Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zo weet ik ook niet meer zie ik mijn vriend dan eigenlijk wel graag of niet, want ik ben al vaker terug met hem iets begonnen telkens weer had ik dat zelfde gevoel van hem nodig hebben, weer zonder hem willen zijn... Is zo vermoeiend en kwetsend voor beiden. Hoe kan jij en mee omgaan dan? |
![]() |
||
Citaat:
Het draaide echt niet om complimentjes of aandacht ofzo hoor, gewo ja weten dat er iemand is/was voor me, als ik dat gevoel niet meer had deed ik alles om terug bevestiging te krijgen dat ik hem niet kwijt was... en als ik het dan zeker was zo ongeveer begon het weer anders |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn vriend bijvoorbeeld heeft momenteel geen werk meer met het gevolg dat hij ganse dagen bij me thuis zit, dat vind ik persoonlijk behoorlijk irritant... Ik ben nu eenmaal iemand die graag een avondje alleen thuis zit na een drukke werkdag... ik hou van rust. Elkaar te weinig zien kan een boosdoener zijn maar elkaar teveel zien ook. Dan ga ik bewust een avondje bij mijn ouders of op stap met een vriendin. Als ik hem zou vertellen dat ik hem even niet wil zien zou hij razend zijn en zou hij enkele weken bewust vertrekken om mij te plagen ![]() Een relatie hebben is niet altijd even rozegeur en maneschijn... Soms blijf je bij iemand uit gewoonte of uit angst in de leegte te vallen, dat maakt het soms zo moeilijk het uit te maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik dacht altijd, misschien wil je niet graag genoeg, dat je het afstoot! maar ben je dan bang dat je toch alleen bent/ heb je het toch nodig. Ik ben gewoon alleen gaan zijn, probeer te bewijzen dat ik heel goed alleen ben. Maar nu stoot ik alleen nog maar af, zonder goed te maken :$ ach ach ach everything will be okay?
||
Citaat:
Je wilt graag voelen dat hij ook verliefd is, en dat hij alleen oog op jouw heeft. En dat is nou eenmaal iets wat onmogelijk voor altijd blijft. Verliefdheid is voor het begin van een relatie. Dat is het punt waar je alleen nog oog voor elkaar hebt, alleen nog maar aan elkaar kan denken. En alles op een roze wolk lijkt te drijven. Maar helaas is verliefdheid altijd een tijdelijk iets wat vroeg of laat omgezet wordt in een heel ander gevoel. Houden van. Het moment dat je merkt dat hij niet meer alles op een roze wolk ziet raak je in paniek. Dat gevoel van verliefdheid is inderdaad een geweldig gevoel. Maar het "houden van" is ook een sterk gevoel waar je echt nog niet bang voor hoeft te zijn.
Laatst gewijzigd op 01-03-2007 om 09:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #134! Verwijderd | 497 | 08-09-2008 07:58 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? # 88 Verwijderd | 496 | 23-07-2008 16:51 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126 rare kwast | 489 | 18-04-2008 20:21 | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst... *Sneeuwmuts* | 42 | 04-03-2003 11:22 |