![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=120046
Kijk anders hier even in. Het gaat over "gevaarlijke" mixen en er staat oa. heel veel over baileys met 7 up in. Laatst gewijzigd op 07-08-2013 om 10:44. |
![]() |
|
![]() |
uhm, dit is dus echt bullshit, ik heb er ook heel vaak van gehoord, maar als het echt zo gevaarlijk was om baileys met koolzuurhoudende dranken te mixen, dan had dat wel op de verpakking gestaan.
net zoals er bij red bull een waarschuwing staat voor het mixen met alcohol. en anders was het wel zo algemeen bekend dat we hier nu niet zaten te 'discusieren' over of het nou wel of niet waar is. en als je baileys in een glas met 7up mixed wordt het inderdaad klonetrig en stolt het helemaal, maar heb je er ooit aan gedacht dat er in je maag allerlij zappen en enzymen zitten die er misschien wel voor kunnen zorgen dat dit in je maag niet gebeurt??? ![]() |
![]() |
||
Het was gisteren op tv, lieten ze zien hoe dat spul eruit gaat zien met 7up. Ziet er echt smerig uit, maar het is niet gevaarlijk.
Je kan het dus gewoon drinken, niets maag leeg pompen, geheel ongevaarlijk!!! Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ( ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het niet doen nee, niet omdat het zo gevaarlijk is, want zoals hier boven staat is het dat niet, maar gewoon omdat het zo ontzettend ranzig is..
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
nou, kvind het niet zo erg hoor...
|
![]() |
Nee, het is NIET gevaarlijk.. Alles wat koolzuurhoudend is (zoals 7-Up en Tonic) is niet gevaarlijk als je het mengt met Bailey's.. Het gaat alleen klonteren en dat is may B niet zO'n lekker gezicht.. Aan dit antwoord ben ik gekomen ter aanleiding van een programma met Eddie Zoey, dat ging over het mixen van drankjes. Daar sprak hij met iemand die alles wist van drankjes mixen enzO..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
net zoals dat er op de bijsluiter van asprine staat dat je er van kunt flauwvallen, heb ik ooit nooit gehoord, maar het kan gebeuren, dús moet het erbij staan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat dit nog open is ...
![]() Geen enkele combinatie van dranken is écht gevaarlijk. Het enige risico wat sommige combinaties met zich mee kunnen brengen is dat ze zo onwijs vies bij elkaar smaken, heel ranzig of juist mierzoet, dat je er als het ware vanzelf al van over je nek gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bekijk aflevering 1 maar. Daar wordt (afaik) dat fabeltje de wereld uitgeschopt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dunno, maar volgends mij staat er achterop ee blikje redbull 'niet mengen met alcohol' ofzo. weet het nu eigenlijk niet zo zeker meer, want idd, anders zouden ze het ook niet in mixen verkopen. maargoed, conclusie: mixen is niet gevaarlijk, ook niet met baileys & 7 up |
![]() |
||
Citaat:
Als je het drinkt wordt je actief dronken, voor mensen met een zwak hart is het slecht want je kan er een hartstilstand van krijgen. Voor mensen die niet een zwak hart hebben is de kans op een hartstilstand kleiner. zoiets d8 ik ![]() ![]() ![]()
|
ow, en over baileys, kheb et laast nog gedronken en dr na prongluk sinas gedronken...kheb nergens last van gehad
![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb vorig jaar n tijdje vooral baileys en red pushkin gedronken omdat ik ff de schijt had aan bier. Ik dronk daar ook liters cola light bij.. nooit ziek van geworden hoor.. werd eerder ziek als ik er geen cola bij dronk (uitdroging etc
![]() Maar baileys en tonic ziet er wel koel uit... hebben we wel vaker door elkaar gegooid..
|
het is es onderzcht geweest op jongensenwetenschap en volgens die expert die ze hadden uitgenodigd kon het gaan kwaad, de room in de baileys ging natuurlijk wel schiften en dat vormt drap, maar geen steen. die presentator heeft het ok uitgeprobeert, nix @ hand.
(www.radio1.be, maar ik ben te lui om de link te zoeken ![]()
|
|