Wat de taak is, tja... misschien in de vakantie het gemiste werk inhalen, en daarna een proefwerk erover maken, of een werkstuk maken...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 12:56
Sommetje
Sommetje is offline
Vandaag kreeg ik de brief met de bevesting dat ik naar 6vwo bevorderd ben. Ik had ook niets anders verwacht, want op cijfers en handelingsdelen ben ik over. Ik lees verder en zie dat ik een taak voor Engels heb gekregen. Ik heel kwaad natuurlijk. Vooral omdat mijn mentor (in wie ik toch al niet zo'n vertrouwen heb) me dat gisteren telefonisch hoorde door te geven en dat deed die stomme trut niet. Ik moet het donderdag (samen met mijn rapport ophalen), maar ik heb daar dus geen ervaring mee. Ik merk het wel, maar in ieder geval ben ik over. Wel vind ik het vreemd, want aan leerlingen die naar het eindexamenjaar toe gaan, worden normaliter geen taken gegeven. Je bent bevorderd of niet. Maar ja, mijn lerares Engels wilde niet dat ik overging (en zei ook tegen mij dat ik mijn eindexamen Engels ook wel nooit zou halen), maar ik had niet te veel onvoldoendes, dus zal er wel als compromis zijn uitgekomen om mij dan maar een taak mee te geven om mijn docente Engels een beetje rustig te houden. Ik ben over en daar gaat het om en dat kon niemand tegenhouden, want voor mijn schoolexamen sta ik heel erg fantastisch. Nou, ik zie het donderdag.

Doei en veel succes!!!!!!!!
Reageren

Regels voor berichten