Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2007, 12:19
Wap
Wap is offline
Okay..

In September heb ik een jongen leren kennen (c)(22 jaar)
Een zwaar relaxte gast, vrijwel dezelfde smaak als mij.
We hebben een paar keer afgesproken, en na de 4de ''date'' gezoend. Hij vond dat hij lang genoeg had gewacht.
Ik voelde niks speciaals or whatever toen hij mij zoende, en dit bracht mij aan het denken.
Wat voel ik precies voor hem?
In het begin keek ik er erg naar uit om naar hem toe te gaan, ik mistte hem, en het bij hem zijn.
Maar na die zoen, is dit alles in een keer verdwenen..
Ik heb hem dan ook daarna uitgelegd dat het niks zou worden tussen ons omdat het gewoonweg niet wederzijds was, en dat ik mijn gevoel niet kon veranderen..hoe erg ik dat ook zou willen om hem niet te kwetsen.

Ik heb hem toen een maand niet gezien, tot oud&nieuw.
We waren in dezelfde kroeg, en natuurlijk gewoon even gepraat.
Snachts probeerde hij mij ineens te zoenen, en ben ik gauw weggelopen..
Hij belde mij naderhand op om 5 uur s'ochtends, hij was goed zat zo te horen. Hij bleef herhaaldelijk zeggen dat hij van mij hield, dat ik het meisje voor hem was, en dat hij nog elke dag aan mij denkt. Erg lief dat hij dat zo zegt, maar voor mij was er ook niks veranderd, ik voelde nog steeds nikds voor hem..en dit dan ook weer duidelijk gemaakt.
Na dat telefoontje, zag ik hem wel in de kroeg, maar hij keek me amper aan.
Hij begon te lullen met zijn maten over mij, zelfs tegen mijn vrienden. (gelukkig weten die beter)

Ik leerde toen op een vrijdagavond een jongen kennen (m), waar het gewoon mee klikte. We zijn toen naar zijn huis gegaan, en hebben daar met wat mensen een after-party gehad. Ik heb toen met die jongen gezoend, en kwam er daarna ff achter dat het een goeie maat was van C.
ik wist niet zo goed wat ik hiermee aan moest..hij had ook verhalen gehoor over mij van C. maar hij trok zich daar niks van aan, hij vond me er niet minder om.
De week er op, hoorde ik tijdens het winkelen met een vriendin van mij, dat C. had gevraagd aan een maat van ons, of die niet kon regelen dat ik die avond niet naar de kroeg kon komen waar we beiden heen gingen. Die maat haf gezegd dat hij z'n zaken zelf maar moest regelen, hij ging zich er niet mee bemoeien.
Dusch..

Savonds met wat meiden naar de kroeg , M. was er , en C. dus ook. Het was allemaal harstikke gezellig, totdat er een meisje naar mij toe kwam gelopen met de vraag ''mag ik jou voor 11 euro in elkaar slaan?''
Ik vroeg van wie dat af kwam..C. dus..en bedankte haar..
Ik ben toen naar C. toe gelopen en gevraagd waar hij mee bezig was..zijn reactie ''rot op trut, ik wil je niet zien''
ik heb hem dus even duidelijk gemaakt dat hij enorm kinderachtig bezig was, en toen weggelopen. Na even gepraat te hebben met een vriendin ben ik weer naar binnen gegaan, en hebben we onze avond gewoon weer voortgezet. Uiteindelijk zijn we met M. mee naar huis gegaan, en hebben we daar weer de after-party gehad.

