Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hecht ook best veel waarde aan eerlijkheid en mijn vriend is ook niet over alles eerlijk tegen me. Kan me wel voorstellen hoe jij je voelt. Denk dat je gewoon tegen je vriend moet zeggen dat je het hem wel gunt, maar dat je gewoon wilt dat hij eerlijk en open tegen je is. Neem aan dat hij dat ook van jou verlangt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Vrij logisch? ![]()
||
Citaat:
en sowieso, als je 'als stelletje' besloten hebt om iets aan valentijnsdag te doen.. dan spreek je toch iets af? dat hadden zij niet gedaan, dus vind ik het onredelijk als ze het vervolgens kut vindt als hij iets anders gaat doen. hij ziet het waarschijnlijk - net als zovelen - als een gewone, normale, doorsnee woensdagavond. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Wat Gothic zegt kan werken om zijn eerlijkheid te bevorderen. Zoiets is bij hem wel nodig om te doen, maarja ik weet uit ervaring ook dat dat echt moeilijk is in een situatie waarin je al helemaal kwaad of gestressed bent om wat hij heeft gedaan. Verder had je vriend volgens mij best kunnen weten dat je graag had gewild dat ie het vantevoren zei. En volgens mij had ie ook kunnen weten dat je wel iets leuks met 'm wilde doen op Valentijnsdag. Bovendien, een studiefeest op Valentijnsdag heeft meestal toch wel een thema of is speciaal op die dag zo georganiseerd. Het kan hem dus niet ontgaan zijn dat het Valentijn was. Hij had jou ook mee kunnen vragen naar dat feest. En ik zie hierboven wat reacties dat jij zou "zeiken over die vriendin van hem", maar ik heb het idee dat als jij moeite met dat meisje hebt, dat dat heus niet voor niks zal zijn. Je zal daar wel een goede reden voor hebben. Die actie van hem van gisteren bewijst dat alleen maar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, ik weet ook wel dat het deels mijn schuld is, omdat ik al te snel ga zeuren. Maar gisteren reageerde hij meteen al heel bot in zijn sms'je: "Ik ga naar een studiefeest, dus ik had sowieso niet gekund, sorry." Ik snap het gewoon niet van zijn kant dat hij op zo'n dag zoiets gaat doen, terwijl hij heus wel weet dat ik hem wil zien. En dat dan daarom verzwijgt. Dat had ik echt niet achter hem gezocht ofzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij kan niet ruiken wat je wil, dat moet je hem vertellen. En ik vind dat smsje niet bot overgens. En hij geeft heel duidelijk aan dat jouw gedrag er voor gezorgd heeft dat hij nu dingen verzwijgt...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Niet zo moeilijk doen, hij is je vriendje toch? dat betekent, hoeveel vrouwelijke vriendinnen ook, dat hij voor JOU kiest.
||
![]() |
Citaat:
De vriend van TS gaat naar een feestje met een ander meisje dan nog op Valentijnsdag... ik zou dan alvast weten hoe laat het is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als een jongen veel vriendinnen heeft (of een meisje veel vrienden) dan heb je als partner twee keuzes - of je accepteert het en beseft dat dat niets met jou te maken heeft, of je blijft erover struikelen en zeiken en dan gaat het vanzelf uit, want je houdt het niet oneindig lang vol om met een heel jaloerse partner samen te leven. |
![]() |
||
Citaat:
@ TS: Oh ik zou hier echt hard over flippen. Bovenstaande ex heeft ook wel eens zoiets gedaan en juist omdat hij erover zwijgt, zou ik boos worden. Ik zou mijn vriend niet meer kunnen vertrouwen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn vriendin heeft ook genoeg mannelijke vrienden, daar zitten er ook bij met wie ze gezoend heeft of whatever, daar ga je toch niet moeilijk overdoen? Je kan toch niemand verbieden met mensen van het andere geslacht om te gaan? en gezonde jaloezie is niet verbieden met iemand om te gaan (en als je het niet leuk vind heb je pech vind ik).
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
je zegt dat je vriend heel wat vriendinnen heeft 'waarvan ie weet dat jij niet graag hebt dat ie met hen omgaat'. Ligt dan het probleem niet volledig bij jou? Want als je bij dit ene meisje (van Valentijn, zogezegd) al 'geen reden hebt' en dat ook gewoon toegeeft, zal je dat bij die andere meiden ook wel niet hebben. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zou ook doodsbenauwd worden als ik me elke keer moet verantwoorden tegenover iemand over iets compleet onschuldigs.
||
Citaat:
![]() Sorry, ik kon dit niet laten ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |