Vandaag kreeg ik de brief met de bevesting dat ik naar 6vwo bevorderd ben. Ik had ook niets anders verwacht, want op cijfers en handelingsdelen ben ik over. Ik lees verder en zie dat ik een taak voor Engels heb gekregen. Ik heel kwaad natuurlijk. Vooral omdat mijn mentor (in wie ik toch al niet zo'n vertrouwen heb) me dat gisteren telefonisch hoorde door te geven en dat deed die stomme trut niet. Ik moet het donderdag (samen met mijn rapport ophalen), maar ik heb daar dus geen ervaring mee. Ik merk het wel, maar in ieder geval ben ik over. Wel vind ik het vreemd, want aan leerlingen die naar het eindexamenjaar toe gaan, worden normaliter geen taken gegeven. Je bent bevorderd of niet. Maar ja, mijn lerares Engels wilde niet dat ik overging (en zei ook tegen mij dat ik mijn eindexamen Engels ook wel nooit zou halen), maar ik had niet te veel onvoldoendes, dus zal er wel als compromis zijn uitgekomen om mij dan maar een taak mee te geven om mijn docente Engels een beetje rustig te houden. Ik ben over en daar gaat het om en dat kon niemand tegenhouden, want voor mijn schoolexamen sta ik heel erg fantastisch. Nou, ik zie het donderdag.
Doei en veel succes!!!!!!!!