Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb het idee dat de 'actieve golf', de mensen die ongeveer even lang als of net iets langer dan ik hier zitten, het nu flink druk heeft met andere dingen, terwijl we geen nieuwe 'generatie' hebben aangesteld om het van ons over te nemen. Zo ervaar ik het tenminste voor mezelf. Nu valt er dus even een gat. Btw, we kunnen het nu wel hebben over de ongewenste rust in dit subforum, maar kijk eens hoeveel reacties dit topic al heeft in een zo kort tijdsbestek. ![]()
||
Citaat:
Ik ben het eens met Homehapero, en met Orpheus over de twijfelachtige waarde/kwaliteit van wat er dan wél geschreven wordt, maar wat doe je er aan? Ik vind LUH-3417 een toegewijd forumbaas. Daar ligt het zeker niet aan. Maar hoe zit het trouwens met die verhalenwedstrijd van 30 januari? Afgelast? Ik moest toen aan mijn schrijfcursus dus kon niet meedoen.
||
Citaat:
![]() En ik vrees dat er te weinig inzendingen waren bij de verhalenwedstrijd, wat toch ook weer komt door dat moeilijke thema ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik herken trouwen wel veel van wat mensen hier zeggen. Ik schrijf minder verhalen en als ik schrijf is het óf voor de regionale krant die er wat voor betaald, óf voor een wedstrijd. Daarnaast pen ik nogal wat sollicitatiebrieven en hoewel het niet allemaal literaire meesterwerken zijn die binnenkort in een bundel verschijnen, kosten ze wel tijd en energie. Ik hoop dat het rond de zomer weer actief wordt. Tot die tijd kunnen we alleen maar als een debiel alles wat geplaatst wordt lezen en de grond in kraken* of de hemel in prijzen. ![]() LUH-3417 *Met een gepaste dosis respect, allicht. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat schrijf jij in je dagboek? ArtemisQ | 82 | 01-05-2005 13:07 | |
Verhalen & Gedichten |
help mee boek te schrijven kettingboek | 27 | 03-08-2003 13:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Wanneer zijn jullie begonnen met schrijven? marlies | 10 | 16-01-2003 17:13 | |
Psychologie |
In een dagboek schrijven... wat voor nut/doel heeft 't voor jou? Signy | 60 | 29-10-2002 19:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrijf klootzak2001 | 2 | 06-08-2002 15:04 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom ik schrijf The one who I am | 8 | 19-01-2002 16:01 |