Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2003, 19:33
moizelf
moizelf is offline
wanneer je echt iedere keer als je een jongen hebt gehad hij valt voor een vriendin van je... is het dan niet logisch dat je bang bent weer iemand "te" leuk te gaan vinden?? Iedere keer als ik "ïets" met iemand had ging hij daarna met n (vriendin) van me. dat is nu al zeker tot zo'n 7 keer gebeurd en mijn zelfvertrouwen is daardoor echt de grond in geboord Ik ben nu zo haatdragend dat ik n hekel aan mezelf begin te krijgen... ik haat hun ook echt!! ik zeur constant over die personen en krijg elke keer te horen dat ik me aanstel van iedereen, maar ik kan me er gewoon niet overheenzetten!! waarom doen ze me dit telkens weer aan?? ze blijken niet eens te weten wat ze fout doen want ze houden absoluut geen rekening met me... het is gewoon niet gezond meer ik wordt zo boos als ik er aan denk dat ze zich niet eens een beetje schuldig voelen vinden jullie ook dat ik me aanstel???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2003, 19:45
Kinky
Kinky is offline
ik snap heel erg goed dat je zelfvertrouwen hierdoor minder wordt. Dit lijkt me ook erg moeilijk om hier gewoon mee om te gaan.

Ik zou niet weten wat je er aan zou kunnen doen. Maar ik denk wel dat je niet aan jezelf moet twijfelen. Hoe minder zelfvertrouwen je hebt, hoe moeilijk het voor je wordt...

Kop op!

Sterkte...
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 19:54
Verwijderd
Nee, ik vind niet dat je je aanstelt. Ik heb zelf ook zo'n 'vriend' gehad die tweemaal liep te klooien met een meisje wat ik leuk vond, een feit waarvan hij goed op de hoogte was. Die bemoeienis is één van de meest frustrerende dingen die je kunnen overkomen in de liefde. Juist omdat het bekenden zijn doet het zoveel pijn.

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik mijn vertrouwen in zowel meisjes als goede mannelijke vrienden wel een beetje heb opgegeven (enkele uitzonderingen daargelaten, ik ken wel een jongen waarvan ik weet dat hij mij nooit iets dergelijks zou flikken). Ik vind niet dat ik me aanstel. Het is zo makkelijk gezegd vanuit het perspectief van degene die wel het meisje 'krijgt', 'kom op joh, er komen wel meer'.

Misantropie rules.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 19:55
Verwijderd
ik had altijd dat als ik een jongen leuk vond dat hij dan of mijn (toen) beste vriendin (is trouwens niet om deze reden geen beste vriendin meer hoor.. andere reden) óf mijn zusje (jaja, ook heeel klote) leuk ging vinden..
dan vond ie me leuk totdat ie mn zusje en mn vriendin leerde kennen en dan was t over..
op een gegeven moment heb ik gezegd dat ik niet wou dat mn zusje meer meeging naar bepaalde dingen en ik probeerde zoveel mogelijk te vermijden dat die jongen mijn vriendin leerde kennen..
nu zie ik in dat t dan blijkbaar niet de goede jongens voor me waren.. en ja, het deed heel wat met mn zelfvertrouwen en nu met mn vriend had ik echt zo van: jij vind mij leuk? tuuuuuurlijk.. zodra je mn zusje kent hoef je me niet meer...

maar hij houdt echt van me gelukkig.
Jij zult ook een leuke jongen tegenkomen die echt om je geeft.. succes en sterkte!
kus
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 22:31
AtHell
AtHell is offline
Zorgen dat je geen leuke vriendinnen hebt.

Nee je stelt je niet aan, mensen zijn gewoon in het algemeen niet te vertrouwen
Oud 10-04-2003, 18:21
moizelf
moizelf is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-04-2003 @ 20:54:
Nee, ik vind niet dat je je aanstelt. Ik heb zelf ook zo'n 'vriend' gehad die tweemaal liep te klooien met een meisje wat ik leuk vond, een feit waarvan hij goed op de hoogte was. Die bemoeienis is één van de meest frustrerende dingen die je kunnen overkomen in de liefde. Juist omdat het bekenden zijn doet het zoveel pijn.

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik mijn vertrouwen in zowel meisjes als goede mannelijke vrienden wel een beetje heb opgegeven (enkele uitzonderingen daargelaten, ik ken wel een jongen waarvan ik weet dat hij mij nooit iets dergelijks zou flikken). Ik vind niet dat ik me aanstel. Het is zo makkelijk gezegd vanuit het perspectief van degene die wel het meisje 'krijgt', 'kom op joh, er komen wel meer'.

Misantropie rules.
misschien stom om te zeggen maar blij dat ik niet de enige ben tnx voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:46
BELLEKE
BELLEKE is offline
ik kan je best wel begrijpen en tuurlijk stel je je daarmee niet aan maar dat betekent niet dat je de moed moet laten zakken... go for it als je iemand tegenkomt en probeer dan even niet hieraan te denken.. just be yourself

x
Reageren

Regels voor berichten