Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En je moet de 3e zin laten zoals die was, is mooier dan busy.
|
Sorry hoor, maar wat is dit voor een gezeur om een gedichtje dat niet af is en waarvan de helft misschien wel gejat is..
Het is simpel, uitgekauwd thema, cliche woorden.. niets nieuws en absoluut niet interessant dus. Mijn tip.. begin met een nieuw gedicht.. eigen ideeen, eigen woorden.. iets origineels of een nieuwe kijk op of vorm van een klasiek thema. Succes!
||
![]() |
Citaat:
|
>kwil niks zeggen
Doe dat dan ook niet ![]() >maar ik heb hem zelf verzonnen kan best zijn dat de eerste 2 zinnen al door >iemand anders zijn gebruikt. maar ik weet niet eens wie dat zijn. Ik ook niet.. daarom zeg ik ook niet dat je het gejat hebt, maar staat er MISSCHIEN.. anderen zeggen dat je ze gekopieerd hebt. Ik reageerde eigenlijk vooral op de inhoud.. Steek liever je tijd in werken aan een mooi leuk origineel gedichtje dan aan het posten van en discussieren over 4 niet zulke sterke regeltjes tekst. SounD... ziet liever andere gedichtjes bovenaan de lijst staan...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Zeeliederen Aletta Jacobs | 3 | 05-01-2011 12:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Grijs (kort begin) stout! | 2 | 04-05-2003 18:16 |