Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2007, 16:50
lso
lso is offline
Ik heb jullie raad echt nodig! Ik ben gisterenavond bij een vriendin en haar vriend (A) iets gaan eten. Daarna zijn we met vrienden van haar vriend (A) uitgeweest. Eén van die jongens sprak mij direct enorm aan maar ik ben van het schuchter type dus dat heb ik niet direct laten merken.

Ik heb me met mijn vriendin heel goed geamuseerd. Haar vriend deed dat met zijn bende vrienden ook . Op een gegeven moment waren we al op de terugweg naar huis toen A zijn vriend (op wie ik een oogje heb) nog een smsje stuurde. Ik zei toen met een knipoog: "Zet er maar bij dat ik hem heel erg sympathiek vind". In plaats van het zo te formuleren heeft hij in een appart berichtje gestuurd: Nog speciale groetjes van één van ons drieën...

Ondertussen is het al de hele dag stil geweest. Ergens vind ik dit niet eigenaardig. We hebben ons elk met onze vrienden geamuseerd en niet erg veel contact gehad. Aan de andere kant wil ik dit niet laten rusten echt graag eens met hem afspreken. Laat ik dit best nog even rusten? Vraag ik dat gsmnummer en contacteer ik hem?

Enerzijds wil ik me niet te opdringerig opstellen. Anderzijds ga ik nog zelden uit doordat mijn vrienden zich ondertussen al "gesetteld" hebben en daar minder behoefte aan hebben. Voor mij lijkt dit een reden te meer om eens mijn stoute schoenen aan te trekken ...

Maar hij reageert zelf niet op dat smsje... Dus misschien moet ik daar al mijn besluit uit trekken? Of kan het ook andere redenen hebben?

Bedankt!

x

Laatst gewijzigd op 01-01-2007 om 16:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2007, 16:53
Verwijderd
Citaat:
lso schreef op 01-01-2007 @ 17:50 :
Vraag gsmnummer en contacteer
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 17:01
Tiño
Tiño is offline
er zijn zat mensen die nu nog slapen enzo, geef het een paar dagen en contracteer em daarna nog voor een verzoeknummer.
Oud 01-01-2007, 17:07
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-01-2007 @ 17:53 :
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 21:20
kous
kous is offline
hey meid , weet je.

Je moet gewoon jezelf zijn , bel hem op , spreek er wat mee vraag het hem desnoods. Gewoon zeggen wat je denkt --> is HEEL moeilijk hoor
Maar is de enige manier om direct te weten wat hij voelt.

Ik kan het zelf niet iemand opbellen en hem/haar dan vertellen dat ik hem graag mag en hij er ook zo over denkt.

Het rare is dat je ook makkelijker spreekt met iemand die je gewoon spreekt voor de lol dan met iemand waar je iets voor hebt Als je die 2 samen kan brengen dan ist bingo ^^ maarjah is niet makkelijk.

Veel succes , en als hij het niet is. Dan is er zeker een ander gleukkig persoon

Laatst gewijzigd op 01-01-2007 om 21:22.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 22:00
EggeD
EggeD is offline
ja een januari is niet echt de dag dat je achter dat soort subtiele smsjes aan gaat denk ik, dus bel em maar, vindt ie leuk.
Oud 01-01-2007, 22:03
kous
kous is offline
Alle mannen vinden het leuk opgebeld te worden echt waar. Om het even door wie ,behalve door hun mama die belt voor het 1 oft ander.
Oud 01-01-2007, 22:07
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-01-2007 @ 17:53 :
Oud 01-01-2007, 22:31
lso
lso is offline
Heb zijn nr nu al.. (stap 1)

Maar...

Ik ben wel heel erg schuchter Dus doodleuk bellen naar die jongen zit er voorlopig niet in...

Ik kan een "eigen" bericht proberen? Een vraag stellen en daarmee ook duidelijk genoeg zijn? Indien hij niet zou antwoorden is het even duidelijk en minder moeilijk dan rechtstreeks? Is natuurlijk weer onpersoonlijker maar ik ken hem niet echt hé...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 22:53
EggeD
EggeD is offline
anders doe je iets wat er tussenin zit: bellen op een onmogelijk tijdstip zodat je iets op zn voicemail moet inspreken ! persoonlijk maar toch geschikt voor de schichtigen onder ons
Oud 01-01-2007, 23:04
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
meestal reageren jongens niet op smsjes, dus ik zou hem bellen als ik jou leeftijd had he
Oud 02-01-2007, 12:17
Teerbal
Teerbal is offline
Citaat:
fotj_undercover schreef op 02-01-2007 @ 00:04 :
meestal reageren jongens niet op smsjes, dus ik zou hem bellen als ik jou leeftijd had he

Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 12:59
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
EggeD schreef op 01-01-2007 @ 23:53 :
anders doe je iets wat er tussenin zit: bellen op een onmogelijk tijdstip zodat je iets op zn voicemail moet inspreken ! persoonlijk maar toch geschikt voor de schichtigen onder ons
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 15:50
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
EggeD schreef op 01-01-2007 @ 23:53 :
en dan een miljoen keer sorry zeggen omdat je hem wakker belt
Oud 02-01-2007, 16:12
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Pluis schreef op 02-01-2007 @ 16:50 :
en dan een miljoen keer sorry zeggen omdat je hem wakker belt
en dan een jaar later daar samen om lachen
Oud 02-01-2007, 16:17
kous
kous is offline
Bellen , geen sms , ik heb hetzelfde gedaan leuke babbel gehad eens afgesproken enzow , verkeer er niet mee hoor maar tis wel een vriendin nu veel wijzer dus hehe XD
Reageren

Regels voor berichten