![]() |
|
![]() |
Ik zou graag een kettingboek schrijven. De bedoeling is dat iedereen die wil een deel van het boek schrijft. Het werkt heel simpel. Je kijkt hoe het verhaal tot nu toe gaat. Je gaat zelf aan de slag en schrijft een stuk (maximaal 4 pagina's en dat zet je dan hieronder neer, VERDER STUUR JE EEN MAILTJE MET JOUW DEEL VAN HET VERHAAL NAAR kettingboek@hotmail.com).
Voor dat je begint met schrijven zet je hieronder ff neer dat jij bezig gaat, anders krijg je problemen doordat meerdere personen bij het zelfde stuk beginnen. Ik hoop dat we een goed boek krijgen. Hier is de openingszin. Vlak voor zessen verliet hij het kantoor...... En schrijven maar!!! ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uitzonderlijke kwaliteit wordt het niet, al is het alleen maar omdat er gewoon geen echte schrijvers op dit forum zitten. (Don't get me wrong, ik bedoelde dat nog niemand hier een boek heeft uitgegeven!) Verder ben ik het met de argumenten van Tisch en Oeski eens: teveel schrijfstijlen, te weinig talent en teveel verhaallijnen... Het is leuk als een project, maar aan serieus uitgeven moet je niet eens dénken! |
![]() |
|
Als je een minimumbijdrage instelt, moet je zelf ook niet gewoon een beginzin opgeven. Dat duidt een beetje op een gebrek aan inspiratie bij jezelf.
Het ontbreken van een plot lijdt wellicht wel tot problemen. Misschien moet je daar voordien even over discussiëren. Ik begrijp het idee wel, bij sommige verhalen die hier gepost worden, verzien ik soms ook zelf een vervolg. Maar of het ook werkt.. ?
|
![]() |
He allemaal.
tuurlijk begrijp ik wel dat de kans erg klein is dat het zo'n goed boek word dat hij kan worden uitgegeven omdat er inderdaad maar een klein percentage goede schrijvers onder ons is. Maar het lijkt me gewoon leuk om te kijken wat er uit komt.... Dus wil iemand het eerste stuk schrijven, als dat er eenmaal is..... Kvind namelijk niet leuk om zelf dit te doen, kheb zelf al wel diverse verhalen geschreven, maar kwil is kijken wat het word als allemaal onbekenden dit doen... Alvast bedankt..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Tuurlijk is het goed als je het eerste gedeelte schrijft. Mail maar naar kettingboek@hotmail.com. Ik kijk dan wel even welke me het beste lijkt en die zet ik hier wel neer, dan kan er verder op worden geschreven
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Help! Eigen boek schrijven. xMia.! | 5 | 21-03-2016 19:03 | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Onbestemd Verwijderd | 30 | 07-11-2012 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help! wie wil helpen met mn beschouwing feminisme voor ne??!! lotte18 | 0 | 25-02-2003 15:16 |