Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2002, 01:18
Verwijderd
ik haaat het van mezelf maar ik ben slecht in versieren of beter gezegd IK KAN HET NIET! Als ik een jongen niet ken en geen tussenpersoon heb (vriend van mij en hem ofzo) zou ik neit weten hoe ik contact maak... Bijv als je bij een concert bent en je ziet een leuke jongen, wtf moet ik dan doen?!! Ik heb wel 3 relaties gehad die allebei uit vriendschap zijn ontstaan heb ze ook via via ontmoet, maar ik heb nooit met een wildvreemd iemand contact gelegd of versierd! Ik snap mezelf echt niet meer want ik kan verder geod over het algemeen met jongens omgaan en praten als er verder geen gevoelens (verliefd etc) bij spelen. En als die dr wel bij zitten en ik een gesprek heb zeg ik de domste dingen, kan niet goed nadenken, raak enorm in de war en ga stressen
Op zich wordt ik wel relaxter als ik alcohol op heb, dan praat ik wel makkelijker maar dan maak ik nog steeds neit zo makkelijk contact met diegene..

Mja wachten tot ze op mij afkomen heeft ook nie tveel nut want in 100 jaar komt er geen (leuke?) jongen op mij af ofzo (ik ben ooit 1x versierd maareh die wilde meteen zoenen en daar doe ik dus al HELEMAAAL neit op te wachten)!

Zucht, nou iemand tips na dit trieste berichtje van mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2002, 07:06
Thutshui
Thutshui is offline
Als jij op een leuke jongen afstapt na een concert en em aanspreekt óver het concert (goed/slecht) heb je al contact!
Oud 10-07-2002, 07:27
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Had ik ook...

hoe ik eraf ben gekomen = gewoon doen. Het ging niet goed (zeer licht uitgedrukt) maar dat lag denk ik niet alleen aan mij en nu heb ik er geen problemen meer mee...
Oud 10-07-2002, 07:56
love is life
love is life is offline
hoe meer je op dat 'asfstappen' oefent hoe gemakkelijker je het de volgende keer zult hebben ...
Oud 10-07-2002, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
hoe ik eraf ben gekomen = gewoon doen. Het ging niet goed (zeer licht uitgedrukt) maar dat lag denk ik niet alleen aan mij en nu heb ik er geen problemen meer mee...
Shit happens. Je moet het nou eenmaal proberen, anders gebeurt er niks .. als het fout gaat, pech gehad; op naar de volgende
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 10:31
Verwijderd
Ik geloof niet in contact leggen met een wildvreemd iemand...als je op die manier op iemand afstapt en die persoon probeert te versieren, kan het voor hetzelfde geld wel een verschrikkelijke eikel zijn. Ik stap in kroegen ook nooit op meisjes af...waarom zou ik? Als ze aardig zijn kom ik er vanzelf wel mee in gesprek via-via, of terloops, maar ik peil vantevoren het liefst eerst even wat voor type het is. Vaak heeft mensen in kroegen aanspreken ook helemaal geen nut, dat komt gewoon best wel desperate over.

Ik geloof in spontane liefde, die ontstaat uit vriendschap. Omdat voor mij vriendschap ook de basis voor een relatie is, kan het dus niet anders of verliefdheid en liefde moet groeien uit die oorspronkelijke vriendschap. Daarom word ik ook nooit zómaar op een meisje verliefd, maar meestal op meisjes waar ik al langere tijd goed mee omga.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 10:45
Steve Le Irwkin
Steve Le Irwkin is offline
Wouter!! doe die enge avatar weer weg! ieieieiebah. Sven Vaith..(ofzo) heuh. Waarom niet gewoon die roze keum van jouw?
Reageren

Regels voor berichten