Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zo heeft hij blijkbaar donderdagavond in de kroeg weer de halve avond over mij zitten lullen (alsof er niks beters te bepraten valt..) met zijn (ook mijn) maten.. En m'n beste meisje staat daar achter de bar, dus die krijgt dat allemaal mee.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() dan hoop ik iig dat het zeer snel overwaait, en dat hij uit zijn puberaal-aandacht-vragen fase komt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kon ik wel iets met M. aangaan ..en dat soort gedachtes.. en heb daar dan ook wel weer over in gezeten.. naderhand toen ik dit allemaal te horen kreeg..dacht ik van ''why do I care anyway?" ..hij was echt een lieve, gevoelige jongen.. or so it seems..want dat laat hij nu niet zien..hij is heel anders dan ik dacht dat hij was..nooit van hem zoiets verwacht.. want nadat ik zei de eerste keer van dat het niks zou worden, zei hij nog van '' we blijven wel maatjes, want met wie anders kan ik zo relaxt over johnny cash ouwehoeren'' en dat soort dingen.. dus dit is best..onverwacht
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Feminisme JVV079 | 38 | 09-07-2013 03:07 | |
Liefde & Relatie |
vriendinnetje sjanst met andere jongens Krekkie | 26 | 20-11-2010 09:11 | |
Psychologie |
Sociale klasse Missy | 63 | 10-07-2007 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Help? Een aantalmaanden durende 'relatiedip'?! Verwijderd | 36 | 10-08-2005 21:23 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! #3 Gothic | 500 | 07-05-2004 12:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 |