Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als ik zo'n bui heb, dan moet mn vriend me het liefst ff met rust laten, en me zeker geen gelijk geven. Wel heb ik dan graag het zinnetje 'schat, denk even na en relativeer een beetje' er achter aan. Hij, en jij wss ook wil zn vriendin graag gelijk geven, maar soms is dat onredelijk, en daar word jij ook niet gelukkiger van.. Ik zou zeggen; probeer het gewoon nog even, of las een break in, dat jij of zij even ergens anders kan gaan wonen. Dan besef je je vaak hoeveel je om iemand geeft, hoeveel je iemand mist etc etc. Meteen uitmaken, zeker als je samenwoont (huur of koop btw?) is soms té rigoureus. Succes! |
![]() |
||
Citaat:
Zij zou hetzelfde moeten doen. En dan de tijd die je dan wel aan elkaar besteed wat specialer maken. Ga wat leuks doen, erop uit ofzo, weekendje weg of kleine dingen zoals lekker koken, romantische setting creeëren etc. Ik zeg niet dat je dat dag in, dag uit moet doen. Maar je moet weer plezier krijgen in je relatie en daarbuiten. Laatst gewijzigd op 06-01-2007 om 10:23. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Achterneef en achternicht | Geheime relatie | equalized | 13 | 16-02-2013 13:14 | |
Liefde & Relatie |
probleem in langdurige relatie MinnieM | 28 | 11-01-2008 18:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Relatie en geloof Martyr | 90 | 02-06-2005 15:55 | |
Liefde & Relatie |
Jaloezie/faalangst/relatie probleem Icemancool | 26 | 04-11-2004 00:27 | |
Liefde & Relatie |
relatie-probleem (on a break) Babs123 | 7 | 22-02-2004 18:52 | |
Liefde & Relatie |
Relatie doorzetten of niet verwijderen_aub | 26 | 09-01-2004 17:40 |