Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Ik zei:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zie wel dat je koppig blijft volharden ook al is zelfs de syllogistiek propositielogica en predicatenlogica tegen je. Ik ben niet van plan nu nog door te gaan het topic zakt vanzelf wel weg. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat mij betreft begeef je je op dit moment écht op de grens tussen enthousiast discussiëren en simpelweg als een paranoïde dwaas om je heen slaan.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier, deze heb ik zelf bestudeerd: linkje |
![]() |
||
Citaat:
Maar hier ontkrachtte ik ze: http://forum.scholieren.com/showthre...&pagenumber=10 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals Mark ook al (min of meer) heeft aangehaald in het vorige topic. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus, o almachtig logisch redenerende mede-forummers: Wat is de definitie van "de beste werknemer", die bedoeld wordt in de post van Mephostophilis? Zonder de (deel)verzamelingen te definieren is het niet mogelijk de stelling van Mephostophilis te bevestigen of te ontkrachten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...=&pagenumber=1 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De discussie ging over of een overheidssubsidie voor werkgevers om ze te stimuleren allochtonen in dienst te nemen zinvol cq. wenselijk is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wetgeving die het verplicht zou maken om in een bedrijf een representatief beeld van de samenleving weer te geven, lijkt me wenselijker, hoewel het nog steeds een fout signaal kan geven richting de allochtonegemeenschap. Op termijn moet er gewerkt worden aan een mentaliteitsverandering van zowel de autochtone als allochtone bevolking. Het 'wij' en 'zij' denken moet worden weggewerkt. Dit moet niet middels assimilatie of verplichte inburgering, want wat is er nu eigenlijk mis met het accepteren dat we allemaal anders zijn?! Ik denk dat we moeten aanvaarden dat het huidige probleem pas kan opgelost worden vanaf de volgende generatie, denk aan school die hierbij een belangrijke rol kan spelen. |
![]() |
||
Citaat:
Ze pakken niet de ware oorzaak aan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik zie hier weer het begin van precies dezelfde discussie met precies dezelfde zetten, dus ik trek me langzaam maar zeker discreet terug.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij de eerste generatie was er ook al sprake van racisme en discriminatie, maar dit uitte zich niet in criminaliteit, want de eerste generatie ervaarde dit als normaal bij hun nieuwe situatie. Zij vonden hiet niet fout dat ze werden gediscrimineerd, want ze waren hier sowieso beter af dan thuis. Het probleem is pas ontspoord toen de derde, zo je wil tweede, generatie zich aan onze normen conformeerde en ervaarde dat ze op basis van de hun toegeschreven status nooit de vooropgestelde doelen binnen onze maatschappij kon bereiken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als y kunstmatig gunstiger wordt gemaakt, is deze geschikter dan x. Ergo: de meeste geschikte wordt nog steeds aangenomen. Komen we weer terug op: wat is de definitie van "de beste werknemer"? |
![]() |
||
Citaat:
Het is echter de vraag of er een politieke en maatschappelijke wil voor is. Overigens zou een extern conflict deze evolutie kunnen bespoedigen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De beste werknemer is de meest productieve. In hoeverre de werkgever vooraf de productiviteit van de werknemer kan beoordelen doet eigenlijk niet zo veel ter zake, waar het vooral om gaat is óf, en zo ja in welke mate, die beoordeling afhangt van autochtoon of allochtoon zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|