dit is niet voor mij, maar voor mijn nicht (moest het ongeloofwaardig klinken, check psychologieforum, ik ben momenteel niet in de mood voor dit soort zaken)
Ik ken al een hele tijd een hele aangename jongen. Ik ken hem nu al ongeveer 3 jaar en het contact dat we met elkaar hebben gaat vaak van weinig tot heel veel. Nu zitten we weer in een fase dat we elkaar veel sms'en en bellen.
Het klikt altijd heel goed en we voelen elkaar heel goed aan. Maar hij heeft een enorm druk leven (studeren, werken, is een echte familieman dus daar brengt hij ook veel tijd door) en dat is ook de reden dat we niet altijd even veel contact hebben.
Nu is mijn vraag eigenlijk, altijd als ik met hem wil afspreken, moet dit lang op voorhand. Hij komt dan wel zijn afspraak in kwestie na, maar ik krijg altijd maar het gevoel dat ik moet zeuren voor hij tijd voor mij heeft. (al weet ik echt wel dat hij het druk heeft.) Maar dan komt het over alsof ik meer van hem verwacht dan hij van mij.
Als we samen zijn is het altijd een leuke tijd, veel lachen, veel plagen.
Vandaag waren we weer eventjes samen, en toen hebben voor het eerst in al die jaren gezoend. Het was heel leuk, maar het negatieve punt is, dat het nu weer een tijdje duurt voor ik hem zie (terwijl hij op 2km woont).
Kan dit lukken, of wilt hij mij misschien gewoon niet op de eerste plaats zetten? Wel is het zo dat ik door mijn werk door de week zelf nooit tijd heb en we dus sowieso enkel in het weekend kunnen samen zijn.
|