Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder zou ik het lekker laten voor wat het is, zou geloof ik zelfs nieteens stoppen, als het relaxed is, met het 'sex with the ex' gebeuren. Kan me overigens niet voorstellen dat je daar een goed gevoel aan over houdt, maar dat terzijde |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dergelijke relaties zijn met kerels zoals hem hoe dan ook al gedoemd te mislukken, dat lijkt me niets nieuws. Dus of jij het haar nu vertelt of niet, vroeg of laat ontdekt zij het toch wel, of ze moet echt ogen in haar tenen hebben zitten ofzo.
Je hoeft het haar niet eens te vertellen, maar bewaar het respect voor je mede-mens een beetje en wees zelf sterk genoeg om te zeggen "Godverdomme en nu kappen we ermee". Als je hier niet toe in staat bent, prima, dan vertel je het haar alsnog en dan zien jullie wel hoe het loopt. Probeer gewoon het contact te verbreken, want hier heeft niemand iets aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat ook in deze situatie. En ik kende de nieuwe vriendin van mn ex. Dus voor mij was het nog iets lastiger. Ik heb toen besloten om het niet meer te doen, hoe lastig dat ook was, gemengde gevoelens etc etc. Als je wijs bent en jezelf ook niet langer wil laten kwetsen dan stop je er mee. Het is niet voor niets je ex, als er een kans is dat jullie weer samen komen, dan komt die vanzelf wel.
En het is hopen dat hij eerlijk genoeg kan zijn tegen zijn nieuwe vriendin.. Succes |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou ook echt niet van de ex van mijn vriend waar hij mee vreemdgaat dat willen horen... ik zou idd wel tegen hem zeggen dat het een kutactie is, maar waarschijnlijk kan dat meisje hem toch niet zoveel schelen en is ie ook gewoon maar bij haar omdat hij anders alleen is
dus, wat iedereen al zegt: contact verbreken |
![]() |
|
![]() |
Ik heb hem een mail gestuurd met dat ik het van hem niet eerlijk tegenover haar vond en dat hij het maar aan haar moet gaan vertellen. Ook heb ik gezegt dat het van mij ook fout was, maar dat hij degene is die zijn vriendin bedriegd en daar dus ook voor kiest en ik het niet eerlijk vind dat hij meteen al vreemd gaat.
|
![]() |
|
ach joh, jij hebt je lolletje en het is zijn relatie die hij hiermee verpest. we kunnen nou eenmaal niet opkomen voor alle vrouwen he
![]() en ik denk; - dat je toch stiekem hoopt, miss onbewust, dat 'ie haar dumpt en weer bij jou komt. - Offf dat ie haar kwijtraakt en zich lekker vervelend en alleen voelt (hij heeft jou ook vervelende dingen geflikt toch, dus een klein beetje wraak is nooit mis)
||
![]() |
Citaat:
Het is toch niet mijn schuld dat hij het doet terwijl ie een vriendin heeft. Oke ik doe er ook aan mee, maar dat hij blijkbaar niet genoeg voor zijn vriendin voelt om het niet te doen is niet mijn schuld (even ter verduidelijking: hij is er mee begonnen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hij is je ex en het zal niet voor niets uit zijn tussen jullie. Accepteer dat het uit is en ga niet meer met hem naar bed. Dat lijkt me om te beginnen erg handig. Of je het zijn vriendin moet vertellen weet ik niet, dat is aan jou...maar ik vind dat jij zeker net zo verkeerd bezig bent als je ex, ik zou het dus ook niet raar vinden als dat meisje ook op jou boos wordt als je het haar verteld (als ze je al gelooft). |
![]() |
|
![]() |
Ik bedoelde daar mee te zeggen dat hij de verantwoordelijkheid heeft genomen om met mij seks te hebben terwijl hij een vriendin heeft en dat in princiepe eigenlijk niet mijn probleem zou moeten zijn, zei het niet zo dat ik het eigenlijk heel lullig vind voor haar. Als ik hem op zijn fouten wijs en hij doet daar niks mee is dat niet mijn probleem. Ik vind het alleen lullig voor haar.
(overigens kan ik er niet echt mee zitten dat ze boos op mij zou worden) |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik snap niks van Luki's posts... vraag me af of die wel denkt
![]() denk idd dat Urm de spijker op de kop sloeg dus hierbij: natúúrlijk moet je het tegen zijn nieuwe vriendin zeggen, dat vindt zij vast gewéééldig. en je ex zal dat je vast ook in dank afnemen. dan is iedereen weer gelukkig. dus ga je gang. kom op, vertel het dan. je mag! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
ex Verwijderd | 8 | 27-02-2006 17:15 | |
Liefde & Relatie |
hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP devilcat | 84 | 31-03-2004 10:16 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
euhm......hebben jullie weleens gestookt in een relatie van een ander?¿ Lilything | 95 | 11-05-2003 23:30 | |
Liefde & Relatie |
ben ik vreemd?? dat sommige dingen van me ex nog zo gevoelig ligt bij mij?? **~yvie~** | 10 | 10-10-2002 19:36 |