Nu hoor ik dus dat C. nog steeds over mij verhalen loopt rond te strooien die wss niet eens waar zijn..want zoveel weet hij niet over mij.
Maar toch knaagt dit allemaal wel enorm aan mij, omdat hij het toch tegen zijn maten (wat ook mijn vrienden zijn) zegt..en ik nu scheef wordt aangekeken. Gelukkig zijn er nog gasten die zich er van afhouden, zich er niet mee bemoeien..maar hij blijft doorgaan.
ik wil met hem praten, maar dit wordt afgekeurd door mijn vrienden..dit zou het volgens hen alleen maar erger maken..
Oud 04-02-2007, 12:25
Electriq
Electriq is offline
Hij lijkt veel te gekrenkt om een normaal gesprek mee aan te gaan. Geen aandacht aan besteden, dan is de lol er voor hem op een gegeven moment ook wel af.
Oud 04-02-2007, 12:29
Wap
Wap is offline
Citaat:
Electriq schreef op 04-02-2007 @ 13:25 :
Hij lijkt veel te gekrenkt om een normaal gesprek mee aan te gaan. Geen aandacht aan besteden, dan is de lol er voor hem op een gegeven moment ook wel af.
Ik besteed ook totaal geen aandacht aan hem, maar het knaagt wel.
Zo heeft hij blijkbaar donderdagavond in de kroeg weer de halve avond over mij zitten lullen (alsof er niks beters te bepraten valt..)
met zijn (ook mijn) maten.. En m'n beste meisje staat daar achter de bar, dus die krijgt dat allemaal mee.
Oud 04-02-2007, 12:35
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Wap schreef op 04-02-2007 @ 13:29 :
Ik besteed ook totaal geen aandacht aan hem, maar het knaagt wel.
Zo heeft hij blijkbaar donderdagavond in de kroeg weer de halve avond over mij zitten lullen (alsof er niks beters te bepraten valt..)
met zijn (ook mijn) maten.. En m'n beste meisje staat daar achter de bar, dus die krijgt dat allemaal mee.
Tuurlijk knaagt het wanneer er verhalen over je rondgaan die (waarschijnlijk) niet waar zijn. Bedenk aan de andere kant wat een simpele ziel hij dan is. Mensen wie het oprecht interesseert wat er allemaal speelt zullen jouw kant van het verhaal ook willen weten en mensen die klakkeloos alles van zijn kant aannemen zijn de moeite dan waarschijnlijk niet waard. Het waait vanzelf wel over en tot die tijd ben jij de meest volwassene van jullie twee.
Oud 04-02-2007, 12:37
Wap
Wap is offline
Citaat:
Electriq schreef op 04-02-2007 @ 13:35 :
Tuurlijk knaagt het wanneer er verhalen over je rondgaan die (waarschijnlijk) niet waar zijn. Bedenk aan de andere kant wat een simpele ziel hij dan is. Mensen wie het oprecht interesseert wat er allemaal speelt zullen jouw kant van het verhaal ook willen weten en mensen die klakkeloos alles van zijn kant aannemen zijn de moeite dan waarschijnlijk niet waard. Het waait vanzelf wel over en tot die tijd ben jij de meest volwassene van jullie twee.
you're right, thanks
dan hoop ik iig dat het zeer snel overwaait, en dat hij uit zijn puberaal-aandacht-vragen fase komt.
Oud 04-02-2007, 12:47
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Electriq schreef op 04-02-2007 @ 13:35 :
Ik denk dat dat de beste instelling is idd, verder kun je er toch niet veel aan doen. Erg jammer dat hij zich zo opstelt, vooral ook omdat jij vanaf het begin gewoon eerlijk en duidelijk tegen hem bent geweest... Nouja, hoop voor je dat hij snel stopt met zijn kansloze gedrag en de mensen die jou echt kennen, weten heus wel beter
Oud 04-02-2007, 12:56
Wap
Wap is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 04-02-2007 @ 13:47 :
Ik denk dat dat de beste instelling is idd, verder kun je er toch niet veel aan doen. Erg jammer dat hij zich zo opstelt, vooral ook omdat jij vanaf het begin gewoon eerlijk en duidelijk tegen hem bent geweest... Nouja, hoop voor je dat hij snel stopt met zijn kansloze gedrag en de mensen die jou echt kennen, weten heus wel beter
Ik heb ook veel rekening met hem gehouden..vooral nadat ik hoorde dat M. en C. goeie maten zijn..
Kon ik wel iets met M. aangaan ..en dat soort gedachtes..
en heb daar dan ook wel weer over in gezeten..
naderhand toen ik dit allemaal te horen kreeg..dacht ik van ''why do I care anyway?" ..hij was echt een lieve, gevoelige jongen.. or so it seems..want dat laat hij nu niet zien..hij is heel anders dan ik dacht dat hij was..nooit van hem zoiets verwacht..
want nadat ik zei de eerste keer van dat het niks zou worden, zei hij nog van '' we blijven wel maatjes, want met wie anders kan ik zo relaxt over johnny cash ouwehoeren'' en dat soort dingen.. dus dit is best..onverwacht
Oud 04-02-2007, 17:49
Maarten
Maarten is offline
Ignore the fucker. Hij probeert je te raken.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 18:33
Verwijderd
Wat een kinderachtige klootzak
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 18:40
Tsu
Tsu is offline
Sjonge jonge, dat dat soort mensen bestaan
Hij is kennelijk erg onvolwassen als hij van die kinderachtige verhaaltjes over je gaat verspreiden.
Ik zou hem, als ik jou was, geen blik meer waardig gunnen. Je zegt dat je "scheef wordt aangekeken", maar ik vraag me af door wie dan. Mensen die jou scheef aankijken, door één van die achterlijke verhalen van die kerel, zijn duidelijk geen goede vrienden van je.
Dus ik zou het lekker laten, op een gegeven moment heeft 'ie geen fantasie meer en houden de verhalen vanzelf wel op
Reageren

Regels voor berichten