Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2007, 09:41
looneylover
looneylover is offline
Hallo mensen..
ik had even een vraagje, wij moeten voor biologie een spreekbeurt houden over aids.
nou moet het gaan om de verspreiding van aids over de hele wereld. wij zijn op zoek naar vertrouwbare gegevens over de percentage aids in alle landen..
heeft iemand misschien een idee waar je dat op internet kan vinden?? want wij krijgen geen fatsoenlijke gegevens..

danke,
groetjes looneylover
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2007, 09:50
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
looneylover schreef op 30-01-2007 @ 10:41 :
Hallo mensen..
ik had even een vraagje, wij moeten voor biologie een spreekbeurt houden over aids.
nou moet het gaan om de verspreiding van aids over de hele wereld. wij zijn op zoek naar vertrouwbare gegevens over de percentage aids in alle landen..
heeft iemand misschien een idee waar je dat op internet kan vinden?? want wij krijgen geen fatsoenlijke gegevens..

danke,
groetjes looneylover
Heb je al bij de WHO (World Health Organization, Wereldgezondheidsorganisatie), als zij cijfers geven, kun je wel min of meer aannemen dat die betrouwbaar zijn: WHO is een organisatie die nauw samenhangt met de UN (Verenigde Naties) (of er zelfs deel van uitmaakt, weet ik niet zo direct meer).

Zij hebben genoeg informatie over AIDS, en als je goed kijkt, zie je zelfs links naar een speciale site over AIDS (met recent cijfermateriaal).
Oud 30-01-2007, 15:55
vtxm
vtxm is offline
Je kan ook informeren bij Unicef (www.unicef.nl ), Oxfam Novib (www.oxfamnovib.nl ) en Het Rode Kruis.
Oud 30-01-2007, 17:29
Verwijderd
voor mijn cursus evolutionary analysis was het hiv virus een casestudy, en de meeste data daarvoor (die in het boek stond)kwam van UNAIDS. dit lijkt me dus een betrouwbare bron. je kunt het zelf opzoeken op http://www.unaids.org/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